Citat:
Ursprungligen postat av
Liljor
Det är hos dig felet ligger, inget annat. Du blir helt enkelt utkonkurrerad av killar som är yngre, som har ett liv utanför nätet, är trevligare och som kan föra sig. Autister brukar ha det svårare med dejting och relationer.
Jaså, så för 18+ månader sedan när jag hade framgång på Tinder så var jag yngre, hade ett liv utanför nätet, var trevligare och kunde föra mig?
Men inte nu?
Eller varför hade jag framgång på appen tidigare då menar du?
För det vi pratar om här är Tinder, och framgången PÅ APPEN. DET har förändrats markant nästintill över en natt. Dejter och annat har inget med saken att göra. Så din analys ovan, som är helt felaktig i vanlig ordning, helt baserad på okvalificerade gissningar om mig, är dessutom helt irrelevant, såvida du inte menar att de faktorerna du räknar upp förklarar den snabba markanta förändringen på Tinder. Vilket i så fall vore extremt märkligt.
Fenomenet shadowban på Tinder (dvs att plötsligt inte längre få några matchningar) är vida rapportertat över hela internet av många tusentals män som använder appen. Huruvuda felet ligger hos mig eller inte på dejter och i andra sammanhang är en annan fråga som är helt OT för denna tråd. Hur mycket fel det än må vara med mig utanför appen så förklarar det inte på något sätt den plötsliga och kraftiga nedgången i framgång PÅ appen, vilket är det enda som är relevant här.
Jag tvivlar för övrigt även starkt på att du är kvalificerad att sätta diagnoser på folk över nätet, så jag föreslår att du slutar med det om du vill bli tagen på allvar framöver.