Citat:
Ursprungligen postat av
Meadowsheart
Jag har letat igenom varenda bild där på *nnelies hemtjänst och inte hittat några fotobevis. Har du?
Osäker. Hittade en huckla. Men vad jag reagerade på är att de ofta söker folk samt att de kallar sin tjänst för "samordnare" när de söker en sådan. Det som hon ville bli men inte blev. Om hon inte har huvudduk hela tiden fanns det en kandidat som jag är osäker på om det kan vara rätt person.
Men varför skulle han annars vara fbvän med en samordnare inom hemtjänsten om de inte har arbetat/arbetar där.
Men det fanns ett annat hemtjänstföretag i Nacka, vars sida han följer. De hade en vanvettig rolig sak på sin fb. Företaget ägs av iranier eller nåt. Och där är det en tjej som uttryckt att hon blev förföljd av en man i en av deras bilar, hon la även ut en bild på honom. Hon har spammat hela deras fb. Då har företaget svarat att DE ska polisanmäla HENNE. (Så jag fattade att det var invandrare som ägde det med, vilket blev bekräftat när jag kollade upp det) Jag tror *nnelies hemtjänst har färre personer med invandrarbakgrund anställda än andra bolag.
https://jamfor.nacka.se/7
Det finns ju fler bolag man kan kolla inom, för med tanke på vart de bor tror jag de jobbar lokalt, för vem åker några mil extra kommunalt till jobbet.