Citat:
Ursprungligen postat av
FruKackerlacka
Men alltså vilken skräll!! Jag har haft en telefonfri helg hemifrån och när jag kommer tillbaka så ser jag att Bumbi har blivit både spel och tiggfri!! Wohoo vad duktig du är Emelie!
Jag hade helst sett dig även lämna internet för gott för ditt eget välmåendes skull (och alla andras) men detta är stort!
Nu har du en skrattgubbe mindre på din lives för jag kommer inte titta på dig sålänge du inte försöker lura barn på pengar och man måste försöka varna dessa individer hela tiden..🙏
Du är väl ironisk hoppas jag?
Hennes lives går ENBART ut på att lura av folk pengar! Är det inte till spel så är det utpressning om att hon ska dö av svält om ingen swishar.
För 5 minuter sen: "Finns det nån som har ett hjärta och kan låna ut 3000 kr? Jag har inte ätit på 3 veckor. Känts som jag skulle somna in och har mått jättedåligt! Det enda jag ätit är panpizz... Nej, nudlar och havregryn. Jag har också köpt festis istället för den dagliga energidrycken! Och igår fick jag 200 som jag köpte chips och potatissallad för. Man hjälper ju nån som försöker komma på fötter. Eller hur? Förut var det en kvinna som gav mig 4000 som jag inte behövde betala tillbaka... Konstpaus... HON var minsann snäll!"
Att hon gjort precis så här i cykler senaste 4 åren glömmer hon att nämna. Att hon inte kan betala tillbaka några 3000 den 19 maj pga förvaltare glömmer hon också berätta. Att hon prioriterar dagliga energidrycker och chips/marabou istället för riktig mat kan väl ändå inte var nån annans fel? Att hon dessutom får in flera hundra dagligen och pratar om svält är så sjukt att man smäller av! HON lämpar över samvete på sina följare som ska ta av sina pengar i precis ALLA sammanhang, fast hon överhuvudtaget inte nånsin varit i närheten av svält. Hon ljuger och manipulerar. Hon glufsar i sig bakpotatisar och pizzor och köper smink och hårfärg MEN LÅTSAS SVÄLTA!! I en oändlig loop. Den här veckan spelar hon inte (offentligt) pga att beslutet om förvaltare ska tas och hon tror hon kan komma undan genom att ljuga för överförmyndaren ytterligare en gång! Inget annat! Detta samtidigt som hon hånfullt snackar om sina undangömda utländska konton som skv "inte kommer hitta" där hon fått in EN HALV MILJON i svarta pengar, parallellt med statliga bidrag!! Kom igen!