2024-03-13, 21:26
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Jossan är påväg att överge skeppet- Hon har begärt omedelbart entledigande från uppdraget som godman. Tog ju inte många dagar.

Skickades in sjunde mars.

https://delafil.se/8bacfcd0d0d2f194/Helsingborgs_TR_Ä_1896-24_Aktbil_1,_BEGÄRAN_OM_ENTLEDIGANDE_.pdf

Bra jobbat där!
Undra om hon ångrar att hon drog i sina trådar och kontakter på försäkringskassan så att bumbi fick skulden struken samt bidraget tillbaka?

Känns som att man inte slösar på sina såna ess i rockärmen för dumbi.
Bad move.
Hon ville väl sluta med flaggan i topp.
”Jag lyckades med det omöjliga.” Typ..

Det alla involverade i detta ärendet verkar ha missat är att det är vård hon behöver, långvarig övervakad vård.
2024-03-13, 21:42
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Bra jobbat där!
Undra om hon ångrar att hon drog i sina trådar och kontakter på försäkringskassan så att bumbi fick skulden struken samt bidraget tillbaka?

Känns som att man inte slösar på sina såna ess i rockärmen för dumbi.
Bad move.
Hon ville väl sluta med flaggan i topp.
”Jag lyckades med det omöjliga.” Typ..

Det alla involverade i detta ärendet verkar ha missat är att det är vård hon behöver, långvarig övervakad vård.

Lustigt. Jag mailade överförmyndarnämnden och CCade Josefin den 7e.

Med några väl valda ord om 67000 som spelades bort, hennes lögner i tingsrätten för att vilseleda rätten och skydda emelie, samt information om att Aftonbladet jobbar på detta.

Där av emelies uttalande om aftobladet förra veckan på en live...

Edit. Jossans mail skickades före mitt. Trodde jag orsakade något kul
Senast redigerad av T2Frank 2024-03-13 kl. 22:06.
2024-03-13, 21:43
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Till alla hatare kan jag bara meddela att jag fått en Swish från Bumbi.
Den som hela tiden skriver något om tjackrace har uppenbarligen aldrig varit i närheten av varken tjack eller en tjackmissbrukare.

Nån som känner att dom vill vara öppen med sitt riktiga namn när ni ändå sitter och hatar? Speciellt den som slänger med att kalla andra för fega. Har du stora bollar tycker du som sitter här helt anonymt och sprider din falska dynga?

Lika ska ändå vara lika… *knackeliknack*

Kolla Walther White från breaking bad är inne i tråden och läxar upp oss dödliga.
Har fått information från flertal pålitliga källor vad hon petar i sig, och jag ska rätta mitt uttryck till det fullt korrekta:

”Host..harkel” Hon petar först och främst i sig opiater oxy/tramadol men hon varvar det också titt som tätt med eller ihop med adhd mediciner Ritalin/Elvanse. Så fultjack kanske är en närmare benämning då om vi nu ska vara helt 100 i tråden. (Om hon tar riktigt amfetamin har jag inte fått reda på ännu men det kommer.)
Så den där båten du snackade om att sätta sig i ska du nog gjuta dig i och sitta fint bredvid i.

Folk sa även jag snackade skit eller misstrodde mig när det gällde opiaterna, men sen oj så kom det fotobevis och videobevis helt plötsligt. Jag snackar inte utan belägg. Punkt slut.

Nu har jag inte läst tråden ordentligt så vet inte vem som kallat vad feg, men vad är det med folk i olika trådar på Flashback och om att försöka spela balla Allan eller dylikt och ska ifrågasätta om man inte vill ”outa” sitt namn.. då hade man kanske haft det som nickname från början? Vad vet jag.

Om jag inte har misstagit mig så förlorar väl hela detta forumet sin funktion och grundidé då?👍

Av ren nyfikenhet vad fick du nu en swish av bumbi för?
Var det för ett lån känns det ju som en vattentät investering, du ska inte swisha henne nu när hon är behövande igen?
2024-03-13, 22:00
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Kolla Walther White från breaking bad är inne i tråden och läxar upp oss dödliga.
Har fått information från flertal pålitliga källor vad hon petar i sig, och jag ska rätta mitt uttryck till det fullt korrekta:

”Host..harkel” Hon petar först och främst i sig opiater oxy/tramadol men hon varvar det också titt som tätt med eller ihop med adhd mediciner Ritalin/Elvanse. Så fultjack kanske är en närmare benämning då om vi nu ska vara helt 100 i tråden. (Om hon tar riktigt amfetamin har jag inte fått reda på ännu men det kommer.)
Så den där båten du snackade om att sätta sig i ska du nog gjuta dig i och sitta fint bredvid i.

Folk sa även jag snackade skit eller misstrodde mig när det gällde opiaterna, men sen oj så kom det fotobevis och videobevis helt plötsligt. Jag snackar inte utan belägg. Punkt slut.

