2024-03-14, 23:28
Medlem
Haha, gillar att precis efter att hon snackat om Bridgitte så kommer reklam för något skräp och direkt efter det börjar något berömmande snack om Trump. Hon säger tom. "The man, the myth the legend".
Hjälp så genomskinligt. Äckligt rent av.
Citera
2024-03-15, 01:59
Medlem
Det här är tydligen något som debunkades redan 2021.
https://www.lemonde.fr/en/politics/article/2022/04/03/france-s-first-lady-her-brother-and-an-outrageous-fake-news-story_5979617_5.html#
Man kan undra varför Owens går ut med det här nu flera år senare.
Hur skall man kunna ta något alls hon säger på allvar när hon gör så.
Citera
2024-03-15, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
En sån besvikelse Candace är när hon inte vet skillnaden på pedofil och hebefil. Trodde hon var klokare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Candace Owens kan man inte bry sig om. Hon snackar nästan bara skit. Hon har ingen skolning i det hon snackar om och säger lika mycket dumt som de hon brukar kritisera. Ett bra exempel på dumhögern som snackar om dumvänstern. Hon är hundra procent affärskvinna och har blivit rik på att peka finger mot dumwoke. Hon har bokstavligen blivit mångmiljonär på att sitta och skvallra. Den rösten också. Det skär i öronen. Det finns ett antal influencers både på höger och vänstersidan som väldigt framgångsrikt gjort buisness på att säga att motsidan är blåst. Självklart är både de som pekar och de som blir pekade på blåsta. Det är hetaste valutan nu att hålla på och kritisera motsidan på de mest långsökta sätt.

Såg candace klipp. Verkligen ett lågvattenmärke att angripa Macrons fru. Det här är verkligen motbjudande "journalistik". Det finns fler sådana journalister i USA. Dels har vi den där Connie som tydligen själv sagt att hon kommer säga vad som helst som gynnar hennes karriär. Hon var anti-trump, sedan pro trump och fram och tillbaka. Sedan har vi den där vänstersnubben som jobbade för the young turks som babblar på som en jag vet inte vad.

Ang. klippet. Hon liknar sin bror. Konstigt...Det har aldrig existerar systrar som liknat sina bröder...
Man liknar sina syskon och föräldrar olika mycket i olika åldrar också.

Amerikanska republikaner gillar väl inte Macron. Hon får väl betalt av dem. Kanske av Mr. Orangea.

Citat:
Haha, gillar att precis efter att hon snackat om Bridgitte så kommer reklam för något skräp och direkt efter det börjar något berömmande snack om Trump. Hon säger tom. "The man, the myth the legend".
Hjälp så genomskinligt. Äckligt rent av.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
TS, är det tråkigt nu när Covid är över?
Jag noterar att inget av dessa inlägg på något sätt debunkar ett enda av teorins påståenden. Ni gör precis som alla andra och går på budbäraren istället för att bemöta sakfrågorna. Det är ju en lång lista men inte ett enda? Bättre kan ni pojkar.

Ha en alldeles fantastiskt bra dag.
Citera
2024-03-15, 05:34
Medlem
Citat:
https://www.lemonde.fr/en/politics/article/2022/04/03/france-s-first-lady-her-brother-and-an-outrageous-fake-news-story_5979617_5.html#
Jag blev hoppfull när någon åtminstone länkade till en artikel, men icke... de skriver ju bara att det är "fake news". Inte en endaste punkt bemöts... vilken besvikelse.
Citera
2024-03-15, 05:55
Medlem
Citat:

Du menar att allt som krävs för att "debunka" är att en tidning skriver att det är debunkat? Vart är brodern som varit försvunnen i 30 år?
Citera
2024-03-15, 06:25
Medlem
citymormors avatar
Så lille Macron blev uppraggad av en 40 årig transa när han var 14 år gammal, vilken chock
Dom kan väl ta en parmiddag med Obama och Big Mike.
Citera
2024-03-15, 09:20
Medlem
Citat:
Candace Owens kan man inte bry sig om. Hon snackar nästan bara skit. Hon har ingen skolning i det hon snackar om och säger lika mycket dumt som de hon brukar kritisera. Ett bra exempel på dumhögern som snackar om dumvänstern. Hon är hundra procent affärskvinna och har blivit rik på att peka finger mot dumwoke. Hon har bokstavligen blivit mångmiljonär på att sitta och skvallra. Den rösten också. Det skär i öronen. Det finns ett antal influencers både på höger och vänstersidan som väldigt framgångsrikt gjort buisness på att säga att motsidan är blåst. Självklart är både de som pekar och de som blir pekade på blåsta. Det är hetaste valutan nu att hålla på och kritisera motsidan på de mest långsökta sätt.

Såg candace klipp. Verkligen ett lågvattenmärke att angripa Macrons fru. Det här är verkligen motbjudande "journalistik". Det finns fler sådana journalister i USA. Dels har vi den där Connie som tydligen själv sagt att hon kommer säga vad som helst som gynnar hennes karriär. Hon var anti-trump, sedan pro trump och fram och tillbaka. Sedan har vi den där vänstersnubben som jobbade för the young turks som babblar på som en jag vet inte vad.

