2024-04-15, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Hoppas ingen här tror att pottis eller potatis som bumbi kallade henne på instagram, ska låna ut pengar till henne. Det är en vän till mig som driver sönder med henne, hon skrev ”jag kommer ha röd tröja & svarta byxor som det står offer på” OFFER? HALLÅ?!

Bumbi fatta inte att hon drev, och inte hennes följare heller antagligen, då hon fått låååånga meddelanden av folk som förklarar hur mycket skulder hon har och att hon är spelmissbrukare…
Ja, det är ingen som missat det! 😂

Jag skrattade HÖGT här i min ensamhet när hon skrev ”OFFER” 🤭
2024-04-15, 12:18
Medlem
Citat:
Hon ska inte fly till Stockholm längre, hon sa att Josefine sagt till henne att inte vara rädd, det är bara tomma hot och att hon inte behöver betala tillbaka till han Rickard?

Hade varit kul om folk swishade gåva till han Rickard, sen tar skärmdump och skickar till Bumbi, alltså inte för att betala av hennes skuld, utan för att reta upp henne eftersom hon sitter och tigger pengar.. 😂

Jag hade lätt varit på att swisha till Rickard för att reta upp dumbi 😈
2024-04-15, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Jag skrattade HÖGT här i min ensamhet när hon skrev ”OFFER” 🤭

Hon skickar massa privat till henne nu, massa ljudmeddelanden och skit… jävligt roligt att lyssna på 😂😂
2024-04-15, 12:28
Medlem
Citat:
Hon skickar massa privat till henne nu, massa ljudmeddelanden och skit… jävligt roligt att lyssna på 😂😂

Spela in och lägg ut!!! 🥳
2024-04-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Spela in och lägg ut!!! 🥳

Jag vet inte hur man lägger ut? (Känner mig lika dum som dumbi när jag skrev detta” 😂

Hon skärm inspelar allt och skickar till mig 😂

Säg hur man gör så kan jag göra det sen 🤩
2024-04-15, 12:31
Avslutad
Citat:

Haha… jag vill också höra ju!!! 🤭
2024-04-15, 12:36
Medlem
Citat:
Men alltså vilken skräll!! Jag har haft en telefonfri helg hemifrån och när jag kommer tillbaka så ser jag att Bumbi har blivit både spel och tiggfri!! Wohoo vad duktig du är Emelie!

Jag hade helst sett dig även lämna internet för gott för ditt eget välmåendes skull (och alla andras) men detta är stort!

Nu har du en skrattgubbe mindre på din lives för jag kommer inte titta på dig sålänge du inte försöker lura barn på pengar och man måste försöka varna dessa individer hela tiden..🙏

Du är väl ironisk hoppas jag?

Hennes lives går ENBART ut på att lura av folk pengar! Är det inte till spel så är det utpressning om att hon ska dö av svält om ingen swishar.

För 5 minuter sen: "Finns det nån som har ett hjärta och kan låna ut 3000 kr? Jag har inte ätit på 3 veckor. Känts som jag skulle somna in och har mått jättedåligt! Det enda jag ätit är panpizz... Nej, nudlar och havregryn. Jag har också köpt festis istället för den dagliga energidrycken! Och igår fick jag 200 som jag köpte chips och potatissallad för. Man hjälper ju nån som försöker komma på fötter. Eller hur? Förut var det en kvinna som gav mig 4000 som jag inte behövde betala tillbaka... Konstpaus... HON var minsann snäll!"

Att hon gjort precis så här i cykler senaste 4 åren glömmer hon att nämna. Att hon inte kan betala tillbaka några 3000 den 19 maj pga förvaltare glömmer hon också berätta. Att hon prioriterar dagliga energidrycker och chips/marabou istället för riktig mat kan väl ändå inte var nån annans fel? Att hon dessutom får in flera hundra dagligen och pratar om svält är så sjukt att man smäller av! HON lämpar över samvete på sina följare som ska ta av sina pengar i precis ALLA sammanhang, fast hon överhuvudtaget inte nånsin varit i närheten av svält. Hon ljuger och manipulerar. Hon glufsar i sig bakpotatisar och pizzor och köper smink och hårfärg MEN LÅTSAS SVÄLTA!! I en oändlig loop. Den här veckan spelar hon inte (offentligt) pga att beslutet om förvaltare ska tas och hon tror hon kan komma undan genom att ljuga för överförmyndaren ytterligare en gång! Inget annat! Detta samtidigt som hon hånfullt snackar om sina undangömda utländska konton som skv "inte kommer hitta" där hon fått in EN HALV MILJON i svarta pengar, parallellt med statliga bidrag!! Kom igen!
Senast redigerad av Soffanloppan 2024-04-15 kl. 12:38.
2024-04-15, 12:40
Medlem
Citat:
Hoppas ingen här tror att pottis eller potatis som bumbi kallade henne på instagram, ska låna ut pengar till henne. Det är en vän till mig som driver sönder med henne, hon skrev ”jag kommer ha röd tröja & svarta byxor som det står offer på” OFFER? HALLÅ?!

Bumbi fatta inte att hon drev, och inte hennes följare heller antagligen, då hon fått låååånga meddelanden av folk som förklarar hur mycket skulder hon har och att hon är spelmissbrukare…
Ja, det är ingen som missat det! 😂

Tyvärr är jag en av dem som skickat meddelande till din kompis 🙄 Till mitt försvar… så skrev hon om klädseln EFTER jag hade skickat meddelandet, trist men sant! Förstod dock direkt att hon drev när jag läste offer 😂😂 så klockren kommentar! Alla utom Dumbo fattade den 😂
Medlem
vichy6s avatar
Hon sade att hon skulle spela för 3000 om hon fick pengar av följare. Hon har ju skulder att betala och behöver komma ”på topp”.

Ringde bästa Jossan mitt i och blev jätteglad.
Medlem
Citat:
Haha… jag vill också höra ju!!! 🤭

Hon fick ett ljudmeddelande där Dumbi sa ”Jag är lite nervös, det har varit gäng och så som vill slå mig”

Pottis svarar ”Enda gänget jag är med i är alvin och gänget 3” & att hon stavar fel för att hon har dialys 😂😂😂😂
2024-04-15, 12:52
Medlem
Nu skrev hon till Dumbi ” Ett par tusen brukar jag sätta in lite då och då, bästa är ju när man vinner 25K och spelar upp dom igen och hoppas på vinst igen och då får ut 30K” 😂
2024-04-15, 12:53
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur man lägger ut? (Känner mig lika dum som dumbi när jag skrev detta” 😂

Hon skärm inspelar allt och skickar till mig 😂

Säg hur man gör så kan jag göra det sen 🤩
Gör en fejkinsta och lägg upp där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in