Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-29, 15:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Känns rätt rimligt att alla ska vänta på varandra, men nej usch vad töntigt och svenskt
Faktiskt något av det larvigaste som hänt i Robinson. Sundast var den som "bröt" mot avtalet och gjorde det som krävdes.
2024-04-29, 15:49
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoloid
Olivia har ju en fantastisk härlig fin kropp och Simones bröst kan man ju vila ögonen på både en och två gånger…
Simones urringning är förmodligen den enda anledningen till att jag överhuvudtaget tittar på årets Robinson. Sen har hon bruna ögon också.
2024-04-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Inte bara egoist. Hans skratt och beteende får honom att framstå som galen. Både han och chokladbollen är motbjudande.

haha fan va sjukt. Trodde inte du och jag kunde va helt rörande överens men de är vi ang psykopatiska Pål , och Robble
2024-04-29, 16:17
Medlem
Angående deltagarna och veckans alla avsnitt.

2024-04-29, 16:23
Avslutad
Så himla fint att se sann mänsklig kärleksfull värme mellan män i Gränslandet. Tänk om fler män kunde vara så, då kanske vi slapp allt våld och all kriminalitet som ju män trots allt är en förhärskande majoritet i att begå i samhället idag, och speciellt mot kvinnor. Man trodde att det skulle bli bättre, men icke.

Kvinnor tillåts visa värme och kärlek gentemot varandra utan att anklagas för att vara flator, men inte män, då är det bögeri. Själv älskar jag män som är just som dom tre, Mark, Alex och Marcus, (den sistnämnde fick lite bra förebilder där!) vad gäller att visa andra kärlek och omtanke. Mycket bra förebilder för sina döttrar och söner.

En stor anledning till att män är så känslomässigt handikappade är kanske just bögrädslan, att bli anklagad för att vara bög bara för att man kramar en man eller visar känslor och pratar om dom. Det ser man ju här i kommentarerna. Så förvriden världen är 2024.

Nej, så fint av Mark, Alex och Marcus att visa den sidan av dem själva. Det berörde mig djupt måste jag säga och gjorde mig så glad. Fler av dessa män, och även kvinnor, och vi skulle ha en mer förstående och kärleksfull värld.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-29 kl. 16:26.
2024-04-29, 16:31
Medlem
Bakarettans avatar
Simone lovade Alex att hålla honom bakom ryggen. "När" han kommer in i Robinson.
Tror hon glömt honom när han så småningom kommer in. Ska vi slå vad?
Pål är en renodlad PK-stolle.
Alma har inte alla hästar hemma. Sorgligt att se att hon genom sitt evinnerligt tröttsamma tjat begraver sej själv i tråkiga klyschor.
Rooble är ju bara en enfaldig idiot.
Zaeyra är en C-kändis som
Inte kan lyssna på nån annan än sej själv.
Karin är ett fyllo.
Ci är sur.
Många här I tråden analyserar hit & dit. Det gör inte jag. Jag ser vad jag ser på TV4 Play och utgår ifrån det i mina kommentarer här.
2024-04-29, 16:36
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Gubbarna har träffats några dygn och ska nu bli vänner för livet. Kom dom ut ur garderoben alla 3?
Det var rövslickeri med halva inne sen första ögonblicket. Istället för jag 5 ggr i varje mening kanske det blir vi efter detta? Liksom..
Marcus ansträngningar med att bli vän med Liksom kommer inte ge nåt i slutänden. Liksom...hehe
2024-04-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Simones urringning är förmodligen den enda anledningen till att jag överhuvudtaget tittar på årets Robinson. Sen har hon bruna ögon också.

Urk!! Slappa stora hängisar. Olivia har fin kropp, Simone är bara tjock och otränad.
Kul att se tjockisen ramla på stocken, noll kroppskontroll
2024-04-29, 16:48
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Noteringar

1. Inga riktigt vackra/snygga tjejer med i årets Robinson

2. De verkar ha fattat att starka spelare/hot bör röstas ut. Har varit lite si och så med det tidigare.
Jag tycker Olivia är sexig (nu blir jag väl hängd)...
2024-04-29, 16:50
Medlem
Karin kräver en flaska vin om hon ska stå på Plankan. Mark ska inte leka Anders Lundin och sätta regler.Det är liksom inte deltagarnas grej.
Senast redigerad av OberynMartell 2024-04-29 kl. 17:03.
2024-04-29, 17:27
Medlem
Pål är en jävla psykopat.
Som han uppför sig kommer han få trubbel var han än visar sig framöver.
Han är heeeelt bindgalen!

Funkar han ens i riktiga livet?
2024-04-29, 17:29
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dredge
Pål är en jävla psykopat.
Som han uppför sig kommer han få trubbel var han än visar sig framöver.
Han är heeeelt bindgalen!

Funkar han ens i riktiga livet?
Har bara sett tom dagens avsnitt utan att notera någon bindgalen Pål. Är det något som framkommer i de kommande avsnitten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in