2024-02-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Finns som du skrev på darknet markets, men även på en välkänd Polsk shop som säljer produkter som DMAA, SARMs, prohormoner och annat som är generellt olagligt i andra EU-länder.

Japp. Den polska shoppen är väldigt bra. Men stör mej så enormt på deras taxeringsfusk.
De skickar med kvitton som säger att man köpt grejer för 6 EURO + 8% moms, samtidigt som man betalt kanske 66euro eller snarlikt. Och momsen bör ligga på 25%
Citera
2024-02-25, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det är lagligt att ta in Phenibut, jag har haft Mail-kontakt med Tullverket och har fått ok på de.
De har ju tidigare alltid levererat toppkvalitet.

Kan du Copy paste vad tullverket svarade på din fråga?.
Citera
2024-02-27, 22:03
Medlem
Någon som har ett smart upplägg på nedtrapp legat på fem gram dag i två månader värre en alla olika sorters benzo jag försökt trappa ner ❤️
Citera
2024-02-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtsalt
Kan du Copy paste vad tullverket svarade på din fråga?.
Har tyvärr inte kvar mailet.
Citera
2024-02-28, 00:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Någon som har ett smart upplägg på nedtrapp legat på fem gram dag i två månader värre en alla olika sorters benzo jag försökt trappa ner ❤️

Finns massa att hitta bara man googlar "phenibut withdrawal" t.ex
Citera
2024-03-04, 17:05
Medlem
Så hur är det en gång för alla. Är det verkligen lagligt att inneha phenibut?

Och hur är det med import från tex polen?
Är det olagligt?

Någon sakkunnig som kan yttra sig på dom frågorna??

Folk skriver i gåtor och andra säger att det är smuggling och allt möjligt.
Citera
2024-03-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminflash
Så hur är det en gång för alla. Är det verkligen lagligt att inneha phenibut?

Och hur är det med import från tex polen?
Är det olagligt?

Någon sakkunnig som kan yttra sig på dom frågorna??

Folk skriver i gåtor och andra säger att det är smuggling och allt möjligt.

Hehe tycks fan omöjligt att få svar i frågan, vill du ha min lekmannamässiga bedömning? Inte?

Det skiter jag i, här kommer den. Det är INTE lagligt men det är heller INTE olagligt, dvs säga: beställ hur mycket du vill, det kan komma att bli beslagtaget (felaktigt) men du kommer INTE dömas.

Beställde så sent som i veckan från Polen och det kom fram. Dock aldrig testat innan. Fick efter ca 3-4 timmar för mig att det var verkningslöst/svagdoserat så fyllde på 2ggr och jävel vilken sjuk upplevelse. Ta det lugnt om du är färsking som jag.
Citera
2024-03-07, 14:06
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Fick efter ca 3-4 timmar för mig att det var verkningslöst/svagdoserat så fyllde på 2ggr och jävel vilken sjuk upplevelse. Ta det lugnt om du är färsking som jag.

Haha visst blir det en konstig berusning?
Har sagt det flera gånger i den här tråden men inte hört det från någon annan innan.

Jag får svårigheter att fokusera blicken och känner mig skum på ett sätt som varken är behagligt eller obehagligt
Citera
2024-03-07, 14:38
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen
Har sagt det flera gånger i den här tråden men inte hört det från någon annan innan.

Jag får svårigheter att fokusera blicken och känner mig skum på ett sätt som varken är behagligt eller obehagligt

Hur många gram tar du då? Blandar du med nåt annat? Jag har bara kört det tillsammans med kratom och phenibut för sig.

Har iofs tagit det tillsammans med tjack också... Då blev jag bra snurrig Bara tjacket i sig självt gör ju att det känns som att man står på en båt som gungar fram och tillbaka. En stor dos phenibut har liknande effekt, men inte så påtaglig som på tjack... Bara tagit som mest 1,7g på tjack. På kratom kunde jag ta uppemot 3g.
Citera
2024-03-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen

Ja verkligen, dyngrak när jag stod upp, blicken som du säger är konstig. Kunde dock konversera med sambon, hon märkte inget. Men känner mig fortfarande helt överkörd och vill bara att det ska ta slut. Jävligt oansvarigt av mig. Tog nog mellan 5-10gram
Citera
2024-03-07, 15:20
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Ja verkligen, dyngrak när jag stod upp, blicken som du säger är konstig. Kunde dock konversera med sambon, hon märkte inget. Men känner mig fortfarande helt överkörd och vill bara att det ska ta slut. Jävligt oansvarigt av mig. Tog nog mellan 5-10gram

Jääälvar.... tur att du klarade dig! Läste precis detta

Citat:
"In overdose, phenibut can cause severe drowsiness, nausea, vomiting, eosinophilia, lowered blood pressure, renal impairment, and, above 7 grams, fatty liver degeneration.[6][8] There are no specific antidotes for phenibut overdose.[8] Lethargy, somnolence, agitation, delirium, tonic–clonic seizures, reduced consciousness or unconsciousness, and unresponsiveness have been reported in recreational users who have overdosed. Management of phenibut overdose includes activated charcoal, gastric lavage, induction of vomiting, and symptom-based treatment.[6][8] There have been three associated deaths which found Phenibut in the users system but only one of these cases single-handedly included Phenibut."

https://en.wikipedia.org/wiki/Phenibut#Overdose
Citera
2024-03-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Jääälvar.... tur att du klarade dig! Läste precis detta

https://en.wikipedia.org/wiki/Phenibut#Overdose

Å fyfan. Man är bra jävla dum i huvudet ibland alltså. Slutat knarka sedan ett år tillbaka och så unnar man sig en sån jävla hästdos.

Klarat mig vet jag inte mår fan riktigt jävla dåligt fortfarande. Måste nog käka något. Det var 2 dygn sedan sist så det kan nog bidra också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in