2024-03-02, 19:47
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Gringo Gummies Hero 13 mg , var bra mste jag sga.
Citera
2024-03-02, 20:05
Medlem
Nn som provat thch buds? Bestllde nyss frn lustgasdirekten. Ska bli spnnande
Citera
2024-03-02, 23:47
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Det knns som om folk har missat den hr, med tanke p hur kort trden r.
Tycker substansen knns som jvligt soft brass , hittills prisvrt , jmfrt med gatupriser fr cb (fr att inte snacka strulet med irl-sjare) .
r det hg toleransutveckling eller slr den extra bra fr mig?

r det vape-butiker eller vanliga kiosker? Var inne fr att hmta ut min THCH. Mitt utlmningsstlle r typisk kiosk i ett utanfrskapsomrde i en mellanstor stad. De hade massvis med Vape pennor i glas displayerna men alla var mrkta "innehller nikotin". Frgade om slde El Gringo men fick ett snabbt surt nej tillbaks. Jag var kanske inte frsta kunden som frgat om roligare vapes.

Vanliga kiosker - srskilt den typ som sljer bongar och har 30 olika sorterrs rullpapper. Mnga som samarbetar med Smoketower (har kiosken deras klistermrke p drren eller deras flagga p fasaden r det nstan givet att dom har nt).
Citera
2024-03-03, 14:03
Medlem
Allt snack om att den r lik vanlig CB eller gamla goda HHC har definitivt gjort mig sugen p att testa. Vad hade ni rekommenderat fr mig utan tolerans? Lutar t El gringo men den r lite pricy om man jmfr med typ swizzle

PS: vad r ens skillnaden p Hero och El gringo? De har ju samma mngd av rusmnena. r det bara smakerna som skiljer?
Citera
2024-03-03, 16:57
Medlem
Kongokims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepozatanop
Allt snack om att den r lik vanlig CB eller gamla goda HHC har definitivt gjort mig sugen p att testa. Vad hade ni rekommenderat fr mig utan tolerans? Lutar t El gringo men den r lite pricy om man jmfr med typ swizzle

PS: vad r ens skillnaden p Hero och El gringo? De har ju samma mngd av rusmnena. r det bara smakerna som skiljer?

Jag var i samma sits som dig och krde p Hero, dyr absolut men hittills har den vart typ det jag nskade mig, s skulle rekommendera det absolut.

Just jmfrelsen mot cb r intressant dock (har aldrig testat HHC s lmnar det osagt) men knner att ngra liknelser finns dr, men saknar lite av kreativiteten som kommer med cb. Blir go och p positivt humr frn THC-H men tycker kanske att slheten skiljer sig en del jmfrt med cb som gr att jag tnker "utanfr boxen" medans H mest gr mig sl, kanske har med hela indica/sativa diskussionen att gra men vettefan...
Citera
2024-03-03, 18:17
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepozatanop

Jag hade rekommenderat nt frn lustgasdirekten, bttre kvalitet.
Citera
2024-03-05, 21:34
Medlem
mkt-rights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moberg14
Nn som provat thch buds? Bestllde nyss frn lustgasdirekten. Ska bli spnnande

Hur var buddsen?
Citera
2024-03-10, 14:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Nice, handlar mycket av mitt dr ocks. r det ngot jag mrkt att jag kan ibland ha lite ont i knet och med thc h hjlper de jvligt bra mot den smrtan, samtidigt som jag blir super stekt, bde i kropp o huvve. Nn som kan relatera?
Jag med kroniska smrtor efter trafikolycka,vldigt bra mot smrtlindring. Gr att man verkligen kan koppla av o gr p djupet i bde kropp o sjl.
Vldigt omtyckt av mig o d framfrallt buds med 10% vilket varit min melodi.
Citera
2024-03-14, 18:28
Medlem
Rastapunxs avatar
Ngon som knner till om man kan kpa THC-H i ngon butik i Gteborg?
ven andra noider gr bra 😊🙏
Citera
2024-03-14, 18:31
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jag med kroniska smrtor efter trafikolycka,vldigt bra mot smrtlindring. Gr att man verkligen kan koppla av o gr p djupet i bde kropp o sjl.
Vldigt omtyckt av mig o d framfrallt buds med 10% vilket varit min melodi.
Gillar budsen med. Trodde inte de skulle vara s bra faktiskt.
Men lskar edibles mest. Har bara testat 13mg men hittat 3mg som jag ska testa snart. Tror de kan vara nice.
Citera
2024-03-14, 18:35
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vstolt
Vet ngon om det finns butik i Gbg?
Hittade du ngon?
Citera
2024-03-14, 21:24
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Hittade du ngon?
Partybutiken (Bodegan )har o uvape butiken har ven kronis vid partihallar har .

Dvs de flesta kiosker med vapes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in