2024-03-29, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snesilop
Dogges karriär har fått konstgjord andning utav vänstern ock godhetsknarkare i 20 år , ut med haschtomten.
Kanske han kan vakna upp och byta sida nu?
Citera
2024-03-29, 03:00
Medlem
I Aftonbladet så kommer han inte ihåg hur gammal han var, eller hur gammal hon var. Han säger också att hon var glad och gillade allt men sen säger han också att han inte vet hur hon mådde.

Det hela är mycket konstigt.

Citat:
Hela den här historien känns väldigt mörk, hur minns du det?
– När vi var unga var det så. När vi växte upp. Det var inte mörkt... Alla var glada.

Men den här tjejen, var hon verkligen glad?
– Ja, hon var jätteglad, hon älskade alla och var jättepositiv. Det var hon som ville.

Men nu när du är vuxen då, hur ser du tillbaka på det här nu?
– Med glädje. Man skrattar åt det.

Det var inget kvinnoförnedrande eller så. Ingen kom till skada och hon ville att vi skulle göra det med henne.

Jag var ung. Jag vet inte om jag var sju, åtta år. Hon var typ femton.

Men en ung tjej som har sex med massa pojkar i ett tält i skogen – mår hon verkligen bra tänker du?
– Jag har ingen aning. Jag kan inte svara för henne.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville
Citera
2024-03-29, 03:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Välkommen till 80/90 talet. Man kunde göra dom mest sjuka sakerna och det var inte ens någon som höjde ögonbrynet. Haha idag hade alla paragrafryttare blitt tokiga om samma sak skulle ske nu som då. Det jag inte fattar är att Dogge drog upp det till ytan igen. Det får en ju att undra om han saknar något eller blev ordentligt tappad som barn. Hans iq kan inte vara speciellt högt.

"Mest sjuka sakerna"

Nej, det handlar om att det som en gång varit normalt helt plötsligt är "mest sjuka sakerna".

Nya generationerna är en bunt högljudda snöflingor och alla boomers har blivit så pass senila att dom köper varenda skit ni säger

Björns låt "Raggarrock" kallas väl säkert för våldtäktslåten numera
Citera
2024-03-29, 03:58
Medlem
Klosseklumps avatar
Föga förvånande att Douglas León (”Dogge Doggelito”) är en våldtäktsman.
Citera
2024-03-29, 03:59
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid4
"Mest sjuka sakerna"

Nej, det handlar om att det som en gång varit normalt helt plötsligt är "mest sjuka sakerna".

Nya generationerna är en bunt högljudda snöflingor och alla boomers har blivit så pass senila att dom köper varenda skit ni säger

Björns låt "Raggarrock" kallas väl säkert för våldtäktslåten numera
EPAR du så du vet?
Citera
2024-03-29, 04:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Om vi nu accepterar Dogges uppgifter om 7-åriga killar och en 15-årig tjej - vilket jag inte köper för en sekund eftersom det är nåt han la till i efterhand - så är det fortfarande en situation som en vuxen inte vänder ryggen till. Man ingriper, man tar reda på vad som pågår, man agerar.

Om det bara skulle hänga på byxmyndigåldern då hade det ju inte varit nåt fel om det stått ett gäng karlar i 50-årsåldern utanför tältet. ”Hon är ju byxmyndig, bara att gå därifrån”.

Det är situationen i sig som är sjuk och som man som vuxen avbryter och reder upp. Att du och Dogge inte fattar det är bara att beklaga.
Om du köper det första han säger, varför köper du inte det andra, det gör man om man är konsekvent.
Citera
2024-03-29, 04:29
Medlem
jymdjakets avatar
Hur fan orkar ni diskuterar skiten än? Antar att alla är senila utom jag och inte har skarpa minnen av sin barndom, men barn är vuxna i miniatyr, fast mer sjuka i huvudet eftersom de inte har pejl på vad som är okej än.
Citera
2024-03-29, 04:52
Medlem
Dendrites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Nu är det ju faktiskt tjejen i kanske byxmyndig ålder som förgripit sig på Dogge och hans 7-8 åriga vänner enligt svensk lag. Så Dogge blev alltså offer för en pedofil när han var barn även fast jag nog också hade hoppats på en sån tjej vid den åldern. Typiskt aftonhoran att vinkla det åt pedofilens sida bara för att det är en relativt ung tjej. Sen kan man ju också diskutera varför inte tjejer får gilla att knulla? Är det haram? Är aftonbladet sedlighetspolis där kvinnor alltid är offer även när de utnyttjar småkillar?
Citera
2024-03-29, 05:05
Medlem
Spenglermans avatar
Dogge kan väl bli rätt rejält rökt nu? Pårökt har han väl alltid varit!?
Trist när sköna snubbar med IQ 11 pratar bredvid mun, om än det kan verkligen sluta med en förskräckels. Men - Dogge kan ringa Murren nu, o försöka vända det hela till en fördel för Centern...
🤔
Citera
2024-03-29, 05:22
Avstängd
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Ajabaja, våldtäktsbarn ska det vara!
Citera
2024-03-29, 06:18
Avslutad
Problemet är väl inte de som skedde då, utan hur han pratar om det nu. Bagatellisera det när han pratar. Det är där han gör bort sig. Visar på skeva värderingar. Eller?
Citera
2024-03-29, 06:38
Medlem
JeffDaviss avatar
Snacka om att bajsa sig själv i munnen. Så jävla sopigt att sitta och haspla ur sig detta i nån podd 2024. Sånt här håller man käften om. Han får skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in