Citat:
Ursprungligen postat av
NuffeVonVettet
Fanns för ett par veckor sen ett inlägg med en 3-4 bilder, tyvärr upptäckte jag dom för sent och länkarna var döda...

Tyvärr hade Mod en dålig dag och raderade även ett gäng vettiga inlägg vilket stympade tråden. iom att jag aldrig såg bilderna kan jag inte bekräfta att det var hon och att dom var äkta

Det kom för mycket bevis för att allt om Katerina skulle vara påhitt.
Det var flera olika bildserier, både från hennes Sk sexapp på Trigd och senare från chat tillsammans med de väldigt grova sexfilmsbilderna som sen lades upp så är jag övertygad om att det mesta som stod i den raderade tråden stämmer.
Liggandet på stället "under bron", klamydia och vårtor stod det om, mycket äckliga detaljer.
Jag var skeptisk till en början men tycker nu att de som säger låt henne knulla är ute och cyklar, det verkar helt klart som hon gått in i sexmissbruk av nåt slag och vad gäller det levernet för Sveriges mest kända relationsrådgivare så luktar det skandal som jag ser det och att sitta och snacka i tv om att skydda sig vid tillfälliga kontakter och sen vara den som sprider det själv är fan inte ok.
Lägg ner rådgivandet och börja ta betalt för knullandet istället är mitt råd.