Citat:
Ursprungligen postat av
LTO
Högsta utbudet någonsin vecka 17 på Hemnet.
51165 (+36,2 % mot förra året!)
Förvånar ingen med ett IQ över rumstemperatur. Bostadsmarknaden är stendöd och i tråden tjafsar troll om bilkostnader. Svenska tulpaner är över nu, dags att landa, Swedistan kommer inte se nått mer rally reellt. Nominellt får vi se, skulle vara kul med hyperinflation och alla i samhället verkar ju omedvetet hejja för det också.
Folk är fattiga, jobb försvinner, samhällsfunktioner kollapsar allt snabbare och det är inte krut till en spekulativ uppgång av bostäder i Sverige. Att priserna går upp statistiskt sett i centrala Stockholm handlar nog bara om en köptstark minoritet, den stora massan äter falukorv.