2024-03-14, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hehe... the plot thickens... har själv aldrig tittat på Candace Owens förut men det här är ju underhållande. Senaste avsnittet fick på bara några timmar flera hundratusen visningar... den första videon över en miljon visningar.

I hennes senaste avsnitt tar hon återigen upp teorin och listar ännu fler omständigheter som enligt teorin är misstänkta...

* T.ex. att hennes första man egentligen aldrig existerat och att fotot som cirkulerar på honom visat sig vara en kollega.
* Det fanns tydligen en Jean-Michel Trogneux som verkar ha försvunnit från jordens yta i samma veva som Brigitte gjorde entré.
* Borde finnas foton på Brigitte från tonåren fram till 30 men enligt teorin så finns det inte det.

Fler punkter nämns i Youtubevideon nedan där första 16min tar upp ämnet.

https://www.youtube.com/watch?v=TQQx_EKSHxo
De här nya punkterna som tas upp... är de debunkade någonstans?
Citera
2024-03-14, 18:21
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Innan du kallar folk för pappskallar… pappskalle.. så ska du gräva lite för att se om där finns en sanningshalt.

Där är en oberoende journalist som lagt ner ett par år att kartlägga ”Brigittes” tidigare liv

Och jag kan säga att det som lagts fram är betydligt mer övertygande än att hon skulle vara en riktig kvinna

Du kan kika på familjefotot där Brigitte är med hela familjen… ta gärna en titt om hon liknar flickan på bild eller om hon är mer lik brodern på bilden (näsa, ögon mm)… du kommer få en mindre chock

Det märkliga är att hennes bror är spårlöst ” försvunnen” sedan Brigittes vuxna liv börjat dokumenterats

You go figure

När påbörjades hormonbehandling? Kirurgi? Brigitte Macron var 18 år 1971, 53 år sedan.
Hur utvecklad var transvården 1971?
Fanns hormonbehandlingar som finns idag?
Var plastikkirurgin lika utvecklad för 53 år sedan?
Om vi utgår ifrån då Brigittes vuxna liv börjat dokumenteras.
Citera
2024-03-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Det finns stora kvinnor. De är fortfarande kvinnor. Typ som att säga att Frankrikes förra lilla plutt till president inte skulle vara en man bara för att han är kort. Han den mörkhåriga.

Det är inte det att "hon" är stor utan att "hon" är bredaxlad och muskulös. Dessutom verkar det vara allmänt känt bland eliten i Washington och Hollywood att Michelle är en man.
Citera
2024-03-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Det är inte det att "hon" är stor utan att "hon" är bredaxlad och muskulös. Dessutom verkar det vara allmänt känt bland eliten i Washington och Hollywood att Michelle är en man.
Jag är kvinna, har fött barn och har ovanligt breda axlar. Om jag skulle träna mer skulle jag kanske bli muskulös. Vi är stöpta i alla slags format. Den här konspirationshysterin är så dum ” så Gud lipar åt den”, som min Farmor skulle ha sagt.
Citera
2024-03-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Michelle Obama är en kvinna som redan från start är ganska grov och bred. Det har att göra med hennes etnicitet och västafrikanska påbrå. Sedan har hon tyvärr fastnat i träningsfällan när åren börjat krypa på. Det gör henne fastare i hullet men tyvärr ännu grövre, av samma skäl; västafrikanska gener. Michelle Obama hette inte Michael i förnamn innan Illuminati opererade om henne till kvinna. Det är rent trams.

Samma med Macrons fru. Hon är en kvinna som redan från start inte såg särskilt trevlig ut. Dessutom var hon långt över fyrtio när hon inledde en relation med den då tonårige Macron, något som i sig är ögonbrynshöjande och som hade problematiserats på ett helt annat sätt om rollerna varit ombytta. Men poängen är att hon var en äldre kvinna redan från start. Och nu är hon ännu äldre. Hon är en kraftigt opererad sjuttioåring som dessutom börjar förlora kampen mot kilona. Äldre kvinnor blir inte sällan maskulinare i dragen, samtidigt som det omvända sker med män.

Men visst, för att underhålla era fnoskiga teorier en stund; Om nu Illuminati hade opererat om en medelålders karl med syfte att vara gemål till den franska pojkpresidenten, hade man då inte byggt en rimligare background story än att en fyrtioårig kvinna hade groomat en underårig pojke i det franska skolsystemet? Det känns som en onödig risk att ta om det är acceptans för relationen man söker. Tycker du inte? Hade det inte varit bättre att operera om en jämnårig tranny?

