2024-03-29, 15:31
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Är du störd eller? Det är fan inte alls normalt med barn (barn) som utforskar varandra sexuellt. Vad är det för sjuk värld du lever i?

Sluta skäm ut dig jävla dumhuvud.

"Alla barn föds med en förmåga att uppleva sexuella känslor och njuta av sina kroppar. Små barn utforskar och upptäcker sin egen och andras kroppar genom att titta och röra, till exempel genom att "leka doktor" eller att visa sig nakna för varandra. Lekar och utforskande är en del av barns utveckling."

https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/sex-genom-livet/barns-sexualitet/

Jo, det är fullt normalt att barn utforskar andra barn.
Citera
2024-03-29, 15:39
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip

"Alla barn föds med en förmåga att uppleva sexuella känslor och njuta av sina kroppar. Små barn utforskar och upptäcker sin egen och andras kroppar genom att titta och röra, till exempel genom att "leka doktor" eller att visa sig nakna för varandra. Lekar och utforskande är en del av barns utveckling."

https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/sex-genom-livet/barns-sexualitet/

'Det är de vuxnas ansvar att lära barn vilka gränser som finns runt sexualitet, till exempel kroppslig integritet, ömsesidighet och vad som är privat.' Också viktigt, isåfall.

Det låter helt stört när du 'normalt' kopplar detta till en 7-8 åring i ett 'knull-tält', som en 'shuno' satt ihop i skogen, med köande killar.
Citera
2024-03-29, 15:44
Medlem
different_trips avatar
Citat:
'Det är de vuxnas ansvar att lära barn vilka gränser som finns runt sexualitet, till exempel kroppslig integritet, ömsesidighet och vad som är privat.' Också viktigt, isåfall.

Det låter helt stört när du 'normalt' kopplar detta till en 7-8 åring i ett 'knull-tält', som en 'shuno' satt ihop i skogen, med köande killar.

Just Dogges exempel sticker ut lite som åt det grövre hållen men när man tittar på "leka doktorn", visa könet som lösenord för att komma in till kuddrummet eller att flickorna lyfter på tröjan åt pojkarna de tycker om är väl ingenting man ska göra en stor grej av. Upptäcker man det som vuxen så pratar man om det och allt du citerar.

Dogges exempel låter skitgrovt men i verkligheten så drog kanske flickan i snoppen två gånger sen var det över snarare än som en bordellverksamhet man målar upp bilden som här.
Citera
2024-03-29, 15:54
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Just Dogges exempel sticker ut lite som åt det grövre hållen men när man tittar på "leka doktorn", visa könet som lösenord för att komma in till kuddrummet eller att flickorna lyfter på tröjan åt pojkarna de tycker om är väl ingenting man ska göra en stor grej av. Upptäcker man det som vuxen så pratar man om det och allt du citerar.

Dogges exempel låter skitgrovt men i verkligheten så drog kanske flickan i snoppen två gånger sen var det över snarare än som en bordellverksamhet man målar upp bilden som här.

Jaa du. Jag får väl helt enkelt vara tacksam ist att jag slapp såna sjuka lösenord, lyfta tröjan, "leka doktorn", haha; hade väl turen att bara träffa barn som lekte vanliga lekar.
Senast redigerad av JSpun 2024-03-29 kl. 15:55. Anledning: ändring
Citera
2024-03-29, 15:58
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Jaa du. Jag får väl helt enkelt vara tacksam ist att jag slapp såna sjuka lösenord, lyfta tröjan, "leka doktorn", haha; hade väl turen att bara träffa barn som lekte vanliga lekar.

Jadu, vet inte riktigt vad som är sjukt med ett normalt beteende.
Granntösen var kär i mig så under tonåren visade hon och hennes kompis brösten för mig och min vän när vi LANade, de smög över hustaket och skickade in en lapp där vi skulle recensera deras tonårsbröst.

Låter fruktansvärt hemskt och sjukt, eller hur?
Citera
2024-03-29, 16:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Det lektes mamma, pappa, barn när jag gick i förskolan. Då skulle mamma och pappa ligga med varandra. Fast med kläderna på.
Citera
2024-03-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det lektes mamma, pappa, barn när jag gick i förskolan. Då skulle mamma och pappa ligga med varandra. Fast med kläderna på.

Vi gjorde det med kläderna av.... stoppade in den många gånger i olika flickor. Det var lek, inte något sexuellt.
Citera
2024-03-29, 16:05
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Jadu, vet inte riktigt vad som är sjukt med ett normalt beteende.
Granntösen var kär i mig så under tonåren visade hon och hennes kompis brösten för mig och min vän när vi LANade, de smög över hustaket och skickade in en lapp där vi skulle recensera deras tonårsbröst.

Låter fruktansvärt hemskt och sjukt, eller hur?

Haha LANade, det var längesen jag hörde - var du CS killen som aldrig 'hörde' när någon pratade med dig samtidigt? x) totalt zombie, hah

Alltså, tonåren förstår jag 100% när det gäller sexuellt. Jag kanske var för stolt för att bara 'ge bort mina bröst' bara sådär, hahah
Citera
2024-03-29, 16:34
Medlem
[quote=different_trip|87819887]Sluta skäm ut dig jävla dumhuvud.

Jo, det är fullt normalt att barn utforskar andra

(Tog bort mitt dumma inlägg pga onödigt).
Senast redigerad av Leanderine 2024-03-29 kl. 16:44.
Citera
2024-03-29, 16:34
Bannlyst
Citat:

pedofiler är de som har haft sex med barn / sex som barn och/eller är inavlade.
pedofiler vill inget annat än att man inte ska skydda barn från våldtäkt / sexuellt utnyttjande, annars måste pedofilen dödas.
därför ska det vara dödsstraff för de som våldtar barn, eftersom det som återstår är något som kommer försöka 'normalisera' våldtäkt av barn tills självmord.
Citera
2024-03-29, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om du köper det första han säger, varför köper du inte det andra, det gör man om man är konsekvent.
Det första säger Dogge reservationslöst, ensam med intervjuaren som skrattar med honom och får Dogge att känna sig som en kul kille. Det andra säger han efter att han har fått reaktioner från folk som tycker han är gränslös och att han skrattar åt ett övergrepp. Då städar han upp de grövsta bitarna. Helt plötsligt blir han 7 och tjejen 15 osv osv.

BTW jag är helt säker på att intervjuaren visste exakt vilken reaktionen skulle bli. Han kastade Dogge under bussen när Dogge var dum nog att bjuda på ett upplägg. Han har nog fått många klick på den intervjun. 🤑
Citera
2024-03-29, 16:56
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Haha LANade, det var längesen jag hörde - var du CS killen som aldrig 'hörde' när någon pratade med dig samtidigt? x) totalt zombie, hah

Alltså, tonåren förstår jag 100% när det gäller sexuellt. Jag kanske var för stolt för att bara 'ge bort mina bröst' bara sådär, hahah

Kan också säga att det var tjejerna som var mest intresserade av att leka mamma, pappa, barn i förskolan och att de var de som ville "ligga". Nu ska du vara pappa och ligga på mig. Vi killar ställde upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in