Ang. klippet. Hon liknar sin bror. Konstigt...Det har aldrig existerar systrar som liknat sina bröder...
Man liknar sina syskon och föräldrar olika mycket i olika åldrar också.

Amerikanska republikaner gillar väl inte Macron. Hon får väl betalt av dem. Kanske av Mr. Orangea.

Jag litar inte heller på Candence Owens, hon verkar vara lite av en vindflöjel men det är ju inte hon som grävt i det här utan hon exponerar ju bara någonting som puttrat länge i Frankrike.

Här är en fransk blogg om affären. Tyvärr är jag dålig på franska men översättningsprogram finns om man är intresserad.

https://jeanmicheltrogneux.wordpress.com/
Citera
2024-03-15, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Jag litar inte heller på Candence Owens, hon verkar vara lite av en vindflöjel men det är ju inte hon som grävt i det här utan hon exponerar ju bara någonting som puttrat länge i Frankrike.

Här är en fransk blogg om affären. Tyvärr är jag dålig på franska men översättningsprogram finns om man är intresserad.

https://jeanmicheltrogneux.wordpress.com/

Du måste väl förstå att detta är konspiration konstruerat av de mer sjuka delarna av högern.
De nämner ju tom. vad tjejen heter som startade ryktet i artikeln jag länkade. Någon skribent för någon extremistisk grupp. Varför skulle det finnas någon sanning alls i detta när de gjorde precis samma sak med Michelle Obama.
Citera
2024-03-15, 11:33
Medlem
Citat:
Du måste väl förstå att detta är konspiration konstruerat av de mer sjuka delarna av högern.
De nämner ju tom. vad tjejen heter som startade ryktet i artikeln jag länkade. Någon skribent för någon extremistisk grupp. Varför skulle det finnas någon sanning alls i detta när de gjorde precis samma sak med Michelle Obama.

Så du menar att det är en konspiration som konstruerat en konspiration för att misskreditera Macron? Mycket möjligt i min värld. Vi har alltså två konspirationer som står mot varandra.

Konspiratörerna verkar ha lyckats i sånt fall för det har blivit en riktig snackis i Frankrike. Dom hyrde alltså tre journalister som jobbade med detta i tre år för att skriva artiklar. Har du något bevis för din konspirationsteori? Varifrån kommer pengarna? Tror du inte fransk press med hjälp av fransk underrättelsetjänst skulle kunna ta fram bevis för att ta dö på ryktet? Eller är fransk underrättelsetjänst med i konspirationen?
Citera
2024-03-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Så du menar att det är en konspiration som konstruerat en konspiration för att misskreditera Macron? Mycket möjligt i min värld. Vi har alltså två konspirationer som står mot varandra.

Konspiratörerna verkar ha lyckats i sånt fall för det har blivit en riktig snackis i Frankrike. Dom hyrde alltså tre journalister som jobbade med detta i tre år för att skriva artiklar. Har du något bevis för din konspirationsteori? Varifrån kommer pengarna? Tror du inte fransk press med hjälp av fransk underrättelsetjänst skulle kunna ta fram bevis för att ta dö på ryktet? Eller är fransk underrättelsetjänst med i konspirationen?

Varför skulle fransk underrättelsetjänst ens lägga tid på att debunka varenda 4chan sörja som dyker upp? Varför ge uppmärksamhet till sånt?
Hade inte brytt mig om det var sant, men det är ju uppenbarligen inte det.
Vet du vem Roger Stone är? Tror du inte det finns liknande figurer i Frankrike?
Citera
2024-03-15, 13:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Kan hon verkligen vara transa? Lite sexig är hon ändå, avundsjuk på Macron.
Citera
2024-03-15, 14:20
Medlem
Citat:
Varför skulle fransk underrättelsetjänst ens lägga tid på att debunka varenda 4chan sörja som dyker upp? Varför ge uppmärksamhet till sånt?
Hade inte brytt mig om det var sant, men det är ju uppenbarligen inte det.
Vet du vem Roger Stone är? Tror du inte det finns liknande figurer i Frankrike?

Ja jag känner till Roger Stone och det han råkade ut för. Kommer inte ihåg allt men det var ju något av en rättsskandal.

Varför kan det inte vara så att Ms Macron egentligen är en man? Det kanske är "hon" som är den som verkligen styr Macron, Macron var nästan helt okänd innan han blev president, kanske har han blivit groomad av Ms Macron sen unga år. Varken du eller jag har varit innan för trosorna på Brigitte så vi kan ju inte veta.

Själv börjar mer och mer tro på att många av våra sk maktperspektiv är komprometterade från start för att lättare kunna styras av dom som egentligen som styr. För 80 år sedan räckte det med att dom hade en älskarinna, idag bryr sig inte folk om det utan nu måste dom ha sjuka sexuella böjelser som att vara homosexuella eller våldta småbarn. Dessa perversa människor är extremt lätta att styra, för det första så har dom visat sig vara totalt omoraliska och för det andra så är dom lätta att få bort om dom inte lyder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in