2024-03-28, 23:24
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcash91
Håller med dig, helt sjukt hur det har blivit. Klart och tydligt att hon i detta fall är mer gärningsman än offer. Löjlig häxjakt.

Det vet vi inte. Vi har bara hans version. Han kanske inte ens var bara 7-8 år. Skrattar kring hela berättelsen. Ett ovanligt offer. Dom flesta som har blivit sexuellt utnyttjade som barn - dom återberättar inte som han gör.
Citera
2024-03-28, 23:24
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Jag har inte kallat allt för en efterhandskonstruktion.

Jag har redan förklarat varför jag inte tror på Dogge i tidigare inlägg.

Svårt med en diskussion om du inte faktiskt förmår ta in vad jag skriver (eller kanske bara struntar i att läsa det).

Givetvis kan man tvivla på något som någon säger även om man inte själv var där. Tror du på allt som folk påstår hänt när du inte var där eller?

Du har kallat killarnas ålder för efterhandskonstruktion och du har kallat tjejens byxmyndiga ålder för efterhandskonstruktion och du har kallat hans media uttalanden för damage control. Vad är det i hans uttalanden i media du inte tror är en efterhandskonstruktion?

Du kan inte frambringa ett enda rimligt argument för att övertyga att du har något att gå efter med dina spekulationer, det är där problemet ligger.

Tvivla ja, inte hitta på något helt eget. Det är befängt att tro att man kan dra fram något och arslet och säga "så här var det egentligen". Du vet ingenting.
Citera
2024-03-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det vet vi inte. Vi har bara hans version. Han kanske inte ens var bara 7-8 år. Skrattar kring hela berättelsen. Ett ovanligt offer. Dom flesta som har blivit sexuellt utnyttjade som barn - dom återberättar inte som han gör.

Sa aldrig att han var offer jag sa att hon inte är det.
Citera
2024-03-28, 23:26
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej Dogge säger bara vad pojkarna ska ha gjort och ha sagt. Och Dogge säger även att i alla fall han inte stoppade in sin penis någonstans. Han säger att han juckade. Vad består hennes våldtäkt av?

Jag skrev sexuellt utnyttjande, att låta ett barn jucka på en skulle jag påstå faller under den kategorin.
Citera
2024-03-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det vore kul om hon gick ut och sa att hon var pervers för 40 år sedan, det är preskriberat ändå, hon knullade helt enkelt på pojkarna rejält och utnyttjade dom för egen njutning.

Vad ska dom präktiga PK-folken och Diggiloo säga då?

Dogge har inte sagt ett ord om att knulla. Han säger att hans aldrig var inne i henne.
Citera
2024-03-28, 23:29
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Dogge berättar om en tjej som var "lätt lätt på foten" så vi byggde ett tält för att se på stjärnorna för vi var så intresserad av universum vid den här tiden?

Nej, det var inte "vi" som reste ett tält, det var en "shonu". Det finns många anledningar till att resa ett tält och det kan sen användas för olika ändamål även om det inte var planerat från början.
Citera
2024-03-28, 23:30
Avslutad
Citat:
Dogge har inte sagt ett ord om att knulla. Han säger att hans aldrig var inne i henne.

Spelar ingen större roll gällande jämförelsen eller det jag skrev exakt hur den sexuella kontakten gick till. Det är tänkvärt ändå.
Citera
2024-03-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Du ställer sååå många frågor i alla inlägg hittills, det är helt sjukt, haha, jag vet inte om du är hobby-journalist, eller hobby-förhörsledare 🤣

Har du inga egna tankar som du istället står- och utgår ifrån att diskutera i ämnet? x)

Citat:
Och ändå blir han cancellerad. För vad? Att han inte blev skändad av en tonårsflicka när han var 8-9 år?

Nåt är definitivt rubbat och nåt är definitivt ”ruttet i Danmark”
Citera
2024-03-28, 23:38
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Du har kallat killarnas ålder för efterhandskonstruktion och du har kallat tjejens byxmyndiga ålder för efterhandskonstruktion och du har kallat hans media uttalanden för damage control. Vad är det i hans uttalanden i media du inte tror är en efterhandskonstruktion?

Du kan inte frambringa ett enda rimligt argument för att övertyga att du har något att gå efter med dina spekulationer, det är där problemet ligger.

Tvivla ja, inte hitta på något helt eget. Det är befängt att tro att man kan dra fram något och arslet och säga "så här var det egentligen". Du vet ingenting.
Jag har aldrig kallat tjejens ålder för en efterhandskonstruktion.

Jag har gett argument för varför jag tror att han ljugit. Tycker du inte att de är övertygande så är det okej med mig.

Du vet ingenting heller, men du sväljer allt han säger med hull och hår.
Citera
2024-03-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Och ändå blir han cancellerad. För vad? Att han inte blev skändad av en tonårsflicka när han var 8-9 år?

Nåt är definitivt rubbat och ”ruttet i Danmark”

En del tycker att det är problematiskt som familjeunderhållare att kalla tjejer för lätta på foten och att hon låg i ett tält och de gick in dit en och en och gjorde något, som Dogge juckade mot henne. Så om man vänder sig till familjer med barn så vill man inte kopplas ihop med Dogge. Det är ju ett fritt val, samma som han hade innan han berättade sin historia om utsatta barn och skrattade åt det för det var "ett roligt minne."

Om någon vill jobba med honom så står det dem fritt så klart.
Citera
2024-03-28, 23:51
Avslutad
Jävlar vilket drev av avundsjuka personer som ville cancela dogge, grattis... vad tjänade detta till? Vi får väl vänta på en intervju i programmet "min sanning" för att få svar...
Citera
2024-03-28, 23:55
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Jag har aldrig kallat tjejens ålder för en efterhandskonstruktion.

Jag har gett argument för varför jag tror att han ljugit. Tycker du inte att de är övertygande så är det okej med mig.

Du vet ingenting heller, men du sväljer allt han säger med hull och hår.

Citat:
Hans historia är inte trovärdig, och sen kommer han med efterhandskonstruktioner efter att han fått kritik. Det är inte jag som hittar på en annan historia. Allt pekar på att han har gjort det, däremot.
Angående att du inte kallat allt för efterhandskontruktioner
Citat:
Tror du seriöst på hans historia eller? Hon var 15 år, oj, vilken slump att hon precis blivit byxmyndig! Och han nämner inget om grabbarnas ålder, men sen efter han fått mängder med kritik, då går han plötsligt ut och berättar att de bara var smågrabbar.
Citat:

Logiken är att det där med att tjejen var mycket äldre är en efterhandskonstruktion, som Dogge gick ut med först efter att han fått massa kritik.

Citat:
När de "oroade" sig så hade Dogge ännu inte sagt något om grabbarnas åldrar. De gjorde alltså sina uttalanden före detta blev känt.

Sen är det nog inte så många med tresiffrig IQ som tror på Dogges tillägg om åldrarna. Ganska uppenbart försök till damage control.

Utvalda citat av dig i denna tråd. Du är fan korkad på riktigt och jag har tappat intresset.

Nej jag sväljer inte hans berättelse med hull och hår bara för att jag ifrågasätter din bullshit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in