2024-04-10, 18:55
Medlem
Haha räcker med att skriva rätt saker här för att styra Bumbi. Så nu skriver jag det här för att du ska slippa fängelse, skatta för resten av OF också och inte bara för tiden du hade Josefin annars kommer vi på FB se till att Skatteverket gör en utredning vilket leder till polisanmälan och sin tur fängelse, ja det är så mycket pengar att det blir fängelse på straffskalan.
2024-04-10, 18:57
Medlem
Nu erkänner hon att det med att Jossan tagit pengarna var en lögn. Måste erkänna att jag gick på det. Men att hon tror att det räcker med att hon betalar 6000kr till skatten är ju skrattretande. 😂
Aja, skatteverket kommer utreda henne tids nog
2024-04-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Haha räcker med att skriva rätt saker här för att styra Bumbi. Så nu skriver jag det här för att du ska slippa fängelse, skatta för resten av OF också och inte bara för tiden du hade Josefin annars kommer vi på FB se till att Skatteverket gör en utredning vilket leder till polisanmälan och sin tur fängelse, ja det är så mycket pengar att det blir fängelse på straffskalan.
Vi kommer ändå se till att Josefin får reda på att du sa att det var hon som tog pengarna, snällt att skylla på sin bästis! Kanske inte blir någon husbilssemester efter det här 😉
2024-04-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu erkänner hon att det med att Jossan tagit pengarna var en lögn. Måste erkänna att jag gick på det. Men att hon tror att det räcker med att hon betalar 6000kr till skatten är ju skrattretande. 😂
Aja, skatteverket kommer utreda henne tids nog
Då blir det fängelse = indragen sjukersättning = vräkt ifrån lägenhet
2024-04-10, 19:15
Medlem
Alla som hoppades få tillbaka lånet den 19e är blåsta.... hon menade ju 19e maj enligt senaste insta. haha, ja jösses.

Men spel blir det naturligtvis för sista slantarna... Hon är skyldig 9k så lika bra försöka vinna ihop allt... GL pokerprinsessan.
2024-04-10, 19:18
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Ni som blivit lovade pengar 19:e April Glöm Det, hon måste ”komma ikapp”.

”Komma ikapp” på Bumbispråk = ”Gräva ett djupare ekonomiskt hål”

Jag har sagt det förut och säger det igen; skyll er själva ni som lånar ut pengar..
2024-04-10, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Då blir det fängelse = indragen sjukersättning = vräkt ifrån lägenhet
Varför skulle fängelse innebära indragen sjukersättning?
2024-04-10, 19:34
Medlem
Det blir inga skatteinbetalningar den 19e. Spellajven blir dock grym.
2024-04-10, 19:39
Medlem
Den 19april har hon förvaltare igen. Så de som lånat henne pengar kan ju känna sig blåsta.
2024-04-10, 19:43
Medlem
Vilken jävla idiot. Jag menade 19 Maj förstår ni väl. 😳😳😳😳
Hon kallar allt för ett prank 😂😂😂.
Sedan ska hon spela för dom sista tusenlapparna den 19:e istället för att göra rätt för sig.
Denna sjuka människan borde låsas in.
Riktig äcklig människa 😤
2024-04-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Den 19april har hon förvaltare igen. Så de som lånat henne pengar kan ju känna sig blåsta.

Japp exakt !!

Hon är en riktig svinig människa.
Allt va glasklart att dom skulle få tillbaks sina pengar nu den 19:e.
2024-04-10, 19:49
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Lite lösrykta meningar från hennes live nu ikväll....

-"Ni vet att jag är ganska ärlig av mig, jag försökte pranka er men det gick inte så bra.... hihi."

*skulle aldrig ge sina pengar till Josefin. Spelade upp dom istället*

-"Det är många av mina vänner som sagt att du är den mogna"

-"Jag ska leva på 3.000 kr den här månaden. Jag kommer att försöka spela för de sista pengarna jag har. Jag kämpar verkligen för att betala tillbaka lånen. Jag håller alltid vad jag lovar."

-"Och önska mig lycka till för den 19:e kör vi. Och imorgon åker vi till en hemlig stad och spelar lite".

-"Och jag undanber er, alla er som jag är skyldig just nu som jag har sagt den 19:e så menar jag den 19:e maj givetvis."

-"Skriv inte till mig ni som har lånat av mig. Jag kan absolut inte betala er nu denna 19:e, det är bara om några dagar. Jag måste överleva. Ni måste ge mig lite tid".

Hon låter så övertygad om att hon gör helt rätt här. Inga problem för B.

Undrar hur många långivare som är sugna på en tur till Ängelholm och en liten "tillrättavisning" just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in