2024-04-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Fast att ta några bilder på sig själv betyder inte att man klara av att jobba?
Sitta ett helt dygn o ta bilder gör det.
2024-04-16, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Jaha hörni, det går sådär i ärendet i tingsrätten.

Det kanske har delats här innan men om inte så delar jag det.
Här är bumbis advokatsyttrande till tingsrätter , som sen skickades till ÖVF med krav på nytt yttrande - i länken ser ny advokatens yttrande i andra sidan.

https://delafil.se/287e7cc05f44b536/Helsingborgs_TR_Ä_2187-24_Aktbil_19,_Föreläggande_e-postat_till_Öve.pdf

Och nu har också det NYA yttrandet från ÖFV kommit in till Tingsrätten, och man kan ju säga som så att han skräder inte med orden,

https://delafil.se/b78eaae2606e7e4c/Helsingborgs_TR_Ä_2187-24_Aktbil_20.pdf

Trevlig läsning hörrni!
Där kom dödsstöten! Allt kommer fram o nu blir det ett helvete för henne på alla plan. "Time will tell", "karma" och allt hon brukar säga.
Veckopeng på några hundra resten av livet, ingen ny säng, ingen ny spegel, absolut ingen ny dator kanske en budgetlösning för tänderna.
Så går det när man struntar helt i att göra rätt för sig och dessutom göra det inför publik, det funkar inte att lägga över all skit på andra utan att själv röra ett finger.
Hoppas att Rikard hälsar på idag också så är cirkeln snart sluten och vi får ett slut på den dåren.
2024-04-16, 16:58
Medlem
Nu är hon nere på 3300 något följare.
Det är ca 15-20 personer som kollar hennes live och ändå skratt emojis.
Undrar om hon listar ut vem jag är snart

Du har inte så många kvar att gissa på nu så bara att börja blocka Emelie
2024-04-16, 17:14
Medlem
T2Franks avatar
Lägg gärna upp dokument på fler sidor, kommer inte åt dom tyvärr
2024-04-16, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Jag hoppas att Bengan har skägg.
Hehe sannolikheten är ju hyfsat stor.
2024-04-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Nu är hon nere på 3300 något följare.
Det är ca 15-20 personer som kollar hennes live och ändå skratt emojis.
Undrar om hon listar ut vem jag är snart

Du har inte så många kvar att gissa på nu så bara att börja blocka Emelie
Det är inte därför, hon vill ha bort den som skickar in bevis till överförmyndaren.
2024-04-16, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Sitta ett helt dygn o ta bilder gör det.

Förvisso. Jag minns att år 2010 var jag väldigt utbränd psykiskt & fysiskt för att jag hade jobbat mycket övertid. Gick in i väggen. Jag hade inte ork till speciellt mycket, fast jag hade definitivt kunnat ta mig ork till att ta några bilder på mig själv och göra en video på YouTube eller liknande några gånger i veckan.

Fast jag hade absolut inte klarat av att jobba, jag sov väldigt länge dagarna långa ibland. Så därför säger jag det att hon kan mycket väl vara utmattad psykiskt. Så därför säger jag det att hon kan mycket väl vara utmattad psykiskt & oförmögen att klara av ett vanligt jobb trots att hon klarar av att göra det hon gör på sociala medier fast vad vet jag. ja men det är som du säger att hon spenderar flera timmar att ta foton, sitta flera timmar på live ja det är sant så mycket orkar man inte som sjukskriven
Senast redigerad av Fotbollskillen92 2024-04-16 kl. 17:21.
2024-04-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Jaha hörni, det går sådär i ärendet i tingsrätten.

Det kanske har delats här innan men om inte så delar jag det.
Här är bumbis advokatsyttrande till tingsrätter , som sen skickades till ÖVF med krav på nytt yttrande - i länken ser ny advokatens yttrande i andra sidan.

https://delafil.se/287e7cc05f44b536/Helsingborgs_TR_Ä_2187-24_Aktbil_19,_Föreläggande_e-postat_till_Öve.pdf

Och nu har också det NYA yttrandet från ÖFV kommit in till Tingsrätten, och man kan ju säga som så att han skräder inte med orden,

https://delafil.se/b78eaae2606e7e4c/Helsingborgs_TR_Ä_2187-24_Aktbil_20.pdf

Trevlig läsning hörrni!

Länkarna funkar inte längre...
2024-04-16, 17:37
Medlem
Bumbi har en kanon dag blockar alla gifters för att hitta boten anna.

* Botox ringer inte.
* Skatteverket kommer kräva rättvisa.
* Försäkringskassan ompröver.
* Samt Jossan o Göran rymmer snart utomlands med husbilen för att rädda skinnet.
* Privata långivaren Rickard knackar på dörren sen står det minst 12 stycken till bakom han som vill ha del i bumbi.
* Snart säger vi Välkommen Bengan.

Karma Bumbi Karma
2024-04-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Förvisso. Jag minns att år 2010 var jag väldigt utbränd psykiskt & fysiskt för att jag hade jobbat mycket övertid. Gick in i väggen. Jag hade inte ork till speciellt mycket, fast jag hade definitivt kunnat ta mig ork till att ta några bilder på mig själv och göra en video på YouTube eller liknande några gånger i veckan.

Fast jag hade absolut inte klarat av att jobba, jag sov väldigt länge dagarna långa ibland. Så därför säger jag det att hon kan mycket väl vara utmattad psykiskt. Så därför säger jag det att hon kan mycket väl vara utmattad psykiskt & oförmögen att klara av ett vanligt jobb trots att hon klarar av att göra det hon gör på sociala medier fast vad vet jag. ja men det är som du säger att hon spenderar flera timmar att ta foton, sitta flera timmar på live ja det är sant så mycket orkar man inte som sjukskriven

Hon är inte utmattad eller oförmögen att ha ett jobb. Hon är L-A-T. Hennes ursäkt för att inte kunna jobba är "Jag vill vara uppe på nätterna". Vi har personer med värre mentala funktionshinder än vad hon har på mitt jobb. De får göra enklare grejer. De är väldigt sällan frånvarande, troligen högst närvaro på hela företaget.

Sen kan hon ju beviserligen jobba. Sitta live så många timmar varje dag och babbla skulle nog väldigt få klara av. Den energin kunde definitivt användas i ett jobbsyfte
2024-04-16, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon är inte utmattad eller oförmögen att ha ett jobb. Hon är L-A-T. Hennes ursäkt för att inte kunna jobba är "Jag vill vara uppe på nätterna". Vi har personer med värre mentala funktionshinder än vad hon har på mitt jobb. De får göra enklare grejer. De är väldigt sällan frånvarande, troligen högst närvaro på hela företaget.

Sen kan hon ju beviserligen jobba. Sitta live så många timmar varje dag och babbla skulle nog väldigt få klara av. Den energin kunde definitivt användas i ett jobbsyfte

Tror du inte att jag skulle kunna vara enklare att till exempel göra någonting man tycker är kul varje dag än att göra arbete som ej är kul? när jag blev utbränd så jobbar jag åt någon annan. Idag jobbar jag åt mig själv. Det gör att allting blir lättare samtidigt roligare. tror du inte att det kan vara samma sak för henne?
2024-04-16, 17:53
Medlem
RobieBwois avatar
Man är ju galet sugen på att läsa nya yttrandet men länkarna har dött...någon som kan lägga upp på annan sida?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in