2024-03-23, 23:16
Medlem
Senaste taxerade inkomst på Svarta Änkan är 196 223 kr, underskott av kapital 16 925 kr. Ingen betalningsanmärkning.
För Farid: 349 129 kr, underskott av kapital 25 289, ingen betalningsanmärkning
Det är ju inte 2023 års siffror för det är ju inte deklarerat än.
Citera
2024-03-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Senaste taxerade inkomst på Svarta Änkan är 196 223 kr, underskott av kapital 16 925 kr. Ingen betalningsanmärkning.
För Farid: 349 129 kr, underskott av kapital 25 289, ingen betalningsanmärkning
Det är ju inte 2023 års siffror för det är ju inte deklarerat än.
Hur köpte de bostadsrätten kan man ju undra.
Citera
2024-03-23, 23:31
Medlem
På tal om att alla systrar visar sig med slöja har jag fel.

Dock har den syster som visar sig utan slöja tagit bort allt om sig själv på nätet nu.

Detta är samtliga bilder som min väninna skickade.

https://gofile.io/d/sykJCV

Någon som har konto får gärna spara och lägga upp detta igen då länken snart lär försvinna
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-03-23 kl. 23:45. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-03-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Hur köpte de bostadsrätten kan man ju undra.

Ja ifall man fyller i en lånekalkyl med minimal kontantinsats så känns det orimligt om de inte haft högre kontantinsats. (De kan ju haft andra lån/avbetalningar sedan innan med) Men i podden på Aftonbladet var det väl så beskrevs ju familjen Korashis bostadsområde som slum.
Men om de har haft ett lån kan det ju varit kännbart för dem när räntorna steg, som för oss alla.
Citera
2024-03-23, 23:35
Medlem
Citat:
S*yedd*uod H*shimi med 4.8 tusen vänner bor i Kabul och är troligen deras farbror eller morbror då det är bild på samma döda pojke på både hans sida och på W*jih*s sida där hon skriver som om det gäller en kusin. Han verkar vara en "aktad" person iallafall.

Ja, i ett inlägg från 2014 skriver hon att hon pratade med sin far i USA.

Kan du beskriva bilden på den samma döda pojke på både hans sida och på W*jih*s sida där hon skriver som om det gäller en kusin?

Jag hittar inte vilken bild det är.
Citera
2024-03-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Kan du beskriva bilden på den samma döda pojke på både hans sida och på W*jih*s sida där hon skriver som om det gäller en kusin?

Det är inte en död pojke som ett barn, snarare en ung man. Kolla själv. Kan inte vara så svårt att hitta bland hennes inlägg då hon har få bilder på riktiga människor i sitt flöde.
Citera
2024-03-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58

1 mars 2017 skriver *ry*n Kh ett inlägg RIP my brother och bild på pojken som är död och W*jih* har det på sin facebook och fler släktingar har det
Citera
2024-03-24, 00:14
Medlem
F*rid har få svenska fbvänner, men en svensk kvinna råkar vara samordnare på ett hemtjänstteam precis på orten de bott på. Och det hemtjänstföretaget har en väldigt öppen fbsida där de lägger ut bilder på brukare samt väldigt mycket på personalen ifrån olika möten. Just saying
Citera
2024-03-24, 00:14
Medlem
Citat:

Dock har den syster som visar sig utan slöja tagit bort allt om sig själv på nätet nu.

Någon som har konto får gärna spara och lägga upp detta igen då länken snart lär försvinna

Min väninna har lagt upp bilder på nästan alla nu. Det är MGM 1 MGM 2 MGM 3 MGM 4 ev MGM 5 ev MGM 6 och tre systrar. Så det är bilder på W*jih* och tre av hennes fyra systrar och tre bröder och på F*rid och hans bror
Citera
2024-03-24, 00:18
Medlem
Citat:
Jag påstår att MGM 2 är far till båda barnen och att släkten vet det. Enligt Skatteverket är MGM 3 registrerad som far till barn nummer 2. Att BO skulle vara pappa faller på att de ej hade träffats då.

Socialtjänsten borde kalla hela familjen och nätverket när sånt här sker. Detta att registrera en annan pappa på barnet är enbart fusk för att få brodern att få stanna i Sverige och att få ut bidrag.
Kanske ska DNA-testa alla invandrare, kalla in lite DNA-forskare som får bygga korrekta släktträd. Det skulle nog upptäckas en hel del fuffens då. Men kommer aldrig att hända såklart.

Finns det fler barn hos MGMs syskon hoppas jag soc har lite koll på dessa för detta verkar ju vara två smått instabila familjer…
Citera
2024-03-24, 00:21
Medlem
Citat:

Är det systern som bor i Lund som tagit bort allt om sig själv på nätet?
Citera
2024-03-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
F*rid har få svenska fbvänner, men en svensk kvinna råkar vara samordnare på ett hemtjänstteam precis på orten de bott på. Och det hemtjänstföretaget har en väldigt öppen fbsida där de lägger ut bilder på brukare samt väldigt mycket på personalen ifrån olika möten. Just saying

Jag har letat igenom varenda bild där på *nnelies hemtjänst och inte hittat några fotobevis. Har du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in