Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-12, 12:21
  #43093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Hjälpte inte Lyrica?


Liiiite men inte mot frossa. Nysningar. Springa på toa stup i kvarten, myrorna i benen.. fyfan asså.. förstår ändå heroinister som rånar eller annat för då tag på sitt fix
Citera
2024-04-12, 12:27
  #43094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Hur mår du idag?


Med tanke på att jag fick tag på santeria så är jag en helt ny människa... Är påväg till beroendekliniken nu för mitt möte... Måste få igång detta snabbt som möjligt... (3te gången på 5 år) Får hoppas jag klarar detta nu.. men blev orättvist behandlad senast... Man lämnar ju saliv test en gång i veckan för dem ska se att man inte fortsätter tar tram, och jag har ingen anledning att ljuga här, VARJE test i över 2 månader visade att jag har tramadol i mig..men jag tog inget... Jag blev så frustrerad och sa till dem att lägga in mig en vecka så kommer dem se att jag inte tar något... Min läkare trodde på mig fast när hon gick på semester och ny läkare kom, så avbröt dem min behandling innan jag va nere på 0.2 av det dem ger än i ersättning, a jo vad händer då. Dem kasta ut mig. Så satt jag där är beroende av deras skit dem gav mig.. klarade mig 1 vecka. Så hoppa jag på tram igen
Citera
2024-04-12, 13:12
  #43095
Medlem
Santeria 200mg finns inne. Lite lätt smuligare än vanligt tror jag, men i övrigt så ser allt legit ut. Dock hört att de skulle ha slutats tillverkas Santeria men jag går inte back många kronor på ett par kartor så jag plockade på mig innan de tog slut. Inväntar effekt fortf.
Citera
2024-04-12, 23:44
  #43096
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Liiiite men inte mot frossa. Nysningar. Springa på toa stup i kvarten, myrorna i benen.. fyfan asså.. förstår ändå heroinister som rånar eller annat för då tag på sitt fix
Jag fattar. Myrorna i benet när man är så trött och försöker få lite sömn. Det tog mig 4 timmar att somna när jag försökte kicka tram CT.
Hur gick det på beroendekliniken?
Citera
2024-04-13, 02:12
  #43097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Jag fattar. Myrorna i benet när man är så trött och försöker få lite sömn. Det tog mig 4 timmar att somna när jag försökte kicka tram CT.
Hur gick det på beroendekliniken?


Man blir ju typ full när man är så trött och inte kan somna pga benen... Hoppade in i duschen 5-6 gånger och skiftade mellan iskallt vatten och varmt.. hjälper i 10 minuter. Så hinner man somna inom d fönstret så har man har! Testa det om du hamnar i likadan sits någon dag, hoppas dock inte att du gör det.... Jo jag väntar på tid för lämna blod och drar igång behandlingen inom en månad sa hon, så tills dess får jag fortsätta äta tramadolen. Tack för du fråga
Citera
2024-04-13, 02:14
  #43098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Santeria 200mg finns inne. Lite lätt smuligare än vanligt tror jag, men i övrigt så ser allt legit ut. Dock hört att de skulle ha slutats tillverkas Santeria men jag går inte back många kronor på ett par kartor så jag plockade på mig innan de tog slut. Inväntar effekt fortf.


Hur va dem du fixade? Mina kändes som vanligt.. hört den där "slutat tillverkas" ett tag nu. Men ändå dyker dem upp
Citera
2024-04-13, 10:11
  #43099
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Man blir ju typ full när man är så trött och inte kan somna pga benen... Hoppade in i duschen 5-6 gånger och skiftade mellan iskallt vatten och varmt.. hjälper i 10 minuter. Så hinner man somna inom d fönstret så har man har! Testa det om du hamnar i likadan sits någon dag, hoppas dock inte att du gör det.... Jo jag väntar på tid för lämna blod och drar igång behandlingen inom en månad sa hon, så tills dess får jag fortsätta äta tramadolen. Tack för du fråga
Tack för tipset.
Ha det bra
Citera
2024-04-13, 14:01
  #43100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Hur va dem du fixade? Mina kändes som vanligt.. hört den där "slutat tillverkas" ett tag nu. Men ändå dyker dem upp

De smakar inte alls lika beskt som de brukar, o den milt beska smaken av dessa håller bara i sig en halv minut i munnen. Sen känns ruset jävligt likt ett subutex-rus. Inte alls samma uppiggande/antideppressiva effekt som tram utan mest opioid-effekten där man mår illa och e blekare än man brukar bli på tram.
Citera
2024-04-13, 19:36
  #43101
Medlem
jonkolonko12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Finns det någon här som har käkat mycket Tamol X 225 mg under kort tid?
Finns det någon som har kvar någon Tamol X tablett och är villig att lämna den hos snuten eller tullen så de kan testa skiten? Jag vill så gärna veta vad som fanns i dem.

Vill också veta. Jag tog dessa inatt flera st. Jag var påverkad på ett jävligt konstigt sätt. Jag fick hallucinationer och pratade om massa skit som inte ens hörde till konversationen. Jag kommer ihåg allt och blev rädd för mig själv när jag påriktigt trodde att någon var i köket och min pojkvän fick övertala mig att det det inte är någon där.
Någon annan som haft denna upplevelse?
Citera
2024-04-14, 00:15
  #43102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
De smakar inte alls lika beskt som de brukar, o den milt beska smaken av dessa håller bara i sig en halv minut i munnen. Sen känns ruset jävligt likt ett subutex-rus. Inte alls samma uppiggande/antideppressiva effekt som tram utan mest opioid-effekten där man mår illa och e blekare än man brukar bli på tram.


Nu när du säger d så.. men fattar inte. Är det olika tabletter varje gång, fast i likadana förpackningar...jag söker ju inte inte att bli hög. Vill bara slippa AT. Då borde dem ändå duga väl
Citera
2024-04-14, 00:18
  #43103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
De smakar inte alls lika beskt som de brukar, o den milt beska smaken av dessa håller bara i sig en halv minut i munnen. Sen känns ruset jävligt likt ett subutex-rus. Inte alls samma uppiggande/antideppressiva effekt som tram utan mest opioid-effekten där man mår illa och e blekare än man brukar bli på tram.


Fan nu börjar jag få avis, tänker om kartorna jag ska köpa imorgon inte hjälper något alls. Så sitter man där med abstinens igen hahah
Citera
2024-04-14, 00:21
  #43104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Nu när du säger d så.. men fattar inte. Är det olika tabletter varje gång, fast i likadana förpackningar...jag söker ju inte inte att bli hög. Vill bara slippa AT. Då borde dem ändå duga väl

Det är oftast så att det kan skilja sig från karta till karta vilket verksamt ämne som är i, men att man att man åtminstone vet på ett ungefär vad man kan förvänta sig av de 9 resterande tabletterna efter att man poppat den första i kartan. Visserligen kan doseringen skilja sig inom samma karta, men jag menar att det räcker med att ha tagit 1 för att fatta om de är tram eller inte.


TLDR: Det är med andra ord inte så att du behöver va rädd för att det är olika substanser i varenda habb, såvida inte kartorna kmr från olika kranar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback