Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-10, 16:04
  #43081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloownen
Grabbar och tjejer. Ta inte Tamol skiten. En bekant till mig becknade dessa men har nu kastat allt på grund av att bara indierna i deras smutsiga källare vet vad de innehåller.
Det är mycket stor risk att de innehåller Fentanyl så avstå dessa, snälla var inte dumma.
Försök hitta de andra som t3 eller dem grön-vita. Hittar ni inte så får ni fan må dåligt en period, bättre det än att dö.

Helt rätt, man mår ju ungefär lika bajs av dessa tamol som en avtändning ändå. Börjat dyka upp lite mer T3 det sista nu men fortfarande svårt att få tag i.

Så en uppmaning till alla är att sluta köp dessa jävla 225or så försvinner de från gatorna förhoppningsvis till slut
Citera
2024-04-10, 17:29
  #43082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloownen
Grabbar och tjejer. Ta inte Tamol skiten. En bekant till mig becknade dessa men har nu kastat allt på grund av att bara indierna i deras smutsiga källare vet vad de innehåller.
Det är mycket stor risk att de innehåller Fentanyl så avstå dessa, snälla var inte dumma.
Försök hitta de andra som t3 eller dem grön-vita. Hittar ni inte så får ni fan må dåligt en period, bättre det än att dö.

Hur ser de ut? Är Tamol vita?
Citera
2024-04-10, 19:16
  #43083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Hur ser de ut? Är Tamol vita?

Ingen aning. Tror att de är vita med skåror i fyra delar. Det står på kartan. Kommer de löst är det verkligen inget ni ska ta. Ni MÅSTE sluta handla detta skit, det är enda sättet att få bort de från gatan.
Citera
2024-04-10, 21:14
  #43084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloownen
Ingen aning. Tror att de är vita med skåror i fyra delar. Det står på kartan. Kommer de löst är det verkligen inget ni ska ta. Ni MÅSTE sluta handla detta skit, det är enda sättet att få bort de från gatan.

Okej. Visst, känns alltid bäst om de säljs i kartor, så klart..
De min kran har är röda, 200mg och snabbverkande tydligen.
Har för mig jag testat röda som heter Tramol men de var 225or köpta på nätet. Har för mig att de var väldigt bra. Hittar inte dessa som 200mgare när jag söker dock.. däremot röda Tamol 200mg.
Hmm
Citera
2024-04-10, 22:55
  #43085
Medlem
.alprazolam.s avatar
Fått tag i några lösa röda 200isar. Väldigt längesen jag såg några röda på marknaden, dessa gick sönder väldigt lätt & påminde om dom gamla röda i smaken .

Står 200 & brytskåra på ena sidan, nån annan som har dom?
Citera
2024-04-11, 09:05
  #43086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Fått tag i några lösa röda 200isar. Väldigt längesen jag såg några röda på marknaden, dessa gick sönder väldigt lätt & påminde om dom gamla röda i smaken .

Står 200 & brytskåra på ena sidan, nån annan som har dom?

Min kran har dessa. Är de bra?
Citera
2024-04-11, 14:11
  #43087
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Min kran har dessa. Är de bra?

Verkar vara riktiga tramadol, men spydde av 400mg imorse... Har inte spytt på tramadol på flera år, kanske är något mer i? Men känner inte av nåt annat än klassiska tramadol känslan
Citera
2024-04-11, 14:14
  #43088
Medlem
zombie-nations avatar
Jag har varit hookad på Tramadol för flera år sedan. Jag blev väldigt tryggt lugn av dem. Har sedan dess tagit kratom ganska mycket, för värk. Det har blivit att jag smällt i mig Tramadol för värk med, men har inte haft något sug alls. De har hjälpt mot värken väldigt bra, men jag har inte fått något positiv psykisk känsla, kanske lite gladare. Är det för att min kropp är van vid kratom? Jag kan lätt sluta ta kratom utan AT.
Citera
2024-04-11, 16:38
  #43089
Medlem
Ligger här andra dagen efter tramadol pga att det är slut.. säger bara fyfan. Att bli så här sjuk, alla som tar detta borde höra av sig till en beroende klinik och ta emot den hjälpen dem erbjuder... Det är inte värt att nå så här
Citera
2024-04-11, 20:15
  #43090
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Ligger här andra dagen efter tramadol pga att det är slut.. säger bara fyfan. Att bli så här sjuk, alla som tar detta borde höra av sig till en beroende klinik och ta emot den hjälpen dem erbjuder... Det är inte värt att nå så här
Hjälpte inte Lyrica?
Citera
2024-04-12, 04:43
  #43091
Medlem
Kido-ns avatar
Finns det någon här som har käkat mycket Tamol X 225 mg under kort tid?
Finns det någon som har kvar någon Tamol X tablett och är villig att lämna den hos snuten eller tullen så de kan testa skiten? Jag vill så gärna veta vad som fanns i dem.
__________________
Senast redigerad av Kido-n 2024-04-12 kl. 04:53.
Citera
2024-04-12, 04:46
  #43092
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Ligger här andra dagen efter tramadol pga att det är slut.. säger bara fyfan. Att bli så här sjuk, alla som tar detta borde höra av sig till en beroende klinik och ta emot den hjälpen dem erbjuder... Det är inte värt att nå så här
Hur mår du idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback