2023-09-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Mitten fotot ligger ute på Tiktok. Hon ser så äcklig ut. Det måste vara bottenskrapet av män som tittar på henne 😳 i en livesändning sa hon att hon aldrig skulle visa Fifin(stavning?) Vilken medelålders kvinna använder det ordet?
en riktig träskpadda
2023-09-22, 11:28
Bannlyst
Hon har en usel Psykiatiker som inte trycker i henne starkare medicin.
Hon har gått till samma skit psykolog i flera år, och hon blir bara värre.

Hennes skit läkare måste bytas ut.

Måste bli en erfaren duktig läkare som ger rejäla doser så Dumbi blir lugn
Sprutor och piller man blir trött av. Hört Zeroqule eller vad det heter är jävla starkt och får folk chill
som är maniska och psykostiska.
2023-09-22, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
https://ibb.co/BfMkKBK
https://ibb.co/zmL8nDz
https://ibb.co/52jJPPQ

Titta på egen risk.
Åja, så illa ser hon inte ut. Jag vet många 35-åriga kvinnor som inte bygger sin kosthållning på chips som ser bra mycket värre ut än Bumbi, kvinnor med bildäck och bristningar och elände. Sminket är iofs ingen höjdare men det går att tvätta av. Jag kan ärligt säga att jag hade klättrat på ifall hon bara hade varit normal i skallen och kunnat hålla käften om det.
2023-09-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Åja, så illa ser hon inte ut. Jag vet många 35-åriga kvinnor som inte bygger sin kosthållning på chips som ser bra mycket värre ut än Bumbi, kvinnor med bildäck och bristningar och elände. Sminket är iofs ingen höjdare men det går att tvätta av. Jag kan ärligt säga att jag hade klättrat på ifall hon bara hade varit normal i skallen och kunnat hålla käften om det.

Hon använder filter när hon livar.
Dumbo ser väldigt sliten ut och har dessutom mer rynkor än vad 35 åriga kvinnor brukar ha i den åldern.
Du kan liksom inte jämföra med alkoholiserade eller drogmissbrukande kvinnor
2023-09-22, 13:32
Medlem
Citat:
Kan väl hålla med lite grann, när hon sköter hygienen och har på sig normala kläder och inte sminkar sig som ett fyllo så kan hon faktiskt se lite anständig ut. Men på de där bilderna, nej tack skriker psykfall lång väg.
2023-09-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Kan väl hålla med lite grann, när hon sköter hygienen och har på sig normala kläder och inte sminkar sig som ett fyllo så kan hon faktiskt se lite anständig ut. Men på de där bilderna, nej tack skriker psykfall lång väg.
Hon använder filter på alla bilder och filmer. I verkligheten är hon väldigt sliten, skitig och har ruttna tänder.
2023-09-22, 14:24
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Misstänker att bild #1 ska vara någon slags liknelse med Harley Quinn..

I övrigt håller jag med dig, sådär ser majoriteten av mina gamla klasskompisar ut (dom som aldrig lämnade hembygden), det är såväl ridbyxlår som yogapants som aldrig sett insidan av ett gym..

I Bumbis fall är det rätt svårt att se hur hon faktiskt ser ut pga alla filter dock.
2023-09-22, 17:21
Medlem
Citat:
Det gör jag inte heller. Jag jämför med kärringar jag ser på Ica eller i området där jag bor. 35 år brukar innebära tre-fyra ungar med lika många fäder, en plethora av dåligt gjorda tatueringar, cigaretten och redbullen som ständig följeslagare utomhus och den tjocka röven med tillhörande ridbyxlår nedtryckta i någon slags gymtights som troligen inköptes när kvinnan ifråga skulle börja träna i januari för två år sedan men nu har blivit någon slags vardagskläder ihop med Foppatofflorna.

Det är vad jag ser ute i grannskapet och i min lilla stad (som ligger långt från Stockholm). Det här är inte missbrukare utan helt vanliga kvinnor. I jämförelse är Bumbi klart liggbar.

Du kan inte strunta i att DUMBO använder FILTER när hon livar. Tidigare i tråden har foton lagts upp, på hur hon ser ut utan filter.

