2024-03-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Inte jag! Jag har kommenterat fel en gång, enligt henne, hon tog då kontakt med mig på DM och på sitt allra vuxnaste vis förklarade hon för mig, som är 20 år äldre, att jag inte hade rätt att göra mig lustig på hennes kanaler.
Blev dock mirakulöst nog aldrig blockad. 😅
Jösses, det var ju ändå imponerande av Linn... själv blev jag tvärblockad när jag skrev att Juvelia var lik sin pappa..
Citera
2024-03-02, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jösses, det var ju ändå imponerande av Linn... själv blev jag tvärblockad när jag skrev att Juvelia var lik sin pappa..

O jag när jag frågade om hon fått hybris när hon började lägga ut lättklädda bilder.
Vissa av dessa ”influensers” är så ointelligenta så dom förstår inte vad deras ”jobb” innebär. Finns en Ida oxå o för att inte prata om Denise😂🤣, dom var för unga o har kommit in på detta bara för dom varit med i en dokusåpa när dom gjorde bort sig för att dom just var för unga utan att ha verklighetsuppfattning.
Citera
2024-03-02, 10:28
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Jag kanske försvann i mängden av alla hon skulle blocka.
Citera
2024-03-02, 13:13
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Det är ju verkligen helsjukt.
Citera
2024-03-02, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Det är ju verkligen helsjukt.

Därför hon inte vågar har ha ett riktigt jobb förrän hon måste. Hur ska hon blocka kollegor i verkligheten som kritiserar hennes idéer, kommenterar att barnen är lika sina pappor eller inte som inte håller med henne om saker. Hon verkar ju inte heller kunna ta en simpel instruktion eller utföra saker med noggrannhet
Citera
2024-03-02, 15:55
Avslutad
NU HÄNGER HON UT EN MÄNNISKA PÅ INSTA MED NAMN OCH ALLT! En gammal klasskompis och jämför sig själv som perfekt i jämförelse. Hur tänker hon?! Hur fan kan hon hänga ut nån så som inte mår bra! Stackars
Citera
2024-03-02, 15:57
Avslutad
Vad är fel på cello? Och varför får ingen annan bara influenser utom Linn? Och vi bor i ett fritt land man har rätt att göra abort i! Linn hänger alltså ut en gammal kompis på insta för att hon är Avis? Jag anmälde direkt, fan inte okej
Citera
2024-03-02, 16:00
Medlem
Vilket mobb-inlägg hon lägger ut om en gammal klasskompis. Vad vinner hon på att vara elak och lägga ut skit om en person som gjort nåt för längesen?
Citera
2024-03-02, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Vilket mobb-inlägg hon lägger ut om en gammal klasskompis. Vad vinner hon på att vara elak och lägga ut skit om en person som gjort nåt för längesen?

Helt sjukt! Hur kan hon hänga ut nån så för alla att se?! Vad tänker hon med! Anmäl om du inte redan gjort det, går 100% emot Instagrams riktlinjer
Citera
2024-03-02, 16:07
Avslutad
Nu inlägget borta. Tur det. Fy fan vilken mobbare hon är
Citera
2024-03-02, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Helt sjukt! Hur kan hon hänga ut nån så för alla att se?! Vad tänker hon med! Anmäl om du inte redan gjort det, går 100% emot Instagrams riktlinjer

Hon verkar tagit ner storyn nu. Dessutom skrev hon att det var bakgrunds information till kommande stories så det kommer väl mer snart
Citera
2024-03-02, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Är det borttaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in