2024-04-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har jag fattat detta rätt?

L swishar B pengar att spela för.
B lyckas vinna en del och L får kosing tillbaka.
B vill sen att L ger tillbaka pengarna igen. L gör inte detta. B gråter över att inte kunna handla mat och att hon lurats av L. B hävdar att hon gett L mycket mer än L från början gett henne.
Skärmdumpar visar dock att L swishat totalt 2500kr under ett dygn innan B sen efter lite vinst gav tillbaka 1200.

Korrekt?

Men alltså även om det så vore att L bara skickat t ex 400kr att spela för och de sen skulle dela vinsten och därefter fått tillbaka de 400 och ytterligare 800 som var hennes del av vinsten så har hon ingen skyldighet att swisha tillbaka detta bara för att B gjort av med sin del igen.
Nästan helt rätt bara det att bumbi tycker att hon har blivit lurad för att L borde dela med sig lite av L:s pengar för att bumbi förlorade resten.
2024-04-13, 15:38
Medlem
Nu säger bumbi att bara hon får ihop till skulden till Rikard så kommer hon aldrig att låna av någon igen 🤣🤣🤣🤣🤣 alla fattar att hon tar upp Rikard bara för att folk ska swisha så hon kan spela.
2024-04-13, 15:45
Medlem
Sorry men måste bara spy ur mig min frustration !!!

HUR I HELVETE kan folk sitta och tycka synd om henne?
HUR I HELVETE kan en följare försöka se om någon kan låna en slant av bekant för hjälpa dumbie?
HUR I HELVETE kan dom som skriver hon ska ringa polisen, att han gör fel osv inte se att det är hon som är det stora jävla felet?
HUR I HELVET kan folk vara så satans blinda?

Jag vill bara sträcka in handen i skärmen och lavetta varenda jävel, som tror på henne, tillbaka till verkligheten.
2024-04-13, 15:54
Avslutad
Hon menar att hon är snäll och trevlig och lugn. Men visar samtidigt upp hur hon vräker ur sig otrevligheter till folk på sms och mail för att de inte ger henne mer pengar. Ingen av de diagnoser som nämns förklarar liksom det där, att vara en otrevlig egoistisk människa är ingen sjukdom eller funktionsnedsättning.
2024-04-13, 18:15
Medlem
Så. Då har hon förlorat lite pengar till.
2024-04-13, 18:27
Medlem
Redan för mer än 1 år sedan var hon en vidrig person, men det verkar som om hon fick storhetsvansinne av att Josefin lät hene göra som hon ville.

Nu är hon fullständigt galen.
Hon har ingen verklighetsuppfattning alls. Hon anser på fullt allvar att hon har rätt till andras pengar.

Jag fattar inte hur idioter kan swisha henne, många har mindre inkomst än Bumbi.
Bumbi har minst 10 000 kr kvar när/om hyran betalas
2024-04-13, 18:28
Medlem
Spelar hon på riktigt nu eller låtsasspelar hon igen?
2024-04-13, 18:47
Medlem
Spellive utan ljud och bild är det nya inne.
Hon kanske kan tjäna pengar på det?

Hon är garanterat den första som kommit på denna geniala ide
2024-04-13, 18:54
Medlem
Är det bara jag som inte kan se hennes live?
Får upp ”Vi har problem med att ladda denna livevideon” ?
2024-04-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Spelar hon på riktigt nu eller låtsasspelar hon igen?

Tydligen var det fejk.
När hon läst att hon blivit påkommen så spelade hon helt plötsligt inte längre.
2024-04-13, 19:01
Medlem
HAHA
Enligt henne själv hade hon 3400kr men de tog slut på under en minut.
Nu sitter hon och ber alla i liven att låna ut 5000kr till henne men har stängt av kommentarerna.
2024-04-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
HAHA
Enligt henne själv hade hon 3400kr men de tog slut på under en minut.
Nu sitter hon och ber alla i liven att låna ut 5000kr till henne men har stängt av kommentarerna.
Men man får inte swisha Rikard direkt utan det måste gå genom henne, skriva meddelande "från Bumbi" eller dylikt det funkar inte så enligt henne 🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in