2024-03-14, 21:28
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Partybutiken (Bodegan )har o uvape butiken har även kronis vid partihallar har .

Dvs de flesta kiosker med vapes.
Tackar Bluebeast 🙏
Citera
2024-03-15, 11:12
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongokim
Jag var i samma sits som dig och körde på Hero, dyr absolut men hittills har den vart typ det jag önskade mig, så skulle rekommendera det absolut.

Just jämförelsen mot cb är intressant dock (har aldrig testat HHC så lämnar det osagt) men känner att några liknelser finns där, men saknar lite av kreativiteten som kommer med cb. Blir go och på positivt humör från THC-H men tycker kanske att slöheten skiljer sig en del jämfört med cb som gör att jag tänker "utanför boxen" medans H mest gör mig slö, kanske har med hela indica/sativa diskussionen att göra men vettefan...

Fy fan låter ju helt värdelöst då. Det är precis kreativiteten jag vill åt med cb.
Citera
2024-03-15, 17:02
Medlem
Ramzons avatar
Fick hem en THCB & THCH vape från LD häromdagen. Testade lite snabbt i onsdags utan något direkt resultat alls. Jag är jäkligt grön på detta så kanske var lite väl försiktigt. Började med tre bloss och väntade ca 60 min utan att känna av någonting. Tog då tre bloss till och väntade i 60 minuter till utan resultat.

Ska ge det ett nytt försök imorgon men tänkte ändå passa på att fråga er som har mer erfarenhet hur mycket som borde vara en rimlig dosering för mig som bör ha en väldigt låg toleransnivå.
Citera
2024-03-15, 17:59
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Fick hem en THCB & THCH vape från LD häromdagen. Testade lite snabbt i onsdags utan något direkt resultat alls. Jag är jäkligt grön på detta så kanske var lite väl försiktigt. Började med tre bloss och väntade ca 60 min utan att känna av någonting. Tog då tre bloss till och väntade i 60 minuter till utan resultat.

Ska ge det ett nytt försök imorgon men tänkte ändå passa på att fråga er som har mer erfarenhet hur mycket som borde vara en rimlig dosering för mig som bör ha en väldigt låg toleransnivå.
Har inte testat THC-B så kan inte uttala mig om det.
THC-H kan du dra i dig tills du får effekt iallafall. Mycket trevlig och ger en bra känsla.
Dra in så mycket du kan och håll det så länge du kan sen. Om lampan slocknar på vapen har du tagit 1 bloss 😊.
Men är det för mycket ta mindre men håll inne det så länge du kan.
Lycka till och återkom om det inte funkar.
Citera
2024-03-15, 19:39
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:

10 lagom bloss får du en skön resa på båda. Känner du inget så ta mer men dosera smått framåt.

Vad förväntar du dig? ej så psykoaktivt som HHCPO men ger ett välbehag o avslappnad skön känsla. Man kopplar av skönt som efter ett par öl. Sitter rätt mjukt dvs inte så länge cirkus 2-3 timmar sedan puffa igen.

vill du ha mkt mer tryck så kör THCPO eller HCCPO buds, hasch tex från cannariket, hazey, swizzle, dom är mkt mer lika thc o ger ett högre rus enligt mig. Ta det försiktigt här, som sagt mkt mer tryck.
Citera
2024-03-15, 20:12
Medlem
Ramzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Har inte testat THC-B så kan inte uttala mig om det.
THC-H kan du dra i dig tills du får effekt iallafall. Mycket trevlig och ger en bra känsla.
Dra in så mycket du kan och håll det så länge du kan sen. Om lampan slocknar på vapen har du tagit 1 bloss 😊.
Men är det för mycket ta mindre men håll inne det så länge du kan.
Lycka till och återkom om det inte funkar.

Tackar tackar!

Citat:
10 lagom bloss får du en skön resa på båda. Känner du inget så ta mer men dosera smått framåt.

Vad förväntar du dig? ej så psykoaktivt som HHCPO men ger ett välbehag o avslappnad skön känsla. Man kopplar av skönt som efter ett par öl. Sitter rätt mjukt dvs inte så länge cirkus 2-3 timmar sedan puffa igen.

vill du ha mkt mer tryck så kör THCPO eller HCCPO buds, hasch tex från cannariket, hazey, swizzle, dom är mkt mer lika thc o ger ett högre rus enligt mig. Ta det försiktigt här, som sagt mkt mer tryck.

Förväntar mig ungefär det du beskriver, inget världsomvändande överhuvudtaget, utan mer en skön och upplyftande känsla utan några ofrivilliga psykoser eller andra radikala upplevelser 😂 Tack för infon återkommer imorgon med nya upplevelser!
Citera
2024-03-16, 05:20
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:

Jag tycker thc-h är mycket mera likt thc än thcpo/hhcpo. Ruset på dom två sistnämnda är ju knappt skönt, nästan lite pundigt.
Citera
2024-03-16, 15:55
Medlem
Hur är det egentligen med thc-h och drogtester?
Enligt informationen här https://lakartidningen.se/klinik-och...-drogtestning/ så ger dessa olika noider positivt utslag på det ”enkla” screeningtestet men när det analyseras så kommer det ej visa positivt och borde därför vara lugnt.
Har jag förstått det rätt?

Då vi har slumpmässiga tester på jobbet så vågar jag inte köra på THCH men vore riktigt trevligt om det skulle gå 😊

Våra tester går till så att man lämnar ett A och ett B prov, antingen saliv eller urin. Dessa skickas sedan på analys och är det ett avvikande resultat kommer provet granskas av en MRO-läkare för att bekräfta om det innehåller förbjudna substanser eller inte.
Thc-h är ju inte en olaglig substans, kommer dom kunna skilja på detta från vanligt olagligt thc?
Senast redigerad av bedredford 2024-03-16 kl. 16:08.
Citera
2024-03-17, 10:55
Medlem
ToorMans avatar
Citat:

Har testat båda, som att dricka vatten i tron att det är vodka
Citera
2024-03-17, 10:56
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Jag tycker thc-h är mycket mera likt thc än thcpo/hhcpo. Ruset på dom två sistnämnda är ju knappt skönt, nästan lite pundigt.

Vilket rus?
Tror mest det är en illusion..."sockerpiller"
Citera
2024-03-18, 02:01
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Vilket rus?
Tror mest det är en illusion..."sockerpiller"

Låter som det är nåt fel på dig. Varför tror du att du behöver tro någonting - det funkar ju bevisligen för dom flesta?
Citera
2024-03-18, 08:10
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Låter som det är nåt fel på dig. Varför tror du att du behöver tro någonting - det funkar ju bevisligen för dom flesta?

Det är försvinnande lite ämnen som gör dig hög i dessa svindyra "fantasier"
Har testat de flesta hhc-xx thc-xx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in