Citat:
Ursprungligen postat av
Aprak69

Då kan vi vara mysteriets lösning på spåren.
Litium hjälper, jag skulle kunna ge en massa djupsinniga och filosofiska/terapi-tips. Men ingenting har hjälpt mig mer än litium. Jag är otroligt mellow nu jämfört med mitt yngre jag. Jag var ett arsel! Numera är jag bara ett arsel i hemlighet, på Flashback..
(Med ”säger sanningar” menar jag att man får en dålig attityd, blir elak och startar bråk med folk så fort man intagit någon form av centralstimulerande medel och/eller alkohol. ”Dåligt ölsinne” etc )
Hoppas du får ordning på livet och var rädd om dig.
PS Drogerna kommer inte att tillföra något av värde i ditt liv, däremot innebär de goda möjligheter att göra allt mycket värre…
Haha 🖤
Jag får nog börja tänka på behandling för det bipolära. Jag fick börja lite mjukt med Lamotrigin för ett tag sen men jag blev störd och hamnade på akuten och vågade inte ta det mer. Sen dess har jag vägrat prova nåt annat.
Det var förmodligen inte medicinen som skickade mig till akuten men min hjärna kopplade ihop det och satte tvärstopp för att fortsätta prova mediciner.
Okej nej jag är mycket sjystare när jag är påverkad av K. Och alkohol dricker jag bara lite. Aldrig full på dricka.
Jag får dom här "anfallen" snarare i vardagen typ på jobbet eller när jag hänger med polare/flickvän en tisdagskväll.