Alma är den mesigaste personen som varit med, klarar ej av hennes dialekt (djuglen vad fan är det för sätt att prata?) och att hon tror att hon själv är sänd av Gud för att lösa konflikter och problem, hon låter ju helt iq-befriad när hon pratar.
Pål är ju bara straight up psykopat, hans skratt hemsöker mig och han att han väljer att behålla skithögen Rooble och skicka ut Mark är fan det fegaste jag sett. Någon borde ge honom en god man.
Karin får TAGGA NER alltså snälla jag måste ta lugnande när hon är i bild, ingen bryr sig om dina biceps eller att du älskar vin... Trodde dock hon var ute för räkning när tävlingen var balans + vinfylla efter hennes kolossala misslyckande förra gången.
Ci måste ha rökt åtta paket cigg i timmen innan henne entré i Robison.
Olivia, vad gör hon ens här? Måste vara botoxen som gjort att hon ens tror hon har en chans.
Simone ser ut som hon gått igenom sju svåra år, ser att folk skriver att hon är snygg och enda anledningen till att den kollar, till er säger jag bara: Specsavers!
Rooble har man knappt ork att ta upp, obehaglig och ännu mer obehagligt att jobbar inom socialen, när han åkte ut i första sammanslagnings-tävlingen visade han sina rätta färger... Också så fkn snuskigt som han höll på att grisa runt sig när de fick fika på 2 min...
Pelle har jag ingen åsikt om, Gustav och Mark gillar man ju faktiskt, Zayera... Hon är så märklig och jag har noll förståelse för varför hon ens är där... Tror evolutionen får göra sitt hårda jobb och utrota människor som henne för annars är mänskligheten med all säkerhet körda.
De som har åkt ut pallar man ju knappt skänka en tanke men jag ska vara generös och säga att Fredrik och Charlotta fan är de töntigaste som varit med. Pannben = noll men vill framställa sig som gudar. Håll käften båda två hade spöat er med ena armen bunden och ögonbindel...
Så himla fint att se sann mänsklig kärleksfull värme mellan män i Gränslandet. Tänk om fler män kunde vara så, då kanske vi slapp allt våld och all kriminalitet som ju män trots allt är en förhärskande majoritet i att begå i samhället idag, och speciellt mot kvinnor. Man trodde att det skulle bli bättre, men icke.
Kvinnor tillåts visa värme och kärlek gentemot varandra utan att anklagas för att vara flator, men inte män, då är det bögeri. Själv älskar jag män som är just som dom tre, Mark, Alex och Marcus, (den sistnämnde fick lite bra förebilder där!) vad gäller att visa andra kärlek och omtanke. Mycket bra förebilder för sina döttrar och söner.
En stor anledning till att män är så känslomässigt handikappade är kanske just bögrädslan, att bli anklagad för att vara bög bara för att man kramar en man eller visar känslor och pratar om dom. Det ser man ju här i kommentarerna. Så förvriden världen är 2024.
Nej, så fint av Mark, Alex och Marcus att visa den sidan av dem själva. Det berörde mig djupt måste jag säga och gjorde mig så glad. Fler av dessa män, och även kvinnor, och vi skulle ha en mer förstående och kärleksfull värld.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-29 kl. 16:26.
Simone lovade Alex att hålla honom bakom ryggen. "När" han kommer in i Robinson.
Tror hon glömt honom när han så småningom kommer in. Ska vi slå vad?
Pål är en renodlad PK-stolle.
Alma har inte alla hästar hemma. Sorgligt att se att hon genom sitt evinnerligt tröttsamma tjat begraver sej själv i tråkiga klyschor.
Rooble är ju bara en enfaldig idiot.
Zaeyra är en C-kändis som
Inte kan lyssna på nån annan än sej själv.
Karin är ett fyllo.
Ci är sur.
Många här I tråden analyserar hit & dit. Det gör inte jag. Jag ser vad jag ser på TV4 Play och utgår ifrån det i mina kommentarer här.
Gubbarna har träffats några dygn och ska nu bli vänner för livet. Kom dom ut ur garderoben alla 3?
Det var rövslickeri med halva inne sen första ögonblicket. Istället för jag 5 ggr i varje mening kanske det blir vi efter detta? Liksom..
Marcus ansträngningar med att bli vän med Liksom kommer inte ge nåt i slutänden. Liksom...hehe