Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Varför ser Zayera ut som The last airbender.

Hahahahaha
2024-03-24, 21:48
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninMaskin
I vanliga fall så sänks inte ställningen alls utan tävlingen regleras helt med hjälp av tidvattnet. Dålig tajming bara kanske.

Jag förstår inte varför ingen tycktes vilja rösta ut Maureen? Hennes namn dök aldrig ens upp, är inte det ganska skruvat?

Ja tjejlaget har lite udda rangordning kan jag tycka på hur de vill ha ut folk - inget får störa dagismentaliteten utan det ska vara "myspysigt och snällt" i laget tycker de flesta.

Lista i rangordning på vilka de helst vill ha ut - som jag tror är:

1 Charlotte - för att de tycker hon är ego
2 Ci - säger saker rakt ut t ex om dagismentalitet. Sedan paktar hon ... säger de andra som OXÅ paktar!
3 Karin - numera för hon slog ut Dessie
4 Maureen - för att hon är FÖR demokratisk och ... förvirrande i kommunikationen med de andra
Senast redigerad av CS128 2024-03-24 kl. 22:07.
2024-03-24, 23:37
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vilka har du svårt för, namn?

I stort sett alla på damsidan som sagt. Bland de värsta är Alma (ser t o m ond ut, ironiskt nog är hon "gruppchef" och pratade om vikten av att vara social i sitt intro), Hanna, Maureen, Simone, Desirée.
Skitsnackande, opålitliga osv.
Även Charlotta har jag blivit besviken på, hade högre förväntningar på henne. Hon är ingen ny Amanda, det är hon för bitchig för.
Ci är jobbig på sitt sätt.
Som sagt, de flesta är problematiska minst sagt.
Karin kan ha potential att resa sig över de andra, får hoppas på det.

Det ska såklart vara en blandning av karaktärer för att det ska hända något och det är en bättre mix bland männen. På damsidan är majoriteten osympatiska och det funkar inte tycker jag.
2024-03-24, 23:39
Medlem
Robinson blir bara sämre och sämre för varje år. Reglerna är hjärndöda och castingen är under all kritik. Det är bara lyteskomik och Farmen och the beach till slut.

Att gå från den senaste säsongen av Survivor Australien som tog slut för några dagar sedan, en av de bästa säsongerna i Survivor-franchiset någonsin, till den svenska versionen är ren tortyr. Har Mastiff verkligen noll koll på vad som funkar och inte funkar internationellt? Jag vet inte om jag orkar genomlida det här faktiskt.
2024-03-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninMaskin
I vanliga fall så sänks inte ställningen alls utan tävlingen regleras helt med hjälp av tidvattnet. Dålig tajming bara kanske.
Appropå dålig tajming, så brukar den här tävlingen som kallas Last Gasp dessutom köras under den senare delen av säsongen när deltagarna redan är fysiskt utmattade och individuell immunitet är extra viktigt och deras viljestyrka sätts på prov. Det här var ju en riktig halvmesyr oavsett utfall.
2024-03-25, 00:38
Medlem
Vinner en tjej i denna säsong?
2024-03-25, 03:39
Bannlyst
Hon valde att åka hem, konstigt beslut.
Nu slutar jag titta.
2024-03-25, 05:46
Bannlyst
Antivaxxaren fick åka hem 😮😷😏
2024-03-25, 06:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Robinson blir bara sämre och sämre för varje år. Reglerna är hjärndöda och castingen är under all kritik. Det är bara lyteskomik och Farmen och the beach till slut.

Att gå från den senaste säsongen av Survivor Australien som tog slut för några dagar sedan, en av de bästa säsongerna i Survivor-franchiset någonsin, till den svenska versionen är ren tortyr. Har Mastiff verkligen noll koll på vad som funkar och inte funkar internationellt? Jag vet inte om jag orkar genomlida det här faktiskt.
Håller med fullständigt. Denna säsong hoppar jag över. Totalt ointressant. Survivor är 100 ggr bättre.
2024-03-25, 09:17
Medlem

2024-03-25, 12:03
Medlem
[quote=CS128|87771062]
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn

Ja tjejlaget verkar ha den inställningen som Ci nämnde på Örådet och man undrar om det endast är Ci, Charlotta, Karin och Hanna som VERKLIGEN vill tävla? Dessie verkade tappa suget direkt efter sin första personliga förlust ... "hon som skulle satsa 150%" står plötsligt och velar om hon ska ta chansen att fortsätta på Gränslandet

**Detta var ett svar till Vildesvinn - som märkligt nog fick inlägget att se ut som att det vore jag som har svarat mig själv

Fredrik och latmasken Rooble hoppas jag snart får smaka på egen medicin och blir utröstade!

Ja, jag vet faktiskt inte hur det gick till? Skäms generat men vet faktiskt inte vad som hände där. Förlåt i alla fall.
2024-03-25, 13:39
Medlem
Asså Fredrik & Rooble… giljotinen!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in