2024-03-22, 12:45
Medlem
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?
Senast redigerad av Radarraid 2024-03-22 kl. 12:48.
Citera
2024-03-22, 12:48
Vad har han sagt?
Citera
2024-03-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Vad har han sagt?

Citera
2024-03-22, 12:52
Medlem
Europes avatar
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.
Senast redigerad av Europe 2024-03-22 kl. 12:54.
Citera
2024-03-22, 12:53
Medlem
Nosstocks avatar
Har inte sett eller lyssnat på intervjun, men ska göra.
Om han säger det som står, och på det sättet som står - så jag, det är jävligt konstigt. Och han förlorar isåfall även min respekt.
Citera
2024-03-22, 12:54
Medlem
peterZiipens avatar
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.
Citera
2024-03-22, 12:56
Medlem
KarlFarbmans avatar
Att Dogge är dum i huvudet är ju inga nyheter. Men några saker jag reagerar på. Känns jävligt osunt att vara i den typen av situationer när man är sju år gammal. Har hört om Dogges tveksamma sexualitet från bekanta och det här kan ju ge en delförklaring till varför det ser ut som det gör.
Dogge säger att tjejen ville och var drivande, men samtidigt att hon sa nej och att de tjatade tills hon gick med på det. Det låter som ett övergrepp i mina öron och en fundering är hur gamla de andra pojkarna var. Jag tror att Dogge inte riktigt reflekterat kring den här händelsen, vad han utsattes för och vad de utsatte den här tjejen för. Kanske kan kritiken som han välförtjänt kommer få kan leda till lite nya insikter och självreflektion.
Citera
2024-03-22, 12:57
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
– Jag var ung. Jag vet inte om jag var sju, åtta år. Hon var typ femton.

Dogge menar att det i själva verket var flickan, som var äldre än honom, som utnyttjade honom och hans kompisar.

– Om man ska vända på det, utan att anklaga någon, så var det hon som utnyttjade oss små. Hon var mycket äldre än vad vi var. Men det är ett roligt minne som man minns. Det var inget att någon utnyttjade någon tjej.

Citat från artikeln. Hur kan folk klandra en 7-8 årig Dogge som egentligen blev sexuellt utnyttjad av en äldre tjej?

https://www.expressen.se/noje/dogge-...ingande-henne/
Citat:
– Så sa hon typ att vi skulle göra det. Jag kommer väl ihåg när hon sa ”nu är det Dogges tur” och ville typ göra det med mig. Jag gick bara in, jag var jätterädd. Jag bara juckade typ men jag stoppade inte in den eller något.
Senast redigerad av Saxofonjude 2024-03-22 kl. 13:05.
Citera
2024-03-22, 12:57
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Jag vet inte om det räknas som gruppvåldtäkt om en 15-åring har sex med många barn vid samma tidpunkt. Snarare då serie- eller massbarnvåldtäkt.
Citera
2024-03-22, 12:58
Medlem
PykeforPykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Vad har han sagt?

"I en Youtube-intervju berättar Dogge Doggelito att han och hans vänner som barn turades om att ha sex med en flicka i ett tält i skogen.
Nu får artisten hård kritik på sociala medier – där många kända profiler reagerat starkt på berättelsen.

– Det är ett roligt minne som man minns, säger Dogge Doggelito till Aftonbladet."

Hade kanske varit snyggare av TS att stoppa in denna iaf :P

Nu var man inte ens 10 då detta ägde rum men visst var de en helt annan livsstil då än nu.
På 90-talet kunde man själv hitta på roliga saker, kanske inte som 7 åring men kanske 13-15 iaf.

Förr va de ju vanligt med borta matcher men nu vågar man inte ens säga hej till nån på krogen .
Citera
2024-03-22, 13:11
Medlem
JSpuns avatar
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)

Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
Citera
2024-03-22, 13:29
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)

Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
Men snälla lilla folkpartist.
Man kan tycka vad man vill om hela händelsen, men nu sa hon ju nej pga att snubben var gipsad och inget annat.

Handen på hjärtat, vad hade du tänkt om en person inte vill ha sex med dig för att du är gipsad?
Även om du skulle acceptera nejet, skulle du ändå inte tycka hen var fånig..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in