Jag bor i Göteborg, så jag jämför henne med hur kvinnor ser ut i den åldern här.
Min dotter och hennes kompisar är i den åldern.

Om du menar att kvinnor med ungar ser slitna ut, så vågar man ju inte ens tänka på hur Dumbo hade sett ut om hon haft barn 😳
2023-09-23, 06:01
Medlem
Von.pigpelts avatar
Kan inte psykvården kräva henne på urinprover?
Eller är det endast om dom själva förser henne med narkotikaklassade läkemedel som dom har rätten att kräva det?

Hon knaprar tramadol men har även själv lurat till sig panocod/citodon av vårdcentralen flertal gånger, och dom slutade skriva ut.
(vill minnas hon även läste upp detta någonstans när hon fick alla papper från försäkringskassan, även sms från hin paddan jaousse där hon golar ner bumbi att ha piller med sig till henne 😂&#128077
Och panocod/citodon är inget som är poppis på gatan i Skåne så alternativet blir då tramadol då det flödar nere i södern.

Hon är ett psykfall utan rätt medicinering och dessutom drogar ner sig själv som pricken över i:et på detta, måste återigen klappa händerna åt hennes storslagna familj och läkare.

Daglig verksamhet, nya seriösa läkare, ny stark medicinering,urinprov 3ggr i veckan (mån,ons,fre),möten med läkare/sköterska 2ggr i månaden utöver sprutan hon ska ha där bak, gemensamt gruppboende samt internetförbud dom kommande åren är vad denna människan behöver.
2023-09-23, 11:00
Medlem
DayNites avatar
kolla senaste alstret på TT där hon visar hur begåvad hon är
Dumbi läser upp beslut ifrån FK där det står hon kommer utredas retroaktivt månader tillbaka då hon enligt FK haft ett jobb och varit arbesför

hon blir jätteglad för hon tror hon kommer få pengar tillbaka
dom som hävdar annat har givetvis fel i Dumbis live
hon bör sitta på ett boende

och sedan blev hon blåst på 10 lax i Malmö igår när hon spelade i Julias bil och vann pengar men dom scammade Dumbi och tog pengarna
Pundarvänner är inga bra vänner

Emelie Dumbi får smaka på sitt eget sätt och blir givetvis arg och besviken på hur oärliga dom är emot henne
Det här med förvaltare ser ut att funka topp topp
Senast redigerad av DayNite 2023-09-23 kl. 11:05.
2023-09-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
kolla senaste alstret på TT där hon visar hur begåvad hon är
Dumbi läser upp beslut ifrån FK där det står hon kommer utredas retroaktivt månader tillbaka då hon enligt FK haft ett jobb och varit arbesför

hon blir jätteglad för hon tror hon kommer få pengar tillbaka
dom som hävdar annat har givetvis fel i Dumbis live
hon bör sitta på ett boende

och sedan blev hon blåst på 10 lax i Malmö igår när hon spelade i Julias bil och vann pengar men dom scammade Dumbi och tog pengarna
Pundarvänner är inga bra vänner

Emelie Dumbi får smaka på sitt eget sätt och blir givetvis arg och besviken på hur oärliga dom är emot henne
Det här med förvaltare ser ut att funka topp topp

Nej. Jag såg Dumbos live, Dumbo GAV TJEJRNA 10 000 KRONOR. Sen ÅNGRADE HON SIG och ville HA TILLBAKA PENGARNA IGEN.
I flera skärminspelade videos på Tiktok sitter hon och beklagar att HON är för snäll som GAV BORT pengarna
2023-09-24, 18:23
Medlem
Rebali179s avatar
Hon passar även på att slå ner på hennes systrar som är rika men ger inte en krona till henne.

nu är tiggeriet igång igen på Instagram. hon behöver en dator denna gång så hon kan jobba med
att göra folk kända på Instagram å nå ut till följare.
för 250-350 kr så får du runt 10.000 följare. Bedrägeri luktar det som. Hon lär sig aldrig.
Senast redigerad av Rebali179 2023-09-24 kl. 19:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in