2024-03-29, 17:00
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Kan också säga att det var tjejerna som var mest intresserade av att leka mamma, pappa, barn i förskolan och att de var de som ville "ligga". Nu ska du vara pappa och ligga på mig. Vi killar ställde upp.

Hmm.. det är så långt ifrån min barndom. Jag vet inte vad jag ska säga ärligt talat, haha... jaa
Citera
2024-03-29, 17:08
Medlem
Det var lite annorlunda förr. Man blev i princip våldtagen av tjejerna. Kanske inte just de man ville vara med, men jag blev utsatt ett antal gånger. Tex en gång på en fest där två tjejer lekte med ens kuk. Det var väl inte ett särdeles stort moralpaniknummer utan problemet var att ena tjejen var fet och talade om för alla att hon minsann hade haft min kuk i sin mun och jag gillade det, typ, och att jag kommit... Jag gillade egentligen hennes kompis, men fettot tog chansen. Det blev till skam för mig, och jag ville knappt gå till skolan, men ganska snabbt hände det nya grejer och sånt här blåste över på ett par dagar.

Nu snackar vi överklassmiljö och inte ute i gettot.

När jag ser på denna historia med att 7-åringar knullar en vuxen tjej, så känner jag ej igen mig. Visst hände det att äldre tjejer tog chansen och fick vara med och leka och åldersspannet var nog uppåt 7-8 år men det hände kanske bara ett fåtal ggr.Annars knullades det friskt i samma åldersgrupp.

Att Dogges liv skulle bli förstört för något som hände när han var barn handlar bara om att folk älskar att göra sig hörda. De som kritiserat detta handlar bara i egen egocentriskhet. De lever på att låta sin röst prata om vad som helst. De måste alltid komma med ett fördömande. Egentligen har ingen av deras åsikter något värde, och har aldrig haft det heller, men de måste ordna bröd på bordet och de njuter av att höra sin egen röst. Det gör Dogge också.
Citera
2024-03-29, 17:20
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bovelen
pedofiler är de som har haft sex med barn / sex som barn och/eller är inavlade.
pedofiler vill inget annat än att man inte ska skydda barn från våldtäkt / sexuellt utnyttjande, annars måste pedofilen dödas.
därför ska det vara dödsstraff för de som våldtar barn, eftersom det som återstår är något som kommer försöka 'normalisera' våldtäkt av barn tills självmord.
Hur är det relevant i detta sammanhang utan vuxna inblandade? Tänk lite för fan
Citera
2024-03-29, 17:24
Medlem
Citat:
Folkkäre Dogge hånglar i ett tält för 40 år sedan. WOKE-Sverige går bananas och nu ska han cancelas och rullas i tjära och fjädrar.
Gansterrappare sjunger om död och förintelse och har kopplingar till grov kriminell verksamhet. Hyllas på gala och får fina priser.

Ja, ungefär vad jag önskade få sagt men Romper enligt ovanstående tyckte det var viktigare med att rätta stavefel. Men visst precis så.
Citera
2024-03-29, 17:26
Avstängd
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Jaa du. Jag får väl helt enkelt vara tacksam ist att jag slapp såna sjuka lösenord, lyfta tröjan, "leka doktorn", haha; hade väl turen att bara träffa barn som lekte vanliga lekar.

Äh, det är en vanligt förekommande lek.
Citera
2024-03-29, 17:27
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Hmm.. det är så långt ifrån min barndom. Jag vet inte vad jag ska säga ärligt talat, haha... jaa

Kanske är en generationsfråga också. Vet inte hur gammal du är. Jag är jämngammal med Dogge och det var en annan tid. Vi är födda på 70-talet och det hade varit en sexuell frigörelse och våra föräldrar var unga under hippie-tiden. Allt skulle vara så "naturligt". Det var även en rätt naiv inställning till porr. Fanns ju porrtidningar i mataffärens tidingshylla och en porrhylla på videobutiken. Samantha Fox visade brösten i en musikvideo precis som Dogge berättar i intervjun. Ingen hade hört talas om "gruppvåldtäkt". Barnen visste att det fanns bordeller i Vilda västern osv.
Citera
2024-03-29, 17:40
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Äh, det är en vanligt förekommande lek.

Jaa, allmänt vet jag såklart det, tänkte inte just i sexuella syften dock.. jag var nog för upptagen med leksaker, barnprogram och spel, och sådär utomhuslekar haha.. mina barbies gick på ’dejt’ ibland, det var nog så långt jag gick x)
Citera
2024-03-29, 18:00
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Inte läst tråden men såg nu artikeln. Vilket j*vla vider . Han lär bli para hädanefter. Med allt rätt.
Citera
2024-03-29, 18:05
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Kanske är en generationsfråga också. Vet inte hur gammal du är. Jag är jämngammal med Dogge och det var en annan tid. Vi är födda på 70-talet och det hade varit en sexuell frigörelse och våra föräldrar var unga under hippie-tiden. Allt skulle vara så "naturligt". Det var även en rätt naiv inställning till porr. Fanns ju porrtidningar i mataffärens tidingshylla och en porrhylla på videobutiken. Samantha Fox visade brösten i en musikvideo precis som Dogge berättar i intervjun. Ingen hade hört talas om "gruppvåldtäkt". Barnen visste att det fanns bordeller i Vilda västern osv.

Ahh oki. Jag kan tänka mig in i och förstå hippie tiden så. Free love. Har alltid känt att jag föddes i fel tid. Woodstock hade inte varit helt fel t.ex <3 Jag förstår såklart inte personligen just 70-talet. Jag utgår nog mer 80-90 talet.

Vi hade också porrtidningar i mataffären på min tid och porrhyllan på videobutiken, men ja, det vet du nog redan så, haha.
Citera
2024-03-29, 18:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
senaste nytt

Ryktas om att flera tält tillverkare vill inleda samarbete med Dogge.
Citera
2024-03-29, 18:10
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Inte läst tråden men såg nu artikeln. Vilket j*vla vider . Han lär bli para hädanefter. Med allt rätt.
Hoppas Dogge står på sig då han inte gjort något fel. Död åt pöbeln
Citera
2024-03-29, 18:13
Medlem
JSpuns avatar
Jag känner nu att jag hade klarat mig galant utan att ens hört om Dogges uttalande angående hans upplevelse som barn.

Det här har varit ett riktigt skumt ämne att diskutera.. tbh, haha -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in