2024-03-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och de män hon faktiskt hänger med (förutom dejter för en blivande pappa nr 4) är homosexuella. Undrar hur de träffades. Hur dessa 40(?)-åriga homosexuella män i Stockholm fick upp ögonen för en ensamstående mamma i Örebro, och vice versa.
Från deras sida tror jag det helt och hållet handlade om en önskan att få fler följare genom att komma åt hennes.

Eller att hitta en ny surrogatmamma för fler barn i framtiden kanske, vad vet jag
Citera
2024-03-01, 16:04
Avslutad
Linns favoritaktiviteter: shoppa och luncha. Räknas det verkligen som att ha en personligheten när det är det enda som är ens personlighet, hon kanske borde prova köpa en personlighet istället
Citera
2024-03-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Gumman har fått livets första dickpick, buhu stackars lilla prinsessa

Varför göra narr av någon som fått en dickpick skickat till sig🤨. Spelar roll om du är "prinsessa" el "bitch", ingen ska behöva acceptera att man får sådana skickat till sig om man inte bett om det. Du tycker att det är kränkande när hon lägger upp reklam om sexleksaker på sin IG men gör narr av henne när hon tar upp att hon får/fått dickpicks🤔.
Citera
2024-03-01, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån som har koll?!

Linn har över 100.000 följare. Hon får mellan 1000-2000 likes på sina inlägg. Förutom på några av hennes studiobilder där hon fått ca 5000 likes.
Det måste ju räknas som extremt lite engagemang? Eller har hon bara 20.000 riktiga följare o resten köpta hittepå följare? Då skulle ju det hon har ändå vara ok?

Hur stort engagemang räknas som ”normalt” eller bra när man har över 100.000 följare?

Det är onormalt lite och en stor enorm ”red flag”, massor med köpta följare tyder det på. Men också spökkonton hon själv skapat för att följa sig själv och liknande. Låga Engagemanget visar tydligt på fiffel
Citera
2024-03-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Det är onormalt lite och en stor enorm ”red flag”, massor med köpta följare tyder det på. Men också spökkonton hon själv skapat för att följa sig själv och liknande. Låga Engagemanget visar tydligt på fiffel

Precis vad jag tänkte! Då är jag inte helt fel ute iaf! Då är det ju ännu mer oroväckande att dom lyckas få samarbeten som jag antar är baserat på antal följare då? För om det handlade om engagemang så finns det väl inget företag som skulle betala för o synas för en sån liten publik. Dessutom filmer med förvånansvärt låg nivå ibland.

Självklart är det fler som ser deras samarbeten än som likar eller kommenterar, men det visar ju ändå så tydligt på fiffel som du skrev!
Citera
2024-03-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och de män hon faktiskt hänger med (förutom dejter för en blivande pappa nr 4) är homosexuella. Undrar hur de träffades. Hur dessa 40(?)-åriga homosexuella män i Stockholm fick upp ögonen för en ensamstående mamma i Örebro, och vice versa.
John är delvis från Örebro. Hans föräldrar bor en bit utanför och han jobbade på Ica maxi vid universitetet Örebro innan han flyttade till Stockholm till Johan. Men då tror jag inte han och Linn hade kontakt, tror de träffades på nåt event, men att Linn kanske kände till att John kom från Örebro eller likn.
Citera
2024-03-01, 18:46
Medlem
Förutom det att hon är 20 år yngre på bilderna i senare inlägget, vad mycket finare och naturligare hon ser ut. Det där platinablonda håret passar henne inte alls, hon är jättefin i sin naturliga hårfärg.
Och hon ser mycket mer riktigt glad och avslappnad ut på de gamla bilderna.
Tror Linn egentligen är en rolig tjej, som när hon gjorde blocketreklamen, att hon kan och gillar att bjuda på sig själv, det märks också i de små små snuttar man ser när andra lägger upp filmer och hon inte visste om att det filmades. Tänk om hon kunde ta till sig och visa mer av den sidan.
Citera
2024-03-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Förutom det att hon är 20 år yngre på bilderna i senare inlägget, vad mycket finare och naturligare hon ser ut. Det där platinablonda håret passar henne inte alls, hon är jättefin i sin naturliga hårfärg.
Tror Linn egentligen är en rolig tjej, som när hon gjorde blocketreklamen, att hon kan och gillar att bjuda på sig själv, det märks också i de små små snuttar man ser när andra lägger upp filmer och hon inte visste om att det filmades. Tänk om hon kunde ta till sig och visa mer av den sidan.

Bra analys! Det känns som att hon själv aldrig bjuder på sig själv. Allt är så tillgjort. Sen tror jag hon är svår att leva med. Men om man bara pratar om content på Instagram så hade hon absolut kunnat visa en annan sida av sig själv.
Citera
2024-03-01, 22:10
Medlem
Undra hur störd Linn egentligen är på att hon inte lyckats klura ut vilka, och därmed kunna blockera de som skriver om henne här 😅
Citera
2024-03-02, 07:32
Medlem
Citat:
Undra hur störd Linn egentligen är på att hon inte lyckats klura ut vilka, och därmed kunna blockera de som skriver om henne här 😅
De flesta av oss är redan blockade av Linn
Citera
2024-03-02, 10:10
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
De flesta av oss är redan blockade av Linn
Inte jag! Jag har kommenterat fel en gång, enligt henne, hon tog då kontakt med mig på DM och på sitt allra vuxnaste vis förklarade hon för mig, som är 20 år äldre, att jag inte hade rätt att göra mig lustig på hennes kanaler.
Blev dock mirakulöst nog aldrig blockad. 😅
Citera
2024-03-02, 10:15
Avslutad
Citat:

Håller med! Det är denna ytliga prinsess-grej som inte håller. Som går ut på att största intresset är att luncha, fixa naglar, löshår och konsumtion. Rolig content är ju guld värt! Som blocket videon, sånt gör att du får följare! Hon borde bara anamma sig själv på riktigt, och sluta leka prinsessa. Alla andra slutade leka prinsessa när de var 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in