Citat:
Ursprungligen postat av
Ballcancer
Märks att du är man och att du kanske känner lite dåligt samvete då du varit med om något liknande. Det är inte ditt fel isåfall. Det som händer när du är barn kan du inte rå över. Barn ska inte behövas utsättas för sexuella övergrepp PUNKT. Och nej jag står fast vid att en 15 åring inte vill ligga med flera mindreåriga pojkar utan att det skett något övergrepp tidigare. Må du vara porrskadad och tro att det är vanligt men det är det inte.
Herreminje vad du läser in mycket.
Det enda du har rätt i är att jag är man. Svårt att sumpa där då >95% på flashback är män. När du dessutom anklagar mig för att vara porrskadad så blir väl sannolikheten att jag är man till 99,99999%.
Jag känner inget dåligt samvete.
Jag har inte varit med om nåt liknande.
Du har fel att ”att en 15 åring inte vill ligga med flera mindreåriga pojkar utan att det skett något övergrepp tidigare”. Du är fastlåst vid dagens ”feministiska me-too”-tänk. Flytta ditt sinne 40+ år tillbaka när mina kompisar gökade (sök mina inlägg i tråden). Eller när Doggelitos gjorde nåt liknande för 30 år sedan.
Flickor är inte så oskuldsfulla som du önskar dem att vara. De är kåta sexuella varelser från tidig ålder. 11-12-årsåldern vad jag hört från flickvänner själv.
Efter puberteten sprutar hormonerna ut och gör vissa flickor och pojkar kåta till max.
Du verkar aldrig fått detta hormonpåslag så för dig är det omöjligt att tänka att en del blir överkåta helt enkelt.
Du genomgick inte den delen av puberteten.
Alla gör det inte, men det är inget skäl att bli korkad och inte förstå vad andra går igenom.
Och lyfta sin egen brist på sexuell utveckling till att bli norm.
Det är du som saknar nåt i utvecklingen och i livet.
Inte Doggelito, jag och de flesta andra.