2024-03-20, 14:25
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
En person skriver att det " är ren svartsjuka. Jag hade förstått om du är elak. Men det är du inte!"
Inte jätteförvånande att personen inte tycks förstå skillnaden mellan svartsjuka och avundsjuka.
Citera
2024-03-20, 15:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det är kris nu!! Inom kort kommer hennes nakna gravidbilder upp också!

Ja lite oftare än vad det är i dagsläget och sen kommer of, med tanke på vilka bilder hon gladeligen postar på ig känns of inte långt borta
Citera
2024-03-20, 17:51
Medlem
Hur kunde Linn förresten veta att geek12 kontaktat hennes uppdragsgivare?
Det måste ju vara det ultimata beviset på att hon läser här.

Tips tips tips till Linnsan: sluta läs här. Det är bara förödande för din självkänsla. Ibland skrivs saker här som faktiskt bara är taskiga och gäller sånt som du inte kan hjälpa. Det är inte syftet med tråden, men det slinker ändå igenom en del sådana inlägg.
Citera
2024-03-20, 18:30
Medlem
Kan garantera att ingen av hennes samarbetspartners kommer säga upp kontrakt… för att troll på fb skriver
Citera
2024-03-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Tips tips tips till Linnsan: sluta läs här. Det är bara förödande för din självkänsla. Ibland skrivs saker här som faktiskt bara är taskiga och gäller sånt som du inte kan hjälpa. Det är inte syftet med tråden, men det slinker ändå igenom en del sådana inlägg.

Vart har Linn kommenterat det?
Citera
2024-03-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Vart har Linn kommenterat det?
Hon ska ju ha skrivit att hon skulle polisanmäla den som hade kontaktat hennes samarbetspartners. Jag har dock inte sett det själv.
Citera
2024-03-20, 19:07
Medlem
Citat:
Hon ska ju ha skrivit att hon skulle polisanmäla den som hade kontaktat hennes samarbetspartners. Jag har dock inte sett det själv.

Aha, ok, jag har inte sett ett ord om det därför jag trodde jag hade missat det. Tänker att det borde tagits upp här väldigt mycket mer om det stämmer att hon skrivit det.
Hittar inget om det i senaste veckans blogginlägg iaf, o inte på insta… men hon kan ju så klart tagit bort det! Brukar ju lätt bli så med henne!
Senast redigerad av 1891-019 2024-03-20 kl. 19:11.
Citera
2024-03-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Kan garantera att ingen av hennes samarbetspartners kommer säga upp kontrakt… för att troll på fb skriver

Om partners säger upp kontrakt så beror det inte på att troll på fb skrivit det. Om de säger upp kontrakt är det för vad hon själv skrivit och som även bloggbevakningen tagit upp.

Som en mamma till tre döttrar som själv får hat (mycket hat som är obefogad) hade man ju önskat att hon kunde förgå med gott samvete och inte skriva ut skitsnack för sina 100k följare. Men alla gör misstag. Tycker bara det är synd att hon inte går ut med och säger “fan jag duckade upp. Jag drack lite för mycket. Skulle skriva ett opassande och i efterhand inte okej skämt till nära vänner. Jag har bett tjejen och cellon om ursäkt ”

Hade hon ägt sitt misstag hade hon fått iaf min respekt. För visst fan har man duckat upp och gjort fel. Men aldrig inför 100k.
Citera
2024-03-20, 20:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife

Hej Linn, jo det kan de göra. Nu är ingen här något troll. Utan vi/jag upplyser bara företagen om hur Linn är som person. Sen är det upp till företagen att ta ställning.
Citera
2024-03-20, 20:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Läst här samt kanske fått Mail från de företag som sagt upp samarbetet med dom.

Men hon får gärna polisanmäla mig. Är inget förtal. Jag säger inget om henne, jag visar bara hennes elaka story o skriver att detta kan väl inte ni som ett seriöst företag stå bakom.

Är inget brott att upplysa företagen.
Citera
2024-03-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Läst här samt kanske fått Mail från de företag som sagt upp samarbetet med dom.

Men hon får gärna polisanmäla mig. Är inget förtal. Jag säger inget om henne, jag visar bara hennes elaka story o skriver att detta kan väl inte ni som ett seriöst företag stå bakom.

Är inget brott att upplysa företagen.

Världsklass på dig! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Citera
2024-03-20, 20:54
Medlem
Linn låter riktigt smart när hon säger att hon tar ”mellan en halv och en hel deciliter socker” i sitt recept😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in