Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Du åsyftar att Dan är gift med en tyska? det är ju just att hålla sig inom "white nationalist"spektrat, just att du klumpar ihop allt till "utlänningar" visar hur du inte är etnonationalist.
Annars känner jag inte till flera än Dan, även om Jalle har en enorm thaikvinne aura

Magnus tror jag inte skulle hålla sig utanför Europa
Män och kvinnor blir förtjusta, tända på och kära i varandra. Jag tror ingen supernazist är immun mot det. Och Riks är helt förstående för detta sociala och biologiska faktum. Så i diskussionen om Riks blir det lite ovidkommande för inga där är nog inne på "white nationalist".
Om man är intresserad av "raslära" i dess moderna version som utgår från genom (DNA) och säger populationer istället för "ras". Som svensk så är en viktig markör hos män haplogruppen I1. Den är unik för personer med skandinaviskt/nordiskt ursprung: Germanerna. Man kan inte gå på det på individnivå men man kan se i hur stor utsträckning germaner har invandrat till olika länder från det nordiska urheimat för de germanska språken. I Sverige och västra Finland (Där jag kommer ifrån!

Jag har dock ingen Y-kromosom så jag saknar I1) så har 35-45 % av männen den haplogruppen. Men i Tyskland bara 10-15 %. Så de är är bara 1/3 germaner?
https://www.eupedia.com/europe/Haplo...I1_Y-DNA.shtml