2023-09-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon ljög om typ allt med sina systrars goda minne, svenskt rättsystem suger hårt

nu ska hon åka med sina patetiska systrar och betala tillbaka dom pengar som hon lånat och tvättat åt någon snubbe, eller hennes patetsika systrar ska göra det så dom är väl från och med nu skyldiga till att tvätta pengar eller medhjälp

kan någon länka vart dom jobbade? vill det företaget verkligen ha personal som assisterar i pengatvätt?

https://wictorfamilyoffice.com/
2023-09-05, 15:33
Medlem
DayNites avatar
ja det kan bli en ganska allvarlig konsekvens och kundpåverkan för "wictorfamilyoffice" om en av deras medarbetare hjälper till att tvätta pengar igenom att betala tillbaka skulder till efterlysta kriminella och det finnns dokumenterad + inspelat.

bör ses allvarligt på anser jag
och det hoppas jag Dumbis botoxade smarta systrar förstår med, att dom begår ett brott.
Senast redigerad av DayNite 2023-09-05 kl. 15:37.
2023-09-05, 15:37
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nu vet jag inte hur en sån här förhandling går till, men dom kan väl inte bara ta hennes ord på det?

Finns ju massor med skärmdumpar, swish och inte minst hennes egna lives som bör motbevisa vad hon satt och sa.

Hon har (tyvärr) begåvats med förmågan till en mundiarré utan dess like, men vem som helst som lyssnat på henne i mer än 30sek inser ju att det bara är en massa trams och hittepå som sägs..

*är inte så aktiv i tråden men läser allt som skrivs och kollar på vad som länkas.

Nä det e väl bara att det hör henne och att hon får säga sitt. Sen har de bra koll på vad hon har för sig.
2023-09-05, 15:54
Medlem
Vet vi med 100% säkerhet att det är systrarna som betalar tillbaka, eller är det en trådsanning?
Jag vet inte vad den ekonomiska statusen är efter nattens spelande.
2023-09-05, 15:58
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Vet vi med 100% säkerhet att det är systrarna som betalar tillbaka, eller är det en trådsanning?
Jag vet inte vad den ekonomiska statusen är efter nattens spelande.
Det finns över hela TT att hon säger att hennes systrar ska betala denna person hon skulle träffa 13.00 i HBG idag efter förhandlingen.
2023-09-05, 16:09
Medlem
minopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det finns över hela TT att hon säger att hennes systrar ska betala denna person hon skulle träffa 13.00 i HBG idag efter förhandlingen.

Fast hon sa på live igår att hon egentligen ville ta pengarna hon får idag från onlyfans till att spela, men det gick inte eftersom hon måste betala tillbaka killen. Så som jag förstår det är det hennes egna pengar hon betalar skulden med.
2023-09-05, 17:44
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://wictorfamilyoffice.com/

Penningtvätt, bedrägeri, kriminella, ekonomisk brottslighet, olagligt.
2023-09-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Fast hon sa på live igår att hon egentligen ville ta pengarna hon får idag från onlyfans till att spela, men det gick inte eftersom hon måste betala tillbaka killen. Så som jag förstår det är det hennes egna pengar hon betalar skulden med.

Ännu en manipulation och ett dåligt försök att hitta någon som tycker synd om henne och swisha henne mer pengar.
2023-09-05, 20:55
Medlem
Har hon varit live efter förhandlingen?
2023-09-05, 21:45
Medlem
TMac1s avatar
Nu sitter hon inne på instagram o spelar igen
2023-09-06, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Nu sitter hon inne på instagram o spelar igen

Ja hon köpte nog även på sig mer tramadol i samma veva hon mötte den killen och betalade tillbaka skulden, hon kliar ansiktet riktigt mycket och la t.o.m ett ”skämt” om det ”klia näsan” sa hon sen direkt där efter, nej jag bara skoja. DU ÄR SOM EN ÖPPEN BOK EMELIE.

Du frågade i din live inatt vilket tv program du skulle söka till, vad sägs om en annan del av köping?
Fast Ängelholm edition.
Fy fan vad det vrider sig i magen av den kvinnan, hoppas hon blir inlåst och gömd för allmänheten.
2023-09-06, 05:55
Medlem
NyaHenriksss avatar
Är det bara jag som ser likheten mellan Bumbi och Miranda i haters back off?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in