2024-03-24, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Är det systern som bor i Lund som tagit bort allt om sig själv på nätet?
Ja men min väninna la upp det som fanns på LinkedIn innan. Det var systern i Lund som fick påhälsning av polisen.
Citera
2024-03-24, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Jag har letat igenom varenda bild där på *nnelies hemtjänst och inte hittat några fotobevis. Har du?

Osäker. Hittade en huckla. Men vad jag reagerade på är att de ofta söker folk samt att de kallar sin tjänst för "samordnare" när de söker en sådan. Det som hon ville bli men inte blev. Om hon inte har huvudduk hela tiden fanns det en kandidat som jag är osäker på om det kan vara rätt person.
Men varför skulle han annars vara fbvän med en samordnare inom hemtjänsten om de inte har arbetat/arbetar där.

Men det fanns ett annat hemtjänstföretag i Nacka, vars sida han följer. De hade en vanvettig rolig sak på sin fb. Företaget ägs av iranier eller nåt. Och där är det en tjej som uttryckt att hon blev förföljd av en man i en av deras bilar, hon la även ut en bild på honom. Hon har spammat hela deras fb. Då har företaget svarat att DE ska polisanmäla HENNE. (Så jag fattade att det var invandrare som ägde det med, vilket blev bekräftat när jag kollade upp det) Jag tror *nnelies hemtjänst har färre personer med invandrarbakgrund anställda än andra bolag.
https://jamfor.nacka.se/7
Det finns ju fler bolag man kan kolla inom, för med tanke på vart de bor tror jag de jobbar lokalt, för vem åker några mil extra kommunalt till jobbet.
Citera
2024-03-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Osäker. Hittade en huckla. Men vad jag reagerade på är att de ofta söker folk samt att de kallar sin tjänst för "samordnare" när de söker en sådan. Det som hon ville bli men inte blev. Om hon inte har huvudduk hela tiden fanns det en kandidat som jag är osäker på om det kan vara rätt person.
Men varför skulle han annars vara fbvän med en samordnare inom hemtjänsten om de inte har arbetat/arbetar där.

Men det fanns ett annat hemtjänstföretag i Nacka, vars sida han följer. De hade en vanvettig rolig sak på sin fb. Företaget ägs av iranier eller nåt. Och där är det en tjej som uttryckt att hon blev förföljd av en man i en av deras bilar, hon la även ut en bild på honom. Hon har spammat hela deras fb. Då har företaget svarat att DE ska polisanmäla HENNE. (Så jag fattade att det var invandrare som ägde det med, vilket blev bekräftat när jag kollade upp det) Jag tror *nnelies hemtjänst har färre personer med invandrarbakgrund anställda än andra bolag.
https://jamfor.nacka.se/7
Det finns ju fler bolag man kan kolla inom, för med tanke på vart de bor tror jag de jobbar lokalt, för vem åker några mil extra kommunalt till jobbet.

Det är F*rid som sökt jobb som samordnare läste jag tidigare och jag hittar inte bevis på att de varit anställda där för det är bilder på andra personer.
Citera
2024-03-24, 01:13
Medlem
Citat:
Det är F*rid som sökt jobb som samordnare läste jag tidigare och jag hittar inte bevis på att de varit anställda där för det är bilder på andra personer.

Nej nu tappade du bort dig. "Chefen uppger att Wajiha Korashi sökte en tjänst som samordnare på företaget i november 2023. Hon fick inte jobbet. " enligt artikel i Expressen med rubrik "Efterlysta parets chef: ”Var hon som styrde"

Det här företaget är bland det största i Nacka med mer än 150 kunder, så de har ju personal därefter. Tycker det är tillräckligt att han är fbvän med samordnaren.
Citera
2024-03-24, 02:09
Medlem
OK, nu blev det intressant. Man hittade Svarta Änkan genom Farids fb innan. Nu är hon borta som vän ifrån hans konto. Dvs de har haft åtkomst till Facebook. Hoppas polisen har koll.
Citera
2024-03-24, 05:29
Medlem
Tror du att alla som jobbar på det företaget finns med på hemsidan? Knappast.
Citat:
Jag har letat igenom varenda bild där på *nnelies hemtjänst och inte hittat några fotobevis. Har du?
Citera
2024-03-24, 07:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
OK, nu blev det intressant. Man hittade Svarta Änkan genom Farids fb innan. Nu är hon borta som vän ifrån hans konto. Dvs de har haft åtkomst till Facebook. Hoppas polisen har koll.

DET är verkligen intressant!

Vad är det som händer här som medför en sådan åtgärd.

Och- finns det några möjligheter att spåra dom genom detta?

Om de är i Sverige borde det gå, men i utlandet?

Det kanske är en spricka här redan?
Citera
2024-03-24, 09:11
Medlem
Citat:

Min väninnas screenshots på fb konton ligger uppe nu i den där gofile också
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-03-24 kl. 09:36.
Citera
2024-03-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Tror du att alla som jobbar på det företaget finns med på hemsidan? Knappast.
Självklart inte, det var den andra användaren som antydde att det skulle vara så
Citera
2024-03-24, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
DET är verkligen intressant!

Vad är det som händer här som medför en sådan åtgärd.

Och- finns det några möjligheter att spåra dom genom detta?

Om de är i Sverige borde det gå, men i utlandet?

Det kanske är en spricka här redan?

Mycket, är väl första digitala tecknet sen de försvann som kommit upp här iaf?

Kanske går att lokalisera beroende på om de kört via vpn eller ej. Samt ev om vpn loggar uppgifter.

Frågan varför det sker är också mycket intressant.
Senast redigerad av viperstyle 2024-03-24 kl. 10:45.
Citera
2024-03-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Mycket, är väl första digitala tecknet sen de försvann som kommit upp här iaf?

Kanske går att lokalisera beroende på om de kört via vpn eller ej. Samt ev om vpn loggar uppgifter.

Frågan varför det sker är också mycket intressant.
Är du säker på att hon var vän med honom förut?
Citera
2024-03-24, 10:58
Medlem
Citat:

Om det är något de har full koll på tror jag att det just är de digitala spåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in