Citat:
Jag lyckades ha två förhållanden i högstadiet som båda var ett år. Efter det har jag bara lyckats stanna kvar ett halvår förutom det förhållandet jag har just nu. Vi träffades i slutet på 2023 och har haft ett uppehåll mitt i. Men vi har förhållandet öppet vilket förmodligen bidrar till att det håller..
Helvete vad det låter energikrävande att vara du. Tar du mediciner?
anligtvis håller förhållanden i ett halvår. Det jag har nu är det längsta, vi har varit tillsammans i två omgångar och det är lite speciellt då vi har det öppet. Förmodligen därför det funkar bättre. Eller så har jag bara hittat min person.
Helvete vad det låter energikrävande att vara du. Tar du mediciner?
anligtvis håller förhållanden i ett halvår. Det jag har nu är det längsta, vi har varit tillsammans i två omgångar och det är lite speciellt då vi har det öppet. Förmodligen därför det funkar bättre. Eller så har jag bara hittat min person.
Då är vi två på den. Lyckat haft två förhållanden som varade ett år isch, ett när jag var 15 och ett när jag var 19. sedan endast några månader/halvår. hittade min person för 1,5 år sedan som accepterade den jag var. världens bästa. men jag levde dubbelliv dum i huvudet som jag var för att dämpa nån inre skit och han kom på mig och jag fick världens wake up call om vilken genomrutten jävla människa jag varit.
hur fungerar öppet förhållande med svartsjuka? ingen av er har problem med sådant då eller?
aa att vara jag är energikrävande hahah. min hjärna utmattad mig totales. försöker isolera mig för att inte andra människor ska behöva utstå mig men fan va trött jag blir på mig själv av att vara med mig själv. sån jäkla klaustrofobi att va fast med sin egna sjuka hjärna och samtidigt kunna bevaka den från ett friskt perspektiv och se vad sjutton håller jag på med. jag tror for real jag börjar bli knäpp. men jag klarar inte psyk, där blir jag fan mer knäpp.