Illuminati, vilka är det?! Jag har aldrig sett vare sig Michelle/Michael Obama eller fru Macron naken men det skulle inte förvåna mig om dom är födda som pojkar. Många många högre upp i maktpyramiden verkar vara homosexuella och ha minst sagt en jävligt kinky smak. Kolla in Bush seniors, Kissingers och chuck Shumers fruar! Ser ut som män alla tre. Jag vet att det låter galet men dom lever i en helt annan värld än oss och har en helt annan moral. Kolla på kända skådespelare i Hollywood och hur dom adopterar barn och byter kön på dom.
Citera
2024-03-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz

Trams. Kolla hur vissa kvinnliga idrottstjejer ser ur. Väldigt bredaxlade ibland. De är inte män för det.
Det är klart det råder variation inom könet. Alla män ser inte ut som Alan Ritchson.
Citera
2024-03-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Jag är kvinna, har fött barn och har ovanligt breda axlar. Om jag skulle träna mer skulle jag kanske bli muskulös. Vi är stöpta i alla slags format. Den här konspirationshysterin är så dum ” så Gud lipar åt den”, som min Farmor skulle ha sagt.

Det är inte bara dom fysiska attributen utan alla rykten, bilder på bulor i byxor, avsaknaden av tidiga foton på Michelle bilder på Michelle under graviditeten. Listan är lång. Kolla in det här klippet!

https://youtu.be/5WUYGPhUjyE?si=dyIk2RV6RiLVUblv
Citera
2024-03-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Trams. Kolla hur vissa kvinnliga idrottstjejer ser ur. Väldigt bredaxlade ibland. De är inte män för det.
Det är klart det råder variation inom könet. Alla män ser inte ut som Alan Ritchson.

En del idrottskvinnor kanske är män😉
Citera
2024-03-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Hur kommer det sig att alt-right tror på i princip allt som sägs av vem som helst, så tillvida att det inte har sitt ursprung i reguljär media? Jorden är platt, förintelsen har inte ägt rum, Covid-19 har aldrig existerat, Macrons fru är transa… Det börjar bli ganska löjeväckande.

/AI

Låt mig gissa, du kollar bara på mainstreammedia och ifrågasätter ingenting som sägs på TV. Du tror även att dom i toppen är som dig själv och att alla människor är lika.

Läs in dig på t ex Förintelsen så kommer du förstå att det inte finns några bevis för det. Sluta lita blint på människor som bevisligen ljuger. Ni mainstreamkramare börjar bli rejält löjliga i erat försvarande av lögner.
Citera
2024-03-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Jag hör dig... jag säger inte att jag tror på teorin. Vad som ÄR konstigt är dock att folk inte bemöter punkterna utan börjar kasta pajer istället. Mycket märkligt, underhållande och intressant. Det om något får ju en att undra om det finns en hund begraven här, eller?
Citera
2024-03-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hittade precis ett klipp med Candace Owens. Hon är 100% övertygad att Brigitte Macron är en man.

https://youtu.be/v81g1tldi4c
En sån besvikelse Candace är när hon inte vet skillnaden på pedofil och hebefil. Trodde hon var klokare än så.
Citera
2024-03-14, 22:48
Medlem
Candace Owens kan man inte bry sig om. Hon snackar nästan bara skit. Hon har ingen skolning i det hon snackar om och säger lika mycket dumt som de hon brukar kritisera. Ett bra exempel på dumhögern som snackar om dumvänstern. Hon är hundra procent affärskvinna och har blivit rik på att peka finger mot dumwoke. Hon har bokstavligen blivit mångmiljonär på att sitta och skvallra. Den rösten också. Det skär i öronen. Det finns ett antal influencers både på höger och vänstersidan som väldigt framgångsrikt gjort buisness på att säga att motsidan är blåst. Självklart är både de som pekar och de som blir pekade på blåsta. Det är hetaste valutan nu att hålla på och kritisera motsidan på de mest långsökta sätt.

Såg candace klipp. Verkligen ett lågvattenmärke att angripa Macrons fru. Det här är verkligen motbjudande "journalistik". Det finns fler sådana journalister i USA. Dels har vi den där Connie som tydligen själv sagt att hon kommer säga vad som helst som gynnar hennes karriär. Hon var anti-trump, sedan pro trump och fram och tillbaka. Sedan har vi den där vänstersnubben som jobbade för the young turks som babblar på som en jag vet inte vad.

Ang. klippet. Hon liknar sin bror. Konstigt...Det har aldrig existerar systrar som liknat sina bröder...
Man liknar sina syskon och föräldrar olika mycket i olika åldrar också.

Amerikanska republikaner gillar väl inte Macron. Hon får väl betalt av dem. Kanske av Mr. Orangea.
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-03-14 kl. 23:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in