2024-02-26, 12:37
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Ok, hur länge räcker en 1ml? Vet att det är en "hur långt är ett snöre" fråga men snackar vi några timmar eller flera kvällar?
Den bör räcka någrakväller med normalt bruk.
Citera
2024-02-26, 18:42
Medlem
populopiduss avatar
Ska ni röka så rök vanligt THC. Dom här syntetiska cannabinoiderna är skit och ofta väldigt ohälsosamma, inte minst för lungorna.

Så jävla svårt är det inte att få tag på weed/brunt 2024.
Citera
2024-02-26, 18:59
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ska ni röka så rök vanligt THC. Dom här syntetiska cannabinoiderna är skit och ofta väldigt ohälsosamma, inte minst för lungorna.

Så jävla svårt är det inte att få tag på weed/brunt 2024.

Samma moraliska svammel som dyker upp på varannan sida i varje tråd.

Det är väl knappast någon majoritet som röker de här grejerna för att de har svårt att få tag på den riktiga varan. Det handlar om att man inte vill hamna i brottsregistret eller bli av med körkortet för att man rökt någon holk dagen innan man satte sig i bilen.
Citera
2024-02-26, 19:16
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph

Det är väl knappast någon majoritet som röker de här grejerna för att de har svårt att få tag på den riktiga varan. Det handlar om att man inte vill hamna i brottsregistret eller bli av med körkortet för att man rökt någon holk dagen innan man satte sig i bilen.

Det finns absolut ingenting som säger att du är safe vad gäller körkortet om du röker lagliga cannabinoider. Det är liknande eller samma receptorer som stimuleras som THC, och det kan finnas metaboliter som ger utslag på THC.

Än så länge finns vad jag vet ingen info ang. just THCH, men vad häller HHC kan man läsa detta (https://lustgasdirekten.se/sidor/hhc-information):

"Hittills vet ingen säkert att HHC inte kommer att lämna ett positivt svar för användning i ditt blod, urin eller hår. Vid ett stickprov från leverantörer har dom sett att flera HHC produkter sig vid ett urintest men inte blodtester. Om till exempel din arbetsgivare testar för droganvändning, föreslår vi att du inte riskerar ditt arbete genom att använda HHC. Vi som säljare uppmanar inte till konsumtion utav våra produkter och avråder helt enkelt från detta."

Det är inte troligt att det syns men absolut inte omöjligt, just därför att man inte vet vilka metaboliter som bildas vid användning av THCH.
Citera
2024-02-26, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph

För mig handlar det mer om att jag verkligen uppskattar att handla lagligt trots att jag har tillgång till det olagliga. Det är nåt speciellt med att kunna gå in i en vanlig kiosk/tobaksaffär och helt obesvärat diskutera strains och sånt med de som jobbar där.

Däremot har inget lagligt jag provat slagit the real deal. Antingen för att jag inte gillat ruset lika mycket, eller för att jag inte gillat hur länge det sitter i, eller båda.
Citera
2024-02-27, 13:19
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Thc-h är välmående och thc-jd mer psykedelisk upplever jag.
Föredrar thc-h till vardagen och thc-jd till fritiden.

Okej tack för svar, hittade 0.5or så fick bli en av varje
Citera
2024-02-27, 21:53
Medlem
mjukosten78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
För mig handlar det mer om att jag verkligen uppskattar att handla lagligt trots att jag har tillgång till det olagliga. Det är nåt speciellt med att kunna gå in i en vanlig kiosk/tobaksaffär och helt obesvärat diskutera strains och sånt med de som jobbar där.

Däremot har inget lagligt jag provat slagit the real deal. Antingen för att jag inte gillat ruset lika mycket, eller för att jag inte gillat hur länge det sitter i, eller båda.

Är det många fysiska butiker som säljer dessa?
Citera
2024-02-28, 19:09
Medlem
Citat:
Är det många fysiska butiker som säljer dessa?

Här i sthlm känner jag till 6-7 stycken, med det finns ju såklart betydligt fler. var 3e tobaksaffär säljer typ. Stora pengar. Mycket stora pengar i detta. Fler och fler butiker dyker upp hela tiden.
Citera
2024-02-28, 19:38
Medlem
Vet någon om det finns butik i Gbg?
Citera
2024-02-29, 22:15
Medlem
Alvezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papajoe
Här i sthlm känner jag till 6-7 stycken, med det finns ju såklart betydligt fler. var 3e tobaksaffär säljer typ. Stora pengar. Mycket stora pengar i detta. Fler och fler butiker dyker upp hela tiden.

Vilka butiker är det? Skriv gärna här eller PM
Citera
2024-03-02, 15:59
Medlem
mjukosten78s avatar
Det känns som om folk har missat den här, med tanke på hur kort tråden är.
Tycker substansen känns som jävligt soft brass , hittills prisvärt , jämfört med gatupriser för cb (för att inte snacka strulet med irl-säjare) .
Är det hög toleransutveckling eller slår den extra bra för mig?

Citat:
Ursprungligen postat av papajoe

Är det vape-butiker eller vanliga kiosker? Var inne för att hämta ut min THCH. Mitt utlämningsställe är typisk kiosk i ett utanförskapsområde i en mellanstor stad. De hade massvis med Vape pennor i glas displayerna men alla var märkta "innehåller nikotin". Frågade om sålde El Gringo men fick ett snabbt surt nej tillbaks. Jag var kanske inte första kunden som frågat om roligare vapes.
Citera
2024-03-02, 19:11
Medlem
Kongokims avatar
Citat:
Det känns som om folk har missat den här, med tanke på hur kort tråden är.
Tycker substansen känns som jävligt soft brass , hittills prisvärt , jämfört med gatupriser för cb (för att inte snacka strulet med irl-säjare) .
Är det hög toleransutveckling eller slår den extra bra för mig?

Håller med 100%, riktigt underskattat och smidigt för någon som inte orkar med arbetet kring cb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in