2024-04-24, 02:34
Medlem
Abelssuns avatar
Fr mig r det en gta hur killar frivilligt vill frnedra sig i att krusa och tvla om en hgst alldaglig kvinnas gunst. Som om hon vore den sista kvinnan p jorden eller miss universum. Hade de tvlat om en miljon kronor och Sonja p kpet, s hade jag frsttt det mer, men detta r s pinsamt. Skulle lessna direkt nr jag vet att det r 20 andra om budet. Tvla i krlek? Ngon sjlvaktning har man liksom.

Hon framstr som en lrare med pekpinne. Sedan mrks det tydligt att hon ftt instruktioner av produktionen, att ge alla en rlig chans, fast hon bara vill krkas.
Citera
2024-04-24, 08:49
Medlem
bellusorcas avatar
Har sett alla avsnitt hittills men man brjar ju trttna kommer man orka ta sig igenom den hr ssongen?
Sonja knns fr PK. Jag hade nog tyckt mycket om henne om jag mtte henne privat. MEN nu ska det gras tv och det brjar bli lite trkigt. Och killarna r s bl snark.

Tycker bara om Edvin och han r med p tok fr lite 😎
Citera
2024-04-24, 09:12
Medlem
sirsia0s avatar
lskar Sonjas latino-gestikulerande. Svenskarnas stela kroppsprk r ju ingen hjdare. Sonja r eldig i sin personlighet, gillar det.
Citera
2024-04-24, 13:13
Medlem
Citera
2024-04-24, 13:39
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120

Citera
2024-04-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0

Citera
2024-04-24, 14:42
Medlem
Hur kan de inte ha lckt mer spoilers om vilka killar som r kvar till slutet? Eller vem som ens vinner?

Det spelades ju in fr 1r sedan och en mngd killar blir avvisade. borde finns en och annan som r bittra och lcker lite info. Eller??

Plus att det typ alltid lcker info frn produktionen. Men n inte om Bachelorette 2014 😫

Kom igen nu! Ngon mste ju sitta p mer info n vad som r slppt!!
Citera
2024-04-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Sonja bekrftade redan att hon var singel i en intervju i p3 s det kvittar nog vad hon vljer.

Kan inte stmma, dom skriver p avtal om att man inte fr bertta om man r singel eller om man valt ngon. Minns Olivia hade live p instagram under hennes ssong och hon sa alltid att hon inte fick sga s hon sa bara ni fr se osv. Du fr grna lnka till avsnittet och klockslag dr hon sger att hon r singel nu
Citera
2024-04-24, 20:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Kan inte stmma, dom skriver p avtal om att man inte fr bertta om man r singel eller om man valt ngon. Minns Olivia hade live p instagram under hennes ssong och hon sa alltid att hon inte fick sga s hon sa bara ni fr se osv. Du fr grna lnka till avsnittet och klockslag dr hon sger att hon r singel nu

Jag fattar inte heller.
Senast redigerad av dialektiker 2024-04-24 kl. 20:44.
Citera
2024-04-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
lskar Sonjas latino-gestikulerande. Svenskarnas stela kroppsprk r ju ingen hjdare. Sonja r eldig i sin personlighet, gillar det.

Njae. Hon r vl precis som alla andra tjejer i Stockholm idag. Mycket p utsidan (nja) men inte s mycket innanfr pannbenet. Nvl, d passar hon vl bra med ngon av alla icke-svenskar i programmet med tveksamma livsstilar och otrygghet. Och singel igen inom kort swipeandes p tinder

Att det svenska och trygga inte attraherar henne sg man ju i frsta avsnittet. Bekrftar alla ens frdomar om en typisk svensk kvinna, speciellt de i Stockholm.
Citera
2024-04-24, 22:38
Medlem
Abelssuns avatar
Hade hon inte setts g och handla ihop med William nyligen i en mataffr i Nacka? De kanske bara r vnner...

Hur som helst, s lr hon nog inte hitta ngon som passar in p hennes kravlista! Tycker hela konceptet med programmet r rtt unket.
Citera
2024-04-24, 23:07
Medlem
Qwelias avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag fattar inte heller.

Nr det gtt s lng tid sen inspelningen kan dom inte tvinga deltagarna att hlla sin relation hemlig. Kolla bara p Rasmus som r med i nsta ssong av Bachelor 🤷🏼‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in