2024-04-27, 10:16
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Jossan kanske?

Ja! Nu har hon chansen att ge sin sida av historien.
2024-04-27, 11:26
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanncy73
Tänkte exakt samma! Nu ska hon låtsas veta allt om beroende och framstå som någon sorts expert på det området. Hon är heeeeelt världsfrånvänd och har en helt förvriden självbild. Hennes filmer är horribelt dåliga och hon verkar verkligen tro att hon ligger i toppskiktet bland kreatörer. 🤮

Ellerhur är nästan en bedrift i sig att lyckas kladda ihop så kassa videos med dagens appar och hjälpmedel.
Är beredd att säga att lågstadieelever hade klarat av att göra en bättre presentation.
Hon är i toppskiktet ibland mupparna och nollorna så på ett sätt har hon rätt i sin psykos.

#bortmedbumbi
2024-04-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
https://youtu.be/q25_Lp2MB60?si=JbBrnvBlxKiGYZpB

Hon är efterbliven djupt in i roten.
Herregud vilken sorglig människa.

På riktigt hon vill verkligen bli Sveriges sjukaste mupp igenom tiderna.
Nu är hon beroendeterapeut helt plötslig.

😅😅 ja hon har nog högskolepoäng att välja och vraka vilken linje hon vill ?
Eftersom hon är närmare 40 år så är jag tveksam till att gymnasiet Sär skola fanns då ? Förr gick människor i " vanliga klasser med stöd . Der är sorgligt att se men en normal allmänbildning, sköta hygien och hem och framför allt pengar kan hon inte .
Sådant som ingår att vara vuxen . Någonstans på vägen gick det fel ..Hon växte upp i fosterhem och sedan slängdes hon in i vuxenlivet utan att klara av det .
Beroende terapeut när man är 100% beroende själv är ju ett perfekt val 👌
2024-04-27, 14:50
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
😅😅 ja hon har nog högskolepoäng att välja och vraka vilken linje hon vill ?
Eftersom hon är närmare 40 år så är jag tveksam till att gymnasiet Sär skola fanns då ? Förr gick människor i " vanliga klasser med stöd . Der är sorgligt att se men en normal allmänbildning, sköta hygien och hem och framför allt pengar kan hon inte .
Sådant som ingår att vara vuxen . Någonstans på vägen gick det fel ..Hon växte upp i fosterhem och sedan slängdes hon in i vuxenlivet utan att klara av det .
Beroende terapeut när man är 100% beroende själv är ju ett perfekt val 👌

Jo då hon har även gått i särklass och ansåg sig även vara för fin för detta så det var hemsk upplevelse för henne när dom t.e.x skulle gå till matsalen för det var ju så pinsamt. Så hon satt ofta själv.
(hennes egna ord.)

Ska bli så nice när som spärrar in henne för gott!
Då bjuder jag på fika på graffiti i Ängelholm.
Det gör jag även den dagen hon ser till att hon blir vräkt.
2024-04-27, 16:57
Medlem
Skönt att se att hon äntligen är på fötter igen! Efter allt hon gått igenom. Som hon kämpat!
Nu kan hon äntligen föreläsa för att hjälpa andra som henne, som lurar försäkringskassan, skatteverket, företag, småbarnsmammor och även barn under 16 för att kunna fortsätta ❤Spela❤. Vinnst❣ som Bumbi skulle sagt.

https://i.ibb.co/qrF104P/Screen-Shot-04-27-24-at-04-48-PM.jpg
Senast redigerad av ArtAbuse 2024-04-27 kl. 17:02.
2024-04-27, 17:09
Medlem
Von.pigpelts avatar
Hon verkar pundig igen fröken.
2024-04-27, 17:18
Medlem
Citat:
Hon verkar pundig igen fröken.

Hon var på "Expresso house" i Helsingborg nyligen, samma trakter hon brukade köpa droger i i somras..
2024-04-27, 17:40
Medlem
Man borde kanske först ta sig ur sitt beroende innan man börjar kasta sten i glashus 🤣 Jaja hon försöker iaf, kanske det som räknas ELLER? Sen att en lågstadie-elev hade gjort det bättre är en annan femma.
2024-04-27, 17:58
Medlem
Citat:
Jo då hon har även gått i särklass och ansåg sig även vara för fin för detta så det var hemsk upplevelse för henne när dom t.e.x skulle gå till matsalen för det var ju så pinsamt. Så hon satt ofta själv.
(hennes egna ord.)

Ska bli så nice när som spärrar in henne för gott!
Då bjuder jag på fika på graffiti i Ängelholm.
Det gör jag även den dagen hon ser till att hon blir vräkt.

Borde va en särskola när hon sänder live, kan inte tt insta å yt ha en särskild för just dumbo🤣
2024-04-27, 18:21
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Borde va en särskola när hon sänder live, kan inte tt insta å yt ha en särskild för just dumbo🤣

Youtard eller något kanske ?

Det hade nästan flugit som kanal, man bjuder in alla sinnesslöa muppar som tror sig vara stora på sociala medier och intervjuar dom och låter ordet flöda fritt 😂👍

Men en som dumbi hade aldrig varit rolig att intervjua för hon är ju som alla vet en obotlig mytoman med, så blir inte kul när varannan sak är bara bullshit som kommer ur henne stora käft.
2024-04-27, 18:31
Medlem
Att jämföra sitt spelberoende med diabetes är det vidrigaste jag hört på länge!
2024-04-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Att jämföra sitt spelberoende med diabetes är det vidrigaste jag hört på länge!
Har hon gjort det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in