2024-03-22, 17:04
Medlem
Det får mig att tänka på mitt första knull här i livet.
Alla dessa misstag jag gjort under livets vandring.. Skall jag skylla dessa på henne...?.
Eller är det " walk of life".....
Citera
2024-03-22, 17:04
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ungefär så, sen tycker han det är ett roligt minne vilket låter rätt konstigt.
Det underlättar en hel del om man lyssnar på vad han säger istället för att (van)tolka allt. Gör det enkelt som GW brukar säga.
Citera
2024-03-22, 17:05
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ungefär så, sen tycker han det är ett roligt minne vilket låter rätt konstigt.

Kanske är det där skon klämmer, dvs. att han inte upplever sig själv som ett traumatiserat offer, något man skulle kunna tycka var bra om man är intresserad av den "utsattes" mående, men kanske inte om det går emot ens egna syn på hur en sådan upplevelse "borde vara".

Däremot kan jag tycka att en del av kritiken är lite märklig. Ann Söderlund skriver exempelvis att Dogge borde "gå en kurs". Vad kan det vara för kurs hon menar? Ska Dogge gå en kurs där han lär sig hur man blir traumatiserad?
Citera
2024-03-22, 17:05
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det får mig att tänka på mitt första knull här i livet.
Alla dessa misstag jag gjort under livets vandring.. Skall jag skylla dessa på henne...?.
Eller är det " walk of life".....
Var du flicka så var det våldtäkt. Var du pojke så är du våldtäktsman. Allt enligt flera inlägg i tråden.

Om man dessutom får välja kön så kompliceras saken ytterligare.

Inte lätt att förstå Vänstern. ALL SKULD styrs av könet. Som man kan välja själv.
Senast redigerad av Barents 2024-03-22 kl. 17:09.
Citera
2024-03-22, 17:07
Medlem
Plott twist!!

Lär komma fram att hon var 7-8 och de var 15 snart
Citera
2024-03-22, 17:08
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Plott twist!!

Lär komma fram att hon var 7-8 och de var 15 snart
Sorry, då hade han inte outat sig själv. Inte ens dogge är så dum.
Citera
2024-03-22, 17:08
Medlem
Videon är 58:51 lång gav den 10 sek SKRÄP
(enligt mig)
Citera
2024-03-22, 17:10
Medlem
Muslimfittas avatar
Jaha, nu är tokvänstern sur som satan på Dogge också. Ska de cancelera honom som de gör med alla andra invandrare? Vilka är rasisterna här egentligen, vänstern eller SD?
Citera
2024-03-22, 17:11
Medlem
Dogge är ful, har alltid varit ful och dum i huvudet. Nu förstår vi alla att han även är ett äckel. Att han snackar om detta överhuvudtaget är ett bevis på att han är ett svin. Han borde vara rökt överallt nu. "Cykel på köpet..." Vilken tönt.
Citera
2024-03-22, 17:13
Medlem
Borasare1980s avatar
Hela historian är ju "fucked up" om den är sann. Våldtäkt åt ena hållet, pedofili åt andra. Alla inblandade begår grova brott men är samtidigt utsatta som offer i en och samma situation. Så unga att de knappt fattar att det de varit med om är en såpass störd händelse att det antagligen påverkat alla inblandades mentala nivå destruktivt för all framtid.
Citera
2024-03-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Citat från artikeln. Hur kan folk klandra en 7-8 årig Dogge som egentligen blev sexuellt utnyttjad av en äldre tjej?

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/

Ja, om det hade varit en 15-årig kille som körde reversed gangbang i ett tält med småflickor så tror ingen hade lagt skulden på flickorna.
Citera
2024-03-22, 17:17
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ja, om det hade varit en 15-årig kille som körde reversed gangbang i ett tält med småflickor så tror ingen hade lagt skulden på flickorna.

Kom ihåg: Det är alltid männens och pojkarnas fel. (kommunist- och feminazi-sverige)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in