Citat:
Ursprungligen postat av
Ramzon
Fick hem en THCB & THCH vape från LD häromdagen. Testade lite snabbt i onsdags utan något direkt resultat alls. Jag är jäkligt grön på detta så kanske var lite väl försiktigt. Började med tre bloss och väntade ca 60 min utan att känna av någonting. Tog då tre bloss till och väntade i 60 minuter till utan resultat.
Ska ge det ett nytt försök imorgon men tänkte ändå passa på att fråga er som har mer erfarenhet hur mycket som borde vara en rimlig dosering för mig som bör ha en väldigt låg toleransnivå.
10 lagom bloss får du en skön resa på båda. Känner du inget så ta mer men dosera smått framåt.
Vad förväntar du dig? ej så psykoaktivt som HHCPO men ger ett välbehag o avslappnad skön känsla. Man kopplar av skönt som efter ett par öl. Sitter rätt mjukt dvs inte så länge cirkus 2-3 timmar sedan puffa igen.
vill du ha mkt mer tryck så kör THCPO eller HCCPO buds, hasch tex från cannariket, hazey, swizzle, dom är mkt mer lika thc o ger ett högre rus enligt mig. Ta det försiktigt här, som sagt mkt mer tryck.