Nu har jag inte läst tråden ordentligt så vet inte vem som kallat vad feg, men vad är det med folk i olika trådar på Flashback och om att försöka spela balla Allan eller dylikt och ska ifrågasätta om man inte vill ”outa” sitt namn.. då hade man kanske haft det som nickname från början? Vad vet jag.

Om jag inte har misstagit mig så förlorar väl hela detta forumet sin funktion och grundidé då?👍

Av ren nyfikenhet vad fick du nu en swish av bumbi för?
Var det för ett lån känns det ju som en vattentät investering, du ska inte swisha henne nu när hon är behövande igen?

Har polare som Swishar 1 krona bara för att hon ska få spel i liven...lite lågt men alla har olika nöjen.
Så swisha inte en krona kanske 2 .... Och hon dras ju till swishplinget som en mal till en lyktstolpe.
2024-03-13, 22:07
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Har polare som Swishar 1 krona bara för att hon ska få spel i liven...lite lågt men alla har olika nöjen.
Så swisha inte en krona kanske 2 .... Och hon dras ju till swishplinget som en mal till en lyktstolpe.

Hahaha 😂 klockrent hoppas det finns att bevittna någonstans efter min bumbibfria tid.

Jag funderar seriöst på att ge hela skiten till i sommar sen när semestern drar igång ,har inget ändrats då överger jag att kolla och engagera mig i dåren mer.
Men nu om aldrig känns det som att det är på g mot rätt riktning.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-03-13 kl. 22:11.
2024-03-13, 22:12
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank

Med några väl valda ord om 67000 som spelades bort, hennes lögner i tingsrätten för att vilseleda rätten och skydda emelie, samt information om att Aftonbladet jobbar på detta.

Du har ju ändå dragit ditt strå till stacken och det är väl tanken som räknas ? 😂👌

Bra jobb med mailandet!
Fem av fem klövar !
2024-03-13, 22:13
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Bumbi om du skickar 5000 till rädda barnen så får du dubbla tillbaka 19e. Tummis

Tummen ljuger det vet alla, ge henne lillfingret så blir det bra.

Med hög risk att hon då tar hela handen.
2024-03-13, 22:55
Medlem
Citat:

Oj.. Jobbar Aftonbladet med det, Läste någonstans att Jossan var polare med Anders Lindberg den mist omtyckta personen på gamla Twitter.. 🤔🤔
Kan det vara att han kollega tagit tag i det..
2024-03-14, 01:51
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Jossan är påväg att överge skeppet- Hon har begärt omedelbart entledigande från uppdraget som godman. Tog ju inte många dagar.

Skickades in sjunde mars.

https://delafil.se/8bacfcd0d0d2f194/Helsingborgs_TR_Ä_1896-24_Aktbil_1,_BEGÄRAN_OM_ENTLEDIGANDE_.pdf

Tack. Förstår Josefin. Tom. hon har gett upp och inser att EB är förlorad och utan hjälp.

Sidonot: Personligen så är jag enormt förvånad över den taffliga svenska. Inte ens i ett sådant här officiellt brev till domstolen så bemödar sig Josefin med en bättre svenska. Stavfel, dålig kommatering och felaktiga meningsuppbyggnader. Skrämmande att inte ha bättre språkkunskaper än så!
2024-03-14, 06:26
Medlem
Citat:
Till alla hatare kan jag bara meddela att jag fått en Swish från Bumbi.
Den som hela tiden skriver något om tjackrace har uppenbarligen aldrig varit i närheten av varken tjack eller en tjackmissbrukare.

Nån som känner att dom vill vara öppen med sitt riktiga namn när ni ändå sitter och hatar? Speciellt den som slänger med att kalla andra för fega. Har du stora bollar tycker du som sitter här helt anonymt och sprider din falska dynga?

Lika ska ändå vara lika… *knackeliknack*

Om du nu har switchat Bumbi så kommer det fram nästa gång hon ska visa att hon swishat någon
Om du verkligen står för det du tycker så upplys andra om det i lives eller som kommentar till någons video om Bumbi
2024-03-14, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Tack. Förstår Josefin. Tom. hon har gett upp och inser att EB är förlorad och utan hjälp.

Sidonot: Personligen så är jag enormt förvånad över den taffliga svenska. Inte ens i ett sådant här officiellt brev till domstolen så bemödar sig Josefin med en bättre svenska. Stavfel, dålig kommatering och felaktiga meningsuppbyggnader. Skrämmande att inte ha bättre språkkunskaper än så!

Jag förstår inte varför hon inte yppade ett enda ord om detta i tingsrätten???
Är hon rädd för Bumbi?
2024-03-14, 06:39
Medlem
Citat:
Det har jag visst. Det är just detta jag menar här. Vem fan är du att påstå att någon har vanföreställningar? Sitt ner i båten innan den välter.

Hon satt och tiggde pengar och var helt pank och fick hon in något gav hon knappast dig nåt.

Ta en skärmdump på swishen och visa oss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in