2024-04-19, 16:40
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Har du problem med dig själv?

Är det en seriös fråga? 😄 Det är väl uppenbart att jag har.
Citera
2024-04-19, 16:42
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Nej din dumme jävel, blattesvinen som håller på att ta över ditt land? Ditt feminiserade, judeiserade lilla transäckel!

Haha jag tror du mår värre än mig. Hatar du transjudar så har du hamnat i fel tråd.
Citera
2024-04-19, 16:44
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller7
Har folk gjort så mot dig som du gör mot andra?
Har du blivit misshandlad?

Har du lärt dig det av någon?
Blivit inspirerad? Så som du trollar och vill utöva makt över folk. För det är det det är.

Är det nån som har tvingat dig till saker känner du?

Det är nåt upproriskt och trotsigt med det. Som du säger tourettes likt. Det finns medicin. Du kommer få medicin. Om du behöver. På ett eller annat sätt.

Mina storebröder va jävligt jobbiga mot mig när vi va barn men det var ju jättelänge sen. Ingen som gjort nåt sånt nu.
Citera
2024-04-19, 16:46
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Långt ifrån alla.

Sluta dröm. Alla kan bli beroende av olika saker. Det ingår i paketet människa.
Citera
2024-04-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Är det en seriös fråga? 😄 Det är väl uppenbart att jag har.

Ja, du får gräva lite djupare. Vad är problemet? Du är 30+
Citera
2024-04-19, 16:49
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Du ligger troligtvis i en av de övre percentilerna när det kommer till personlighetsdraget spänningssökande. Du söker kickar, saker som rör om i grytan, saker som får dig att känna dig levande/livfull.

Du verkar även ha en uppväxt präglad av otrygghet/drama/syskonfight: vissa som vuxit upp i sådana miljöer kan missta intensitet eller drama för intimitet, passion eller kärlek. Detta kan leda till ett mönster där de söker efter relationer eller interaktioner som är flyktiga eller aggressiva, och tror att det betyder en stark koppling. Att bli hårt hanterad av rätt person, kan kännas intimt, tillfredställande och emotionellt lugnande. Att bli "uppläxad" betyder alltså omtanke och emotionell koppling = närhet.

Många rätt där men inte allt. Jag hade inte direkt en otrygg uppväxt. Alltid trygg med föräldrarna och egentligen syskonen också även om bröderna va hårda och våldsamma så kände jag mig ändå älskad av dom.
Otryggheten fanns iofs i skolan. Lärarna va hemska!
Citera
2024-04-19, 16:49
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Kan du vara påverkad av världsläget? Krig,inflation å jämmer å elände.

Njae.. det påverkar mig inte.
Citera
2024-04-19, 16:55
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aprak69
Då kan vi vara mysteriets lösning på spåren.

Litium hjälper, jag skulle kunna ge en massa djupsinniga och filosofiska/terapi-tips. Men ingenting har hjälpt mig mer än litium. Jag är otroligt mellow nu jämfört med mitt yngre jag. Jag var ett arsel! Numera är jag bara ett arsel i hemlighet, på Flashback..

(Med ”säger sanningar” menar jag att man får en dålig attityd, blir elak och startar bråk med folk så fort man intagit någon form av centralstimulerande medel och/eller alkohol. ”Dåligt ölsinne” etc )

Hoppas du får ordning på livet och var rädd om dig.

PS Drogerna kommer inte att tillföra något av värde i ditt liv, däremot innebär de goda möjligheter att göra allt mycket värre…

Haha 🖤
Jag får nog börja tänka på behandling för det bipolära. Jag fick börja lite mjukt med Lamotrigin för ett tag sen men jag blev störd och hamnade på akuten och vågade inte ta det mer. Sen dess har jag vägrat prova nåt annat.
Det var förmodligen inte medicinen som skickade mig till akuten men min hjärna kopplade ihop det och satte tvärstopp för att fortsätta prova mediciner.

Okej nej jag är mycket sjystare när jag är påverkad av K. Och alkohol dricker jag bara lite. Aldrig full på dricka.
Jag får dom här "anfallen" snarare i vardagen typ på jobbet eller när jag hänger med polare/flickvän en tisdagskväll.
Citera
2024-04-19, 16:56
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisochLos
Mediciner säljs trots betydligt värre biverkningar än "kan få dig att säga taskiga saker"
Intressant att du blir så defensiv förresten.

Bästa vore nog om du lärde dig att tiga lite oftare. Går inte att säga något fel om man inget sagt, eller hur? Så får du lite extra tid att tänka över det du säger också. Om det är svårt att inte prata ska du nog dra ned på medicinen

Vilket fantastiskt råd 🤡
Citera
2024-04-19, 17:11
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Vilket fantastiskt råd 🤡

Haha. Ja, faktiskt. Clown kan du va själv. Det är ändå du som behöver hjälp för att inte bete dig som en snorunge
Citera
2024-04-19, 17:26
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Haha det är lugnt det går inte att komma åt mig med såna kommentarer. Jag är öppet bi sen högstadiet och har aldrig nånsin haft problem med sexlivet. Så homofober kan försöka hur mycket dom vill det rör mig inte i ryggen.

Tack för allt det andra du skrev! Det stämmer verkligen. Jag ska försöka traska mig ur drogerna.. Även om det inte är mycket så vet jag att det inte är bra. Jag vet bättre!
Jag tror du är (intellektuellt) understimulerad samt behöver en dopamin-återställare. Agressionerna kan komma ifrån undantryckta känslor och energier.

Sen när du nollställt dig själv och du är mer harmonisk, så kan du börja nyttja droger igen. Tänk på att det ska vara en utflykt, inte vardag.

Önskar dig all lycka med sökandet av lugn och ro.
Citera
2024-04-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ja jag vet. Jag ska sluta. Men det är inte när jag är påverkad det händer.

Men droger påverkar även efteråt
Du kan bli personlighetsförändrad av droger
Jag höll på med allt möjligt som 18 åring
Sen vid 30 år hade jag en period på 3 månader då jag höll på med amfetamin
Idag psykisk ohälsa ångest allt möjligt skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in