Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-01, 15:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
I vilken högskola? För att ett inlägg så står det att han är socialpedagog på hans insta. Och en annan artikel står de att han går runt i Stockholm som socialarbetare för att uppmana folk att kontakta socialtjänst. Sånt håller väl inte socionomer med?

Vilka arbetsuppgifter en socionom arbetar med avgör arbetsgivaren - inte allmänheten och deras tyckande.

Utbildningen finns på många Högskolor i Sverige bara att gå in på olika Högskolors program och leta fram.
2024-05-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vilka arbetsuppgifter en socionom arbetar med avgör arbetsgivaren - inte allmänheten och deras tyckande.

Utbildningen finns på många Högskolor i Sverige bara att gå in på olika Högskolors program och leta fram.
Fast kan man inte bli socialpedagog genom yrkeshögskola?
2024-05-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Låt oss leka med tanken att Pelle vunnit den där immunitetstävlingen i början av veckan istället för Pål och Gustav kommit sist istället för Roble. Hade då inte Pelle tagit chansen som gavs att "ändra historien" och byta bort någon han ville bli av med och låta Gustav komma tillbaka? Jag tror det.

Då hade nog den senaste veckan sett lite annorlunda ut. Då hade nog Pål inte varit lika störig för det var precis som att han fick hybris när han fick lite makt att "röra om i grytan".
Han hade definitivt gjort det. Mot antingen rooble eller pål så de e bullshit att han säger att han inte hade gjort de
2024-05-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbrisen
Det är ju så jävla dåligt att de slänger in Påls fördel lite casual när den egentligen trumfar immunitetstävling, öråd, duell, blodshämnd och Gränslandet. Vad fan sysslar de med?

Kan någon berätta varför snälla Alma är relativt impopulär här inne, vad gör hon för fel?
Jag hejar på Alma och Gustav. Förstår inte alls agget mot Alma. Superhärlig tjej. Vissa gillar inte den småländska dialekten och såna kommentarer är ju patetiska.
Gillar när Gustav eller Alma får i efterhand referera tävlingarna. Det gör de riktigt bra.
2024-05-01, 15:33
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Urk!! Slappa stora hängisar. Olivia har fin kropp, Simone är bara tjock och otränad.
Kul att se tjockisen ramla på stocken, noll kroppskontroll
Jag är bokstavligen talat Betuttad i henne !
2024-05-01, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Jag är bokstavligen talat Betuttad i henne !

Jamen, hon är ju en jättesöt go' tjej och jag har inte sett nåt negativt hon gjort direkt. Klart det finns killar som går igång på henne. Alla tycker inte lika och tur är väl det. Stå fast vid det du
2024-05-01, 16:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jamen, hon är ju en jättesöt go' tjej och jag har inte sett nåt negativt hon gjort direkt. Klart det finns killar som går igång på henne. Alla tycker inte lika och tur är väl det. Stå fast vid det du
Simone var väl i största grad inblandad i både planering och stöld av Cis immunitets-amulett (tillsammans med Charlotta och Olivia). Lite halv-fittigt i min bok. Det finns en liten djävul där bakom den söta fasaden.
Citat:
Ursprungligen postat av peterZipen
Fan asså hade velat vara där. Kunde tagit Marcus plats
Trevligt med ett hängivet fan! Känns dock som att du kastar bort potentialen med kontot, när det bästa du kan komma på är att jag gillar killar. Höj nivån om du ska trolla.
2024-05-01, 16:56
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Simone var väl i största grad inblandad i både planering och stöld av Cis immunitets-amulett (tillsammans med Charlotta och Olivia). Lite halv-fittigt i min bok. Det finns en liten djävul där bakom den söta fasaden.

Jag funderade över det där, innan jag skrev. Olivia höll sig utanför det hela och lät planeringen fortgå men avslöjade det hela i synken. Var det verkligen Simone som hängde på Charlotta rent konkret praktiskt? Eller pratades det bara om det och så tog Charlotta eget beslut och bara stal amuletten på helt eget bevåg? Ibland kan ju grupptrycket vara sådant att man hänger på och snackar bara, men tror inte att nån kommer göra nåt.
2024-05-01, 17:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vet någon vad rooble har studerat för att bli socialarbetare?
Livets hårda skola och en kurs på Folkhögskolan.
2024-05-01, 17:27
Medlem
TheGhostLords avatar
Skrek till av glädje när Rooble äntligen åkte ut. Blev ett argt morr när han kom tillbaka igen.
Han suger på ALLT! Okarismatisk, inte bra på något förutom att prata gott om sig själv.
Zayera är också lika dålig på allt och okarismatisk, men skillnaden är att hon inte tror att hon är paktens kung som kan styra hela spelet.
2024-05-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Skrek till av glädje när Rooble äntligen åkte ut. Blev ett argt morr när han kom tillbaka igen.
Han suger på ALLT! Okarismatisk, inte bra på något förutom att prata gott om sig själv.
Zayera är också lika dålig på allt och okarismatisk, men skillnaden är att hon inte tror att hon är paktens kung som kan styra hela spelet.
Rooble och Fredriks pakt måste va det sämsta två idioter kan tänka ut?! Dom skulle lägga sig hela tiden bl.a ..haha ynkryggarnas sammansvärjning.
2024-05-01, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
En del är väl benstruktur, hur huden lägger sig över ansiktsbenen, och var det blir veck när man rynkar på ansiktet.

Han har också acneärr på ena kinden, kanske hade acne i hela ansiktet vilken kan åldra huden.

Sen spelar kost och livsstil en roll såklart.

Tänkte inte på benstruktur, kan det vara det alltså? Att det beror på acne har jag svårt att köpa faktiskt, det känns som att det är något annat.

Han påminner litegrann om Tsimikas. Greken gjorde dock någonting och blev bra snygg efter det enligt mig. Lägger Tsimikas i spoiler då det är ruggigt offtopic.

Annars då hur känner du med Pål, är han en favorit eller hejar du på någon annan sköning?

Senast redigerad av sommarbrisen 2024-05-01 kl. 17:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in