Haha räcker med att skriva rätt saker här för att styra Bumbi. Så nu skriver jag det här för att du ska slippa fängelse, skatta för resten av OF också och inte bara för tiden du hade Josefin annars kommer vi på FB se till att Skatteverket gör en utredning vilket leder till polisanmälan och sin tur fängelse, ja det är så mycket pengar att det blir fängelse på straffskalan.
Nu erkänner hon att det med att Jossan tagit pengarna var en lögn. Måste erkänna att jag gick på det. Men att hon tror att det räcker med att hon betalar 6000kr till skatten är ju skrattretande. 😂
Aja, skatteverket kommer utreda henne tids nog
Haha räcker med att skriva rätt saker här för att styra Bumbi. Så nu skriver jag det här för att du ska slippa fängelse, skatta för resten av OF också och inte bara för tiden du hade Josefin annars kommer vi på FB se till att Skatteverket gör en utredning vilket leder till polisanmälan och sin tur fängelse, ja det är så mycket pengar att det blir fängelse på straffskalan.
Vi kommer ändå se till att Josefin får reda på att du sa att det var hon som tog pengarna, snällt att skylla på sin bästis! Kanske inte blir någon husbilssemester efter det här 😉
Nu erkänner hon att det med att Jossan tagit pengarna var en lögn. Måste erkänna att jag gick på det. Men att hon tror att det räcker med att hon betalar 6000kr till skatten är ju skrattretande. 😂
Aja, skatteverket kommer utreda henne tids nog
Då blir det fängelse = indragen sjukersättning = vräkt ifrån lägenhet
Vilken jävla idiot. Jag menade 19 Maj förstår ni väl. 😳😳😳😳
Hon kallar allt för ett prank 😂😂😂.
Sedan ska hon spela för dom sista tusenlapparna den 19:e istället för att göra rätt för sig.
Denna sjuka människan borde låsas in.
Riktig äcklig människa 😤
Lite lösrykta meningar från hennes live nu ikväll....
-"Ni vet att jag är ganska ärlig av mig, jag försökte pranka er men det gick inte så bra.... hihi."
*skulle aldrig ge sina pengar till Josefin. Spelade upp dom istället*
-"Det är många av mina vänner som sagt att du är den mogna"
-"Jag ska leva på 3.000 kr den här månaden. Jag kommer att försöka spela för de sista pengarna jag har. Jag kämpar verkligen för att betala tillbaka lånen. Jag håller alltid vad jag lovar."
-"Och önska mig lycka till för den 19:e kör vi. Och imorgon åker vi till en hemlig stad och spelar lite".
-"Och jag undanber er, alla er som jag är skyldig just nu som jag har sagt den 19:e så menar jag den 19:e maj givetvis."
-"Skriv inte till mig ni som har lånat av mig. Jag kan absolut inte betala er nu denna 19:e, det är bara om några dagar. Jag måste överleva. Ni måste ge mig lite tid".
Hon låter så övertygad om att hon gör helt rätt här. Inga problem för B.
Undrar hur många långivare som är sugna på en tur till Ängelholm och en liten "tillrättavisning" just nu.