2024-04-24, 23:15
Medlem
picapicans avatar
Förra gången Bachelor och Bachelorette sändes, gick det bara på Play eller var det sjuan? Hur kommer det sig att TV4 visar detta i år?
Citera
2024-04-25, 01:46
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Förra gången Bachelor och Bachelorette sändes, gick det bara på Play eller var det sjuan? Hur kommer det sig att TV4 visar detta i år?
Det har väl blivit mer populärt så de känner att det är värt att sända på tv4.
Citera
2024-04-25, 02:15
Medlem
fonders avatar
Vad fin hon var i armkrok med Patrick, som gjorda för varandra, synd att de hade klippt bort deras samtal.

Dock tror jag tyvärr att hon blir blötast av Valentin och kommer därför ge honom sista rosen och det kommer hon ångra. En oseriös strandraggare med gängkriminell-ögonbryn, massa halsband och armband, örhängen och nät-tröja. Jag ser det framför mig på avsnittet där de ska berätta om de fortfarande är ihop och hon säger då att han inte längre visade något intresse när kamerorna slocknade. Eller i bästa fall så är de då fortfarande "ihop" då programmet sänds mycket senare än vad det filmats och då skriver Sonja på Instagram att det är slut. För det första binder sig Valentin inte seriöst innan han är 36-38, för det andra så väljer han då vid den åldern någon som ser ut som Sonja efter 2 barnafödande och inte på första dejten.

Ni som kärat ner er i Valentin i tråden, jag vet att ni är många, ni kommer bli besvikna på er älskling Valentin.

I andra hand blir hon blöt av William, tror jag, så sista rosen skulle kunna stå mellan dessa två.

Jag förstår att hon skickade hem Robin och Lucas, men märkligt att hon inte gav en av dessa chansen till en vecka istället för Anton där hon känner exakt noll och finns inget att undersöka alls till skillnad från de två första.
Senast redigerad av fonder 2024-04-25 kl. 02:19.
Citera
2024-04-25, 04:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Robin är ju söt som socker även i Idol.

https://www.tv4play.se/klipp/aeda156...-audition-2022
Kevin Walker 2.0 😍

Jag tyckte så synd om honom i senaste avsnitten, orättvist och taskigt behandlad av både Sonja och av några av killarna i KAA.

Robin, du kommer att hitta din drömtjej, en som har både djup, vackert utseende och hjärna, precis som du själv. Jag blir glad av att se att det fortfarande finns så fina killar som du.
Citera
2024-04-25, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
När det gått så lång tid sen inspelningen kan dom inte tvinga deltagarna att hålla sin relation hemlig. Kolla bara på Rasmus som är med i nästa säsong av Bachelor 🤷🏼‍♀️

Rasmus väl gå ut med det för hans tjej är gravid. Då är det en annan sak. Inte en chans att de får avslöja för vad är det då för kul att kolla på ett program om alla ska veta redan innan att hon är singel nu. Spänningsdödare delux
Citera
2024-04-25, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Rasmus väl gå ut med det för hans tjej är gravid. Då är det en annan sak. Inte en chans att de får avslöja för vad är det då för kul att kolla på ett program om alla ska veta redan innan att hon är singel nu. Spänningsdödare delux

Hans kontrakt hann gå ut innan de börjar visas därav att han fick gå ut med det
Citera
2024-04-25, 11:14
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Kan inte stämma, dom skriver på avtal om att man inte får berätta om man är singel eller om man valt någon. Minns Olivia hade live på instagram under hennes säsong och hon sa alltid att hon inte fick säga så hon sa bara ni får se osv. Du får gärna länka till avsnittet och klockslag där hon säger att hon är singel nu
https://open.spotify.com/episode/419...RS2fyZ0nPO-cJQ

14 minuter in. "Sonja råkade avslöja att hon är singel"
Citera
2024-04-25, 11:15
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Hans kontrakt hann gå ut innan de börjar visas därav att han fick gå ut med det
Antar att det är samma sak här eftersom den här säsongen var kraftigt försenad.
Citera
2024-04-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
https://open.spotify.com/episode/419...RS2fyZ0nPO-cJQ

14 minuter in. "Sonja råkade avslöja att hon är singel"

Haha otippat. Hon går in i ett program med väldigt skeva och märkliga snubbar (fanns några få bra) och hoppas hitta ”kärleken”? Antingen är hon korkad eller så ville hon bara skapa ett varumärke för sig själv och få lite semester.

Dessutom är hon PK och saknar humor. Allt ska vara seriöst. Lågt i tak. Med en låååååång kravlista. Hon kommer vara på tinder när hon är 35+, som många andra liknande tjejer. Och givetvis är kravlistan då specificerad i profilen.
Citera
2024-04-25, 13:20
Medlem
dialektikers avatar
Jag avskyr de här norrmännen de slänger in. Plastiga, onaturliga jämt.
Usch, gillar inte honom.
Inte hade jag förstått något om jag inte haft text.
Norrmannen Daniel gillar jag bättre isåfall.

Men Sonja förstod då?
Citera
2024-04-25, 13:32
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Spelar det egentligen någon roll om man på förhand vet att det inte höll mellan deltagarna? Det intressanta är väl intrigerna och dramat fram till sista avsnittet, inte vad som händer efter att kamerorna har slocknat?
Citera
2024-04-25, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Spelar det egentligen någon roll om man på förhand vet att det inte höll mellan deltagarna? Det intressanta är väl intrigerna och dramat fram till sista avsnittet, inte vad som händer efter att kamerorna har slocknat?
Exakt. Jag avskyr Sonja men killarna är väldigt underhållande. Det är dom som egentligen är stjärnorna i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in