Citat:
Ursprungligen postat av
SimpCuck2000
Varför skulle fransk underrättelsetjänst ens lägga tid på att debunka varenda 4chan sörja som dyker upp? Varför ge uppmärksamhet till sånt?
Hade inte brytt mig om det var sant, men det är ju uppenbarligen inte det.
Vet du vem Roger Stone är? Tror du inte det finns liknande figurer i Frankrike?
Ja jag känner till Roger Stone och det han råkade ut för. Kommer inte ihåg allt men det var ju något av en rättsskandal.
Varför kan det inte vara så att Ms Macron egentligen är en man? Det kanske är "hon" som är den som verkligen styr Macron, Macron var nästan helt okänd innan han blev president, kanske har han blivit groomad av Ms Macron sen unga år. Varken du eller jag har varit innan för trosorna på Brigitte så vi kan ju inte veta.
Själv börjar mer och mer tro på att många av våra sk maktperspektiv är komprometterade från start för att lättare kunna styras av dom som egentligen som styr. För 80 år sedan räckte det med att dom hade en älskarinna, idag bryr sig inte folk om det utan nu måste dom ha sjuka sexuella böjelser som att vara homosexuella eller våldta småbarn. Dessa perversa människor är extremt lätta att styra, för det första så har dom visat sig vara totalt omoraliska och för det andra så är dom lätta att få bort om dom inte lyder.