Citat:
Ursprungligen postat av
WitchLT
Ibland så blir jag bara så lycklig i själen av att logga in här och bli uppdaterad tusen tack för du tar dig tiden att palla re med detta 👍💯❤️
Jag hade betalat bra för att se henne live för en gång skull, och enbart för att få se henne läsa upp vad som står i dessa dokument 😂😂😂 hahaha
Även att se tingsrättens ansikten när videoklippen spelas upp på fröken dagcenter..
skönt att du visar en del av den riktiga världen SOM INTE BOR ONLINE vem du är. ÄNTLIGEN!
Det börjar krypa emot sitt slut för lilla dumbi JAAAAAAA YIIIIIPIIIIIIIEEEEEE (drottningens efterblivna läten.)
Och hon tror på fullaste allvar att hon skulle bli av med dom helt? Stackarn. 🤭
Tänka sig att åter igen straffar det sig att både vara stor i käften och finnas online överhuvudtaget bumban..
Säger det igen piller,poker,internet är förbjudet område för dig. Ajabaja !
Det är nu klandervärd skulle ha sparat sig och skickat swish så man fick höra hennes försvarstal angående det här. 👍👍😂😂
Detta var ju sjukt underbara nyheter så här på nattkvisten.
Nu ska jag in och spela poker för 2000kr bara för att hylla denna stund eller vad säger du bumbi ska vi köra på 3000? Annars är det väl inte lönt?
(Spelar inte.)
Du kommer snart bli varse vad det betyder att vara omyndigförklarad, oj jag menar ha en förvaltare som jobbar åt dig.