Citat:
Ursprungligen postat av
Krakelskrutt
Välkommen till 80/90 talet. Man kunde göra dom mest sjuka sakerna och det var inte ens någon som höjde ögonbrynet. Haha idag hade alla paragrafryttare blitt tokiga om samma sak skulle ske nu som då. Det jag inte fattar är att Dogge drog upp det till ytan igen. Det får en ju att undra om han saknar något eller blev ordentligt tappad som barn. Hans iq kan inte vara speciellt högt.
"Mest sjuka sakerna"
Nej, det handlar om att det som en gång varit normalt helt plötsligt är "mest sjuka sakerna".
Nya generationerna är en bunt högljudda snöflingor och alla boomers har blivit så pass senila att dom köper varenda skit ni säger
Björns låt "Raggarrock" kallas väl säkert för våldtäktslåten numera