Citat:
Ursprungligen postat av
JSpun
Jaa du. Jag får väl helt enkelt vara tacksam ist att jag slapp såna sjuka lösenord, lyfta tröjan, "leka doktorn", haha; hade väl turen att bara träffa barn som lekte vanliga lekar.
Jadu, vet inte riktigt vad som är sjukt med ett normalt beteende.
Granntösen var kär i mig så under tonåren visade hon och hennes kompis brösten för mig och min vän när vi LANade, de smög över hustaket och skickade in en lapp där vi skulle recensera deras tonårsbröst.
Låter fruktansvärt hemskt och sjukt, eller hur?