2023-10-06, 15:29
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Emelie lovade Julia massa pengar så hon får ju skylla sig själv!

Tänka sig att karma inte smakar så bra.
Det lär bara vara en bråkdel av vad hon lurat andra människor på.
2023-10-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Är det via onlyfans hon betalar hyra o.s.v med nu eller hur får hon det att gå runt?
Har svårt att tro ”syrrorna” ska betala allt för henne.

OF och spelpengar enligt henne själv
2023-10-06, 15:36
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
OF och spelpengar enligt henne själv

Ett luftslott som snart kommer falla hårt.
2023-10-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ett luftslott som snart kommer falla hårt.

Det verkar som om det är mycket färre som tittar på hennes OF

Om du går in och tittar på vad för killar det är som följer B
2023-10-06, 19:20
Medlem
Någon som sitter på några länkar till hennes OF videos ? De måste ju läckt någonstans..
Hade behövt mig ett gott skratt, finns nog inte många som är så obekväma och awkward som hon när hon leker porrstjärna.
2023-10-07, 10:43
Medlem
Hörde delar av nattens live - helt sjuk.

Klockan är runt 3-4 på natten när Crille full som ett as säger typ "Jag ska gå och hämta chips som jag har i min bil". Emelie försöker få honom att ta med nycklar till emelies lägenhet. Crille nekar och går iväg och kommer inte tillbaks varvid Emelie går ut och letar efter honom. Hon hittar inte Crille eller bilen. Emelie säger då att Crille gått till bilen för att knarka och sedan köra hem till sig. Emelie ringer Crille som stängt av mobilen. Efter ca 30min så får hon tag i honom och Crille är fly förbannad på Emelie för att hon outar honom. Skarpa ord haglar genom luften och samtalet läggs på av Emelie.

Så:
Crille kör tok-packad sin bil från Emelie till sig.
Crille knarkar (enligt Emelie)
"Förhållandet" är över (igen)

En helt vanlig dag/natt i Bumbi-land med andra ord.
2023-10-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen

Klockan är runt 3-4 på natten när Crille full som ett as säger typ "Jag ska gå och hämta chips som jag har i min bil". Emelie försöker få honom att ta med nycklar till emelies lägenhet. Crille nekar och går iväg och kommer inte tillbaks varvid Emelie går ut och letar efter honom. Hon hittar inte Crille eller bilen. Emelie säger då att Crille gått till bilen för att knarka och sedan köra hem till sig. Emelie ringer Crille som stängt av mobilen. Efter ca 30min så får hon tag i honom och Crille är fly förbannad på Emelie för att hon outar honom. Skarpa ord haglar genom luften och samtalet läggs på av Emelie.

Så:

Det är helt jävla galet att köra full och hoppas Chrille blir av med körkortet.

Men B är så jävla vidrig med sina uthängningar av dem hon kallar sina vänner.
Hoppas Chrille skiter i henne igen och denna gång för alltid.
B skiter i att C körde full, hon blev bara bara förbannad för att han inte kom tillbaka
2023-10-07, 13:05
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Är ni nöjda nu när Bumbi i princip har blivit handikappad, efter att ha tipsat tingrätten, sjukvården o Försäkringskassan? Jag tycker mest man hör en massa skällsord om henne här? Hur intressant kommer det att bli att följa henne nu? Hon kanske tvingas försörja sig via OnlyFans för en massa snuskgubbar? Kommer ni att fortsätta följa henne där kanske?

Nä, jag tycker de flesta har varit ganska taskiga mot henne här!

Som sagt såg hon ganska risig ut sist jag såg henne, men det är ju synd om henne. Hon har det nog ganska jobbigt nu o inte en enda snäll kommentar. Youtubers ska vara roliga o intressanta att följa!

Visserligen hade även jag blivit arg om någon inte betalar igen sina lån. Är det därför alla hackar på henne, för att hon är skyldig er en massa pengar?
Hon blir hackad på för att hon beter sig som hon gör. Hade hon bara varit normalt funtad i huvudet så hade det inte varit några problem.
2023-10-07, 13:47
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är helt jävla galet att köra full och hoppas Chrille blir av med körkortet.

Men B är så jävla vidrig med sina uthängningar av dem hon kallar sina vänner.
Hoppas Chrille skiter i henne igen och denna gång för alltid.
B skiter i att C körde full, hon blev bara bara förbannad för att han inte kom tillbaka

Antar detta finns inspelat 😂👍 herregud vilken cirkus.
2023-10-07, 13:49
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen

Så:

Som att inte bumbi själv både trycker i sig både tjack och tramadol 😂😂😂😂😂 så uppenbart så det är sjukt…
2023-10-07, 15:29
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Som att inte bumbi själv både trycker i sig både tjack och tramadol 😂😂😂😂😂 så uppenbart så det är sjukt…
Både Emelie Dumbi och Chrille Grooming är pillerpundare, dom umgås så länge det finns pengar eller droger, han betalar hennes mat samt förser henne med droger, sprit mm
hon är en äkta parasit som inte ger något tillbaka och har inga problem att ljuga. stjäla samt hänga ut vem som helst

Vad Chrille Grooming får ut av det förstår jag inte? för vem vill ha en vän som är opåtliglig, använder dig samt är sjukt toxic och rakt igenom en elak manipulerare som endast gör saker för sin egen vinning.
2023-10-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Både Emelie Dumbi och Chrille Grooming är pillerpundare, dom umgås så länge det finns pengar eller droger, han betalar hennes mat samt förser henne med droger, sprit mm
hon är en äkta parasit som inte ger något tillbaka och har inga problem att ljuga. stjäla samt hänga ut vem som helst

Vad Chrille Grooming får ut av det förstår jag inte? för vem vill ha en vän som är opåtliglig, använder dig samt är sjukt toxic och rakt igenom en elak manipulerare som endast gör saker för sin egen vinning.

Chrille hänger säkert bara med dumbi för att han tror att han ska få göka henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in