Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Jag har aldrig kallat tjejens ålder för en efterhandskonstruktion.
Jag har gett argument för varför jag tror att han ljugit. Tycker du inte att de är övertygande så är det okej med mig.
Du vet ingenting heller, men du sväljer allt han säger med hull och hår.
Citat:
Hans historia är inte trovärdig, och sen kommer han med efterhandskonstruktioner efter att han fått kritik. Det är inte jag som hittar på en annan historia. Allt pekar på att han har gjort det, däremot.
Angående att du inte kallat allt för efterhandskontruktioner
Citat:
Tror du seriöst på hans historia eller? Hon var 15 år, oj, vilken slump att hon precis blivit byxmyndig! Och han nämner inget om grabbarnas ålder, men sen efter han fått mängder med kritik, då går han plötsligt ut och berättar att de bara var smågrabbar.
Citat:
Logiken är att det där med att tjejen var mycket äldre är en efterhandskonstruktion, som Dogge gick ut med först efter att han fått massa kritik.
Citat:
När de "oroade" sig så hade Dogge ännu inte sagt något om grabbarnas åldrar. De gjorde alltså sina uttalanden före detta blev känt.
Sen är det nog inte så många med tresiffrig IQ som tror på Dogges tillägg om åldrarna. Ganska uppenbart försök till damage control.
Utvalda citat av dig i denna tråd. Du är fan korkad på riktigt och jag har tappat intresset.
Nej jag sväljer inte hans berättelse med hull och hår bara för att jag ifrågasätter din bullshit.