2024-06-21, 10:03
Medlem
Japp, de sätter idioter, transor och bögar som ledare över oss i syfte att göra narr av oss och trampa på vår självrespekt.

Liknande modus operandi när det kommer till hälsominister där de sätter de fetaste och mest ohälsosamma personerna tillgängliga på dessa poster.
Citera
2024-06-21, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Om detta par nu har tre barn torde det väl finnas bevis på sjukhuset kring födslarna. Är hon man så borde ju det finnas papper kring adoption.

Mystiken tätnar. Var hen inte hans lärare när han gick i skolan?
Enligt teorin är Brigitte far till barnen, inte mor.
Så ingen adoption.
Citera
2024-06-21, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Ja jag känner till Roger Stone och det han råkade ut för. Kommer inte ihåg allt men det var ju något av en rättsskandal.

Varför kan det inte vara så att Ms Macron egentligen är en man? Det kanske är "hon" som är den som verkligen styr Macron, Macron var nästan helt okänd innan han blev president, kanske har han blivit groomad av Ms Macron sen unga år. Varken du eller jag har varit innan för trosorna på Brigitte så vi kan ju inte veta.

Själv börjar mer och mer tro på att många av våra sk maktperspektiv är komprometterade från start för att lättare kunna styras av dom som egentligen som styr. För 80 år sedan räckte det med att dom hade en älskarinna, idag bryr sig inte folk om det utan nu måste dom ha sjuka sexuella böjelser som att vara homosexuella eller våldta småbarn. Dessa perversa människor är extremt lätta att styra, för det första så har dom visat sig vara totalt omoraliska och för det andra så är dom lätta att få bort om dom inte lyder.

Någon postade denna på Macron i unga år, filmklippen stödjer den riktning du föreslår.
https://www.bitchute.com/video/isrFV5BHinPM/
Citera
2024-06-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Ja jag känner till Roger Stone och det han råkade ut för. Kommer inte ihåg allt men det var ju något av en rättsskandal.

Varför kan det inte vara så att Ms Macron egentligen är en man? Det kanske är "hon" som är den som verkligen styr Macron, Macron var nästan helt okänd innan han blev president, kanske har han blivit groomad av Ms Macron sen unga år. Varken du eller jag har varit innan för trosorna på Brigitte så vi kan ju inte veta.

Själv börjar mer och mer tro på att många av våra sk maktperspektiv är komprometterade från start för att lättare kunna styras av dom som egentligen som styr. För 80 år sedan räckte det med att dom hade en älskarinna, idag bryr sig inte folk om det utan nu måste dom ha sjuka sexuella böjelser som att vara homosexuella eller våldta småbarn. Dessa perversa människor är extremt lätta att styra, för det första så har dom visat sig vara totalt omoraliska och för det andra så är dom lätta att få bort om dom inte lyder.
Det fetade, är vad en del vill att folk ska tro på.
Har du någonsin undrat varför?
Citera
2024-06-21, 12:18
Bannlyst
Desmet menar att propagandan tog fart på allvar nån gång efter franska revolutionen och att den numera är så utvecklad att den rika eliten kan få oss att tro på vad som helst.

Han menar att det enda som kan motverka den är "truth speak", att vi börjar säga sanningen så gott vi kan.

Så jag anser det mycket troligt att hon är en han, det är vad jag anser sant och jag ska försöka säga vad jag anser är sant i fortsättningen.
Citera
2024-06-21, 13:32
Medlem
HipToBeSquares avatar
Har inte Brigitte Macron varit gift tidigare. Kan man inte spåra upp tidigare "fru" intervjua personen?

Vad som är 100% säkert är att Macron är bög, precis som Barak Obama. Det är nästan ett anställningskrav idag om man jobbar för bankmaffian.
Citera
2024-06-21, 14:13
Medlem
Naknekejsarens avatar
Är inte pedotant som groomad presidenten från barnsålder tillräckligt kryddad?

Behövs verkligen konspirationsteorierna?
Citera
2024-06-21, 14:59
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren

Måste vara Frankrikes mest bevarade hemlighet.
Citera
2024-06-21, 18:07
Bannlyst
Citat:

Om konspirationsteorin stämmer så väcker den intressanta frågor.
Citera
2024-06-21, 18:28
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Om konspirationsteorin stämmer så väcker den intressanta frågor.

Det är ju så långsökt av vad jag har sett i dena tråd...
Citera
2024-06-21, 19:41
Bannlyst
Citat:
Det är ju så långsökt av vad jag har sett i dena tråd...
Jag tycker inte det är särskilt långsökt.
Det är ju ganska vanligt att folk byter kön idag.
Citera
2024-06-21, 20:58
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag tycker inte det är särskilt långsökt.
Det är ju ganska vanligt att folk byter kön idag.

Byter identitet med systern, får mystiskt barn med "maken", håller allt detta hemligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in