2024-04-27, 19:16
Medlem
Snälla, spamanmäl henne på tiktok.

Skabbet ska bort.
2024-04-27, 19:19
Medlem
Gjorde det i sin live på tiktok för en stund sedan. Hoppas någon lyckades spela in det. Blev kickad när jag sa att nässpray är ett beroende. Det var det inte enligt henne och blåst att säga. Men allt annat kan man vara beroende av xD
2024-04-27, 21:12
Medlem
Kolla upp begreppet "Rage baiting" och se om ni tycker det stämmer på fröken Bumbi. Hon provocerar med flit för att hålla sig aktuell
2024-04-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Att jämföra sitt spelberoende med diabetes är det vidrigaste jag hört på länge!

Varför? Båda är ju sjukdomar en kan dö av om en inte får sin fix, enligt Bumbi
2024-04-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Att jämföra sitt spelberoende med diabetes är det vidrigaste jag hört på länge!

Och nu önskade hon att hon hade ett drogmissbruk, hon har sån jävla spelabstinens idag och bara spyr ur sig saker
2024-04-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Kolla upp begreppet "Rage baiting" och se om ni tycker det stämmer på fröken Bumbi. Hon provocerar med flit för att hålla sig aktuell

Det är hon för dum för.
2024-04-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske

Hon är utvecklingsstörd. Hennes intellekt sträcker sig till att kunna manipulera människor. Förvisso korkade människor. Men längre än så kommer vi inte.

Fröken Bumbi är bara korkad och gör märkliga uttalanden.
2024-04-27, 22:56
Medlem
ganghatarens avatar
Inte för att det har någon betydelse men är hon lesbisk. Tyckte jag såg det någonstans. Jag har varken problem med lesbiska eller bögar men jag tyckte att jag såg det någonstans. Kan ha fel. Ursäkta i så fall.
2024-04-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Hon var på "Expresso house" i Helsingborg nyligen, samma trakter hon brukade köpa droger i i somras..

Är det bekräftat att hon köpa droger där i somras? Vad för droger isåfall?
2024-04-28, 00:49
Avslutad
Jag har svårt att lägga pusslet Bumbi. Hon sägs ha en intellektuell funktionsnedsättning såpass påtaglig att hon aldrig jobbat och har sjukersättning. Samtidigt manipulerar hon tydligen en stor skara människor och har gjort så i många år. De jag känner med intellektuell funktionsnedsättning hade inte kunnat manipulera andra om inte även de haft if.
2024-04-28, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Inte för att det har någon betydelse men är hon lesbisk. Tyckte jag såg det någonstans. Jag har varken problem med lesbiska eller bögar men jag tyckte att jag såg det någonstans. Kan ha fel. Ursäkta i så fall.
Hon har varit ”öppet gay” i många år.
2024-04-28, 02:52
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har svårt att lägga pusslet Bumbi. Hon sägs ha en intellektuell funktionsnedsättning såpass påtaglig att hon aldrig jobbat och har sjukersättning. Samtidigt manipulerar hon tydligen en stor skara människor och har gjort så i många år. De jag känner med intellektuell funktionsnedsättning hade inte kunnat manipulera andra om inte även de haft if.

Så är det absolut. Det är därför hon kan fortsätta som hon gör. Hon har lyckats sprida myten om ”den utvecklingsstörda” mycket väl, vilket inte enbart får en jävla massa människor att swisha otaliga tusenlappar, utan även att hon kan göra det i fred skyddad bakom sin fasad. Hon spelar en form av karaktär som i verkligheten inte är i närheten av vad som ges sken av.

Hon är en manipulerande bimbo som sett till att hon varken behöver jobba eller ta ansvar för något, allt utan konsekvenser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in