2024-03-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Helt vanligt blatte beteende att i grupp ge sig på en ensam tjej.
Förstår inte varför folk är förvånade eller hur folk relativiserar kring saken. Svartskallar som inte har konungen upphängd på väggen och helt har övergett sin bajs kultur från sina dysfunktionella länder bör utvisas omedelbart
Fyfan va bra sagt...eh det kommer bara därifrån, aldrig härifrån. Du resonerar sådär som e så fint.
Gulleplutten
Citera
2024-03-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Du drar in andra personer i ditt resonemang, skall du inte börja dra in andra musiker när du ändå är på g? Eller va det bara vissa?

Det är inget resonemang
Det är fakta
Vill du dra in fler personer varsågod
Svett Lana
Citera
2024-03-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Jag tror att Pernilla Wahlgren är en typisk kvinnlig förövare. Tobias Bader var 26 och Pernilla 44 och hon skryter om det för att förödmjuka och skaffa sig rubriker.
Menar du att en kvinna som är tillsammans med en 26-åring man är en förövare? 😂 I den åldern har många män liksom börjat få rynkor och tappa håret.
Citera
2024-03-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Det är inget resonemang
Det är fakta
Vill du dra in fler personer varsågod
Svett Lana
Va du där alltså? Va dom bra när dom uppträdde? Banan o Latin Kings?
Citera
2024-03-22, 22:52
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Vad exakt kritiseras han för?

Någon?
Citera
2024-03-22, 22:53
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Ja det där är en helt och hållet påhittad, välkryddad rövarhistoria. Finns ingen rimlighet öht. Vilka ortenkillar/barn på 80-talet hade ens ett tält? Var satte de upp det? Hur kunde pappan hitta dem? Varför skulle han riva sönder tältet i smådelar? Hur kunde de ta sig till sjukhus och hitta sin kompis? osv osv. Allt är såklart påhittat.

Kul mening
Citera
2024-03-22, 22:54
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Någon?
Grupp-Tjatsex som potentiellt kan ha varit en gruppvåldtäkt, om jag förstår det rätt
Citera
2024-03-22, 22:55
Medlem
Citat:
Vad exakt kritiseras han för?
Han har idkat könsumgänge med nån på 80-talet.
Citera
2024-03-22, 23:13
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Någon?
Vet inte vad andra kritiserar han för. Men jag är kritisk till hur aningslös han är kring händelsen idag. Att han sitter och garvar i ett Youtubeklipp åt ett "roligt minne". Jag förstår att det var spännande och lite roligt när han var 7-8 år. Men nu är han väl typ 50 och har egna barn, han borde ha lite större djup i sina tankar än att bara garva åt saken idag.
Citera
2024-03-22, 23:18
Medlem
En 15 årig flicka känd i området för att vara lättfotad.
Följer med i skogen till ett tält för att ha sex med ett gäng 8-9 åriga pojkar.
Flickans pappa kommer plötsligt och slår en pojke så hårt att pojkenscarm bryts. Men ingen polisanmälan(?).

Är det bara jag som får vibbar om att flickan kan vara förståndshandikappad och därav de diffusa detaljerna.
Citera
2024-03-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Vet inte vad andra kritiserar han för. Men jag är kritisk till hur aningslös han är kring händelsen idag. Att han sitter och garvar i ett Youtubeklipp åt ett "roligt minne". Jag förstår att det var spännande och lite roligt när han var 7-8 år. Men nu är han väl typ 50 och har egna barn, han borde ha lite större djup i sina tankar än att bara garva åt saken idag.
Jag vet inte vad man ska göra. Jag sneglar lite på din avatar, om du tillåter. Schysst t-shirt...
Citera
2024-03-22, 23:23
Medlem
ICKs avatar
Okej, babbesnubbar pratar om babbegrejer? Vad är nytt i dagens Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in