2024-04-15, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ni som är nyfikna på att få ut dokument etc. Det är bara att maila Helsingborgs tingsrätt och ge dom Bumbis personnummer så får man allt.

Trodde inte det var så enkelt

Är det klart nu den senaste förhandlingen?
2024-04-15, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan75.
Är det klart nu den senaste förhandlingen?

Nej, inget förhandlingsdatum är satt än enligt de papperna jag fick. Men var smidigt att begära ut!
Senast redigerad av Hackie 2024-04-15 kl. 08:44.
2024-04-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Bumpar ett gammalt inlägg!

Du brukar ju ha bra koll på Bumbinyheter gällande tingsrätten. Har set satts något datum då förvaltarskapet ska avgöras?

Inget datum ännu vad jag sett, jag ska göra en koll idag igen, håller er uppdaterade
2024-04-15, 10:38
Medlem
Nu sitter hon på riktigt och pratar om hur mycket hon gett bort i gåvor till folk, men att ingen ger tillbaka…
Var det inte hon som sagt i flera dagar att ger man en gåva så kan man inte kräva tillbaka pengar.. Tror inte folk ens vill ha gåvor av henne, ger hon bort 1000kr så hör hon av sig som fan någon timma senare och kräver tillbaka pengarna för att hennes är slut… 🤦‍♀️
2024-04-15, 11:03
Avslutad
Men alltså vilken skräll!! Jag har haft en telefonfri helg hemifrån och när jag kommer tillbaka så ser jag att Bumbi har blivit både spel och tiggfri!! Wohoo vad duktig du är Emelie!

Jag hade helst sett dig även lämna internet för gott för ditt eget välmåendes skull (och alla andras) men detta är stort!

Nu har du en skrattgubbe mindre på din lives för jag kommer inte titta på dig sålänge du inte försöker lura barn på pengar och man måste försöka varna dessa individer hela tiden..🙏
2024-04-15, 11:06
Medlem
Hon sitter nu och tigger efter 500kr
2024-04-15, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LordBungalo
Hon sitter nu och tigger efter 500kr

Sålänge höll hennes nya tiggfria liv alltså….
2024-04-15, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Sålänge höll hennes nya tiggfria liv alltså….

Japp, hon mår så dåligt då hon inte har pengar...!!??
2024-04-15, 11:17
Medlem
Fy vilket äckel denna kärring är!
Svär på din döde morfar så lättvindigt! 🤬🤬

Emelie, skäms!! Man sitter inte och svär på Gud och absolut inte på döda familjemedlemmar!! Detta är lågt till och med för dig! Hoppas du hamnar på Lss-boende och det snart! Jag är en av dem som mailar ALLA med filmer och info om hur illa du beter dig! Du borde låsas in!
För din egen skull försvinn från sociala medier och det NU!!

Heja Bengan! Heja Rickard!
2024-04-15, 11:25
Medlem
Vad var ursäkten idag då, hon skulle ju till Stockholm? Har någon vågar fråga?
2024-04-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Vad var ursäkten idag då, hon skulle ju till Stockholm? Har någon vågar fråga?

Hon ska inte fly till Stockholm längre, hon sa att Josefine sagt till henne att inte vara rädd, det är bara tomma hot och att hon inte behöver betala tillbaka till han Rickard?

Hade varit kul om folk swishade gåva till han Rickard, sen tar skärmdump och skickar till Bumbi, alltså inte för att betala av hennes skuld, utan för att reta upp henne eftersom hon sitter och tigger pengar.. 😂
2024-04-15, 12:16
Medlem
Hoppas ingen här tror att pottis eller potatis som bumbi kallade henne på instagram, ska låna ut pengar till henne. Det är en vän till mig som driver sönder med henne, hon skrev ”jag kommer ha röd tröja & svarta byxor som det står offer på” OFFER? HALLÅ?!

Bumbi fatta inte att hon drev, och inte hennes följare heller antagligen, då hon fått låååånga meddelanden av folk som förklarar hur mycket skulder hon har och att hon är spelmissbrukare…
Ja, det är ingen som missat det! 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in