2024-04-09, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Bumbi är dessutom öppet lesbisk och söker kontakt med en flicka på 12 år.
Grooming?
Kan mycket väl va så att hon går igång på barn. Med tanke på hennes ålder och att hon är lite galen i sinnet
2024-04-09, 09:30
Medlem
Emelie, vet att du är här och läser. Du trakasera visst 12åringen, ditt vidriga helvete.
Du vet om att din nya förvaltare kan sätta in dig på hem, va? Du kan ju ha som önskemål att bo ihop med din mamma nu!
2024-04-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Emelie Dumbi fortsätter trakkasera detta minderåriga barn via SMS , chattar etc
hur fan är det möjligt att hon kan / får ha fortsatt kontakt med ett barn utan konsekvens igen!
allt finns ute på nätet

vad har ungen för jävla föräldrar? dom måste vara helt tappade

Nu har hon hängt ut dig som lögnare på sin Instagram och uppmanar sina ”följare” att gå in här och försvara henne.

Vad är det för fel på den människan alltså
2024-04-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sa89
Nu har hon hängt ut dig som lögnare på sin Instagram och uppmanar sina ”följare” att gå in här och försvara henne.

Bara för att hon säger en sak gör det inte till sanning. Vi alla såg henne skriva till 12-åringen live i sin egen story! Låt barnet vara!!
Hon tycks heller inte förstå att 95% av hennes följare bara är där för att se tåget skena. Resten är dessa vilsna unga tjejer som söker hennes uppmärksamhet, men som hon inte borde uppmuntra eller ta pengar ifrån om hon hade nån som helst moral!
2024-04-09, 09:56
Medlem
Hon använde precis miniräknare för 3500-2500 🤣
2024-04-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sa89

Och bumbi pratar ju om helt fel flicka också, hon vet mycket väl vem folk syftar på men spelar dum o pratar om någon annan. Ful är du men mig lurar du inte 😎
2024-04-09, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Bumbi är dessutom öppet lesbisk och söker kontakt med en flicka på 12 år.
Grooming?

Tycker absolut detta kan läggas under grooming! Hade hon varit en man, då hade hon nog antagligen suttit hos polisen för längesen. Hoppas föräldrarna har anmält och även de person som gjort dokumentärer om detta och har alla bevis. Bumbi börjar bli riktigt farlig nu och min personliga åsikt är att hon måste bort från nätet innan fler råkar illa ut pga henne 🤬
2024-04-09, 10:21
Avslutad
Jag frågade mitt tonårsbarn igår om hen vet vem Bumbi är och det visste hen. Hens svar var: Det är ju den där gamla kärringen som lurar folk på pengar och hon är tråkig så kollar inte mera längre..

Känns skönt att mina barn förstår 🙏
Senast redigerad av FruKackerlacka 2024-04-09 kl. 10:24.
2024-04-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Jag frågade mitt tonårsbarn igår om hen vet vem Bumbi är och det visste hen. Hens svar var: Det är ju den där gamla kärringen som lurar folk på pengar och hon är tråkig så kollar inte mera längre..

Känns skönt att mina barn förstår 🙏
Hon har ju noll content förutom spel. Hennes sociala medier kommer helt dö ut nu när hon får förvaltare igen för vad ska hon lajva om? Inga vänner, ingen hobby, inga pengar, kan inte laga mat = noll content = tråkiga lajvs = byebye Bumbi
2024-04-09, 10:57
Medlem
Hon la nyss ut på Instagram att hon väntar på skattepengarna, och gnäller massa.
Hoppas fan dom kommer på Fredag 😂
2024-04-09, 11:00
Medlem
Hahaha skulle inte förvåna mig fall hon inte ens skickat in deklarationen 😂😂 Skabbet är desperat verkligen!
2024-04-09, 11:01
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Tycker absolut detta kan läggas under grooming! Hade hon varit en man, då hade hon nog antagligen suttit hos polisen för längesen. Hoppas föräldrarna har anmält och även de person som gjort dokumentärer om detta och har alla bevis. Bumbi börjar bli riktigt farlig nu och min personliga åsikt är att hon måste bort från nätet innan fler råkar illa ut pga henne 🤬
helt otroligt att inget händer, om det varit en snart 4oårig man som söker kontakt, hotar en 12åring så hade polisen agerat direkt

jag hoppas en polisanmälan gjorts, att säga " jag visste inte" hade knappast en vuxen man kommit undan med, oavsett diagnoser
att ha kontakt med eller hota minderåriga brukar ha väldigt snabba och hårda konsekvenser, bör gälla även för en vuxen kvinna med tiara.

Polisen kan ta ut alla chattar, SMS etc, även om Dumbi tror att det hjälper att deleta saker, om det är en menderårig inblandad så kommer dom ta ut allt utan problem

det är en vuxens ansvar att skydda barn emot personer som Emelie Bumbi
hon ska vara glad det inte är mitt barn hon hotat
Senast redigerad av DayNite 2024-04-09 kl. 